Gå til innhold

Jeg har blokkert en person på messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil han på noe vis forstå at jeg har blokkert han? Får han opp noe beskjed om det? 

Anonymkode: 53045...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han blir bare ikke finne deg når han søker på deg

• Liker 1
Skrevet

Evnt om han går inn på messenger så vil han heller ikke kunne sende melding. Enkelt å finne ut om noen har blokka deg om man vil finne det ut

Anonymkode: c24d4...d35

• Liker 3
Skrevet

Så jeg forsvinner helt for han? Og han kan dermed ikke sende mld eller se når jeg er aktiv? Helt umulig for han å få tak i meg altså?

Puh..  

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg forsvinner helt for han? Og han kan dermed ikke sende mld eller se når jeg er aktiv? Helt umulig for han å få tak i meg altså?

Puh..  

Helt umulig og kan ikke se noe som helst som har med din profil å gjøre med mindre personen har/lager en ny profil

Anonymkode: c24d4...d35

Skrevet

Han kan se at du har blokkert ham på messenger, trust me. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, OnFire skrev:

Han kan se at du har blokkert ham på messenger, trust me. 

Hvordan ser han det?

Skrevet

Jepp. Eller han får opp at du har deaktivert profilen eller at du har blokkert han, du vil fortsatt være synlig, det samme vil samtalehistorikken.

Anonymkode: 70030...33b

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser han det?

Det står ikke at man har blitt blokkert, men får man opp denne teksten er det sannsynlig at man har blitt blokkert. 

Screenshot_2019-12-30-03-28-11-469_com.facebook.orca_1.jpg

• Liker 4
Skrevet

Lett å se at man har blitt blokkert 😌 

Anonymkode: 7da9b...fe0

• Liker 1
Skrevet

Men hvis du blokkerer på facebook, vil han forsvinne for deg og du for han. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja han vil se at han ikke kan sende deg meldinger mer,så jeg ville blokkert hele profilen for da ser han ikke deg i det hele tatt.Men vil jo likevel se samtalene dere har hatt før, men at han ikke kan sende mld eller trykke seg inn på profilen mer

Skrevet

Blokker på Facebook, da forsvinner han helt, kan ikke se deg på face eller iMessage.

Anonymkode: 44479...472

Skrevet

Altså, hvis du blokkerer noen på Facebook, men dere har felles venner som feks tagger deg i et innlegg og den du har blokkert trykker på navnet ditt ser han/hun lett at du har blokkert vedkommende. De fleste skjønner at de har blitt blokkert.

Skrevet (endret)
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får han opp noe beskjed om det? 

Han kan si at han kan ikke sende deg meldinger

Endret av Kjæregutt
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blokker på Facebook, da forsvinner han helt, kan ikke se deg på face eller iMessage.

Anonymkode: 44479...472

Selv om man blokkerer folk på Facebook, kan de fortsatt se de gamle samtalene dere har hatt sammen, så nei, du blir ikke borte for dem i messenger. Den eneste som kan slette samtalen deres i messenger er vedkommende selv og deg, sletter vedkommende den blir den borte kun for vedkommende og sletter du den, blir den borte kun for deg. Blokkering på Facebook/messenger hjelper ingenting, man vil fortsatt kunne se og åpne samtalen man har hatt, man kan bare ikke svare på den ved blokkering. Hvordan vet jeg det? Jeg er blokkert fra noen jeg kjenner svært godt både i messenger og på Facebook, men kan fint åpne samtalen vi har hatt og lese alt vi har skrevet tidligere😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg fikk et snev av dårlig samvittighet og gjenåpnet for ham. Ikke fordi jeg vil ha kontakt med ham, men fordi jeg bare ikke ønsket være så "slem"....men hva har skjedd da? ja HAN har like godt blokkert MEG ...og jeg fikk meg en god latter, for hva var hensikten med det? antakelig har han tenkt at jeg kom til å gjenåpne før eller siden, og da skulle iallefall ikke han være tilgjengelig :) jeg bare ler av det. Noe så idiotisk. Sier jo alt om han ...

Uansett, jeg ser klart og tydelig at jeg er blokkert. har aldri skjedd meg før, så en erfaring rikere - det står "you can not reply to this conversation"....så da er det sånn det fungerer altså. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg fikk et snev av dårlig samvittighet og gjenåpnet for ham. Ikke fordi jeg vil ha kontakt med ham, men fordi jeg bare ikke ønsket være så "slem"....men hva har skjedd da? ja HAN har like godt blokkert MEG ...og jeg fikk meg en god latter, for hva var hensikten med det? antakelig har han tenkt at jeg kom til å gjenåpne før eller siden, og da skulle iallefall ikke han være tilgjengelig :) jeg bare ler av det. Noe så idiotisk. Sier jo alt om han ...

Uansett, jeg ser klart og tydelig at jeg er blokkert. har aldri skjedd meg før, så en erfaring rikere - det står "you can not reply to this conversation"....så da er det sånn det fungerer altså. 

Forresten...Googlet meg frem til at om en person er blokkert så kan han ikke en gang klare å blokkere vedkommende som har blokkert heller. Det gikk ca 10 min så ser jeg ikke lenger den meldingen om at JEG ikke kunne delta i samtalen. Nå lyser han grønn og kan antakelig se at han ikke lenger er blokkert. Og jeg er heller ikke blokkert.

Jaja lært mye uansett..😊

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du blokkerer noen er det som om de blokkerer deg også. Så er nok det som skjedde. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du blokkerer noen er det som om de blokkerer deg også. Så er nok det som skjedde. 

Skjønner den. 

Jeg har opphevet blokkeringen og ser at jeg kan sende han mld om jeg vil. Men jeg får ikke opp noe om når han sist var aktiv, får ikke noe grønt lys på han. Ingenting. Så det er kanskje mulig at han likevel har gjort ett el annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...