Gå til innhold

Suge/slikke partnerens underliv. Hva er så godt med det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som er så godt å suge en penis/ slikke kvinnens underliv?

Aldri blitt klok på det. Smaker det godt eller er det bare for å gi partneren nytelse?

Blir bare kvalm av tanken.

Anonymkode: 37c31...84c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd det? 

Anonymkode: 5cf71...8e5

• Liker 9
Skrevet

Ja, det smaker godt, det er også opphissende å gjøre noen andre godt. Hvis du blir kvalm av det, så lar du være. Enkelt å greit.

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd det? 

Anonymkode: 5cf71...8e5

Ja, på min samboer.

Klarte så vidt å være borti musa med tunga før jeg måtte gi meg. Synes personlig det er ekkelt og kvalmende. Vi er begge kvinner. Jeg har ikke behov for å verken bli eller slikke. Ikke samboer heller, selvom hun synes det er veldig deilig. Men jeg slikker ikke.

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, på min samboer.

Klarte så vidt å være borti musa med tunga før jeg måtte gi meg. Synes personlig det er ekkelt og kvalmende. Vi er begge kvinner. Jeg har ikke behov for å verken bli eller slikke. Ikke samboer heller, selvom hun synes det er veldig deilig. Men jeg slikker ikke.

Sikker på at du er lesbisk da? Hadde også fått samme reaksjon som deg om jeg skulle gjort det på en annen kvinne. 

Skrevet
2 minutter siden, R730 skrev:

Sikker på at du er lesbisk da? Hadde også fått samme reaksjon som deg om jeg skulle gjort det på en annen kvinne. 

Man MÅ ikke like oralsex selv om man er lesbisk

Anonymkode: 0c91e...b33

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte ikke det var kvalmende hvis du er lesbisk? Men gjør du det ikke for å glede vennen din det da?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, på min samboer.

Da er det vel ikke noe stress om hun ikke synes det er så farlig. Kan jo hende at du ombestemmer deg på ett eller annet tidspunkt. 

Anonymkode: 0c91e...b33

Skrevet

Ikke alle heterofile liker totalt heller.

Har prøvd å tvinge meg selv et par ganger for hennes del,, men det blir bare kleint.. Kroppen min reagerer avslørende med å slikke. Ikke veldig opphissende å bli kvalm å skulle slikke å dama vet det..

Så vi lar heller vær. Begge er fornøyde ned sexlivet sim det er. Veldig godt sexliv uten slikking. 😊

• Liker 3
Skrevet

Ble litt skrive feil her. Skulle stå, Oralt. Og avstøtende *

• Liker 1
Skrevet

Love it!🔥

Anonymkode: 89370...d66

• Liker 2
Skrevet

Ja ja, hver sin smak, slikking for meg er ikke værre enn et kyss... Finnes vel knapt noe bedre for ei kvinne som elsker det, og smaken er ikke så ille når du hører dama stønne av vellyst. Er det ikke slik at du gjør hva du kan for at partneren din skal ha det så godt som mulig?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja ja, hver sin smak, slikking for meg er ikke værre enn et kyss... Finnes vel knapt noe bedre for ei kvinne som elsker det, og smaken er ikke så ille når du hører dama stønne av vellyst. Er det ikke slik at du gjør hva du kan for at partneren din skal ha det så godt som mulig?

Selvfølgelig. Men ikke slikking. Kanskje under tvil om hun kommer rett ut av dusjen.

Samme med å smake sin egen musesaft. Finger inn i kjeden å smake på fingeren etterpå. Ser ikke poenget med det. Uansett, alle er forskjellig

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er viktig å smake på seg selv noen ganger først, føler man seg trygg på sin egen smak er det så mye bedre. En annen ting er at det smaker bare så mye bedre når man er sprengkåt😉

Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Ja, det er viktig å smake på seg selv noen ganger først, føler man seg trygg på sin egen smak er det så mye bedre. En annen ting er at det smaker bare så mye bedre når man er sprengkåt😉

Aldri smakt på meg selv, er 27 år. Ikke vil jeg gjøre det. 

• Liker 3
Skrevet

Er mann, og jeg kunne fint inngått en avtale om null oralsex med en dame 😂

Anonymkode: 10b44...182

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aldri smakt på meg selv, er 27 år. Ikke vil jeg gjøre det. 

Ok, jeg skal ikke tvinge deg altså, men etter at jeg smakte på meg selv ble jeg mere selvsikker, det blanke kåtsafta (smøremiddelet) smaker bare svak smak av søtsalt, og etterpå smakte jeg på sæden. Den har nesten samme smak, men var litt rar å svelge...

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er så godt å suge en penis/ slikke kvinnens underliv?

Alt.

Skrevet

Jeg suger typen fordi han tenner veldig på det, og jeg elsker lydene han lager når jeg koser med han:) 

Typen min går ned på meg ofte. Han vet at da klarer jeg ikke å si nei til sex😏 Men det virker som det har «vokst» litt på han. Han slikket meg ikke så mye i starten av forholdet. Nå gjør han det hele tiden🥰

Anonymkode: 8a2c1...cb9

• Liker 4
Skrevet

Jeg hatet det også før når jeg var mer uerfaren. Men når jeg som voksen fant mannen jeg elsket så startet jeg å eeeelske å suge , pirrende og deilig å kunne gjøre noe godt for den jeg elsket og tente på at tente på meg. Og smaken blir man vant til. 

Anonymkode: 6caec...ded

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...