Gå til innhold

Piercing i navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

lurte på hva dere mener om piercing i navlen? 
vurderer å ta i januar :)) 
Helsing: Jente på 17 :)) 

Anonymkode: 86cd3...be4

Skrevet

Piercing er fremdeles kult og sexy, selv har jeg både i navlen og over clitoris og trives godt med det. Den i vavlen tok jeg da jeg var 15 og den på clitten da jeg var 16. Kjempesexy 😉 

Anonymkode: c6269...8de

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Piercing er fremdeles kult og sexy, selv har jeg både i navlen og over clitoris og trives godt med det. Den i vavlen tok jeg da jeg var 15 og den på clitten da jeg var 16. Kjempesexy 😉 

😨

Anonymkode: 35513...fe3

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😨

Anonymkode: 35513...fe3

???

Skrevet

Helt innafor det. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Piercing er kult og sexy noen steder, men ikke underlivet! Det er ikke sexy.

Skrevet

Kjempe fint om man har kroppen til det.  Har det selv,  men nå etter 2 svangerskap ser magen helt fæl  ut der  piercinghullet er 😛 så vær forberedt på det eventuelt;) 

Anonymkode: d3dce...1d1

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min hadde piercing i clitten og det syntes jeg var utrolig ekkelt. Den avgir en helt egen lukt og smak som nesten ikke var til å holde ut🤢 Tror at de som synes dette er sexy er de som har det selv. 

Anonymkode: c63d2...309

Skrevet

Det er den piercing en jeg angrer mest på fordi arret er så stygt. Som voksen syns jeg også det er den kjedeligste piercingen. Men da jeg var 17 så syns jeg den var kjempefin. Jeg er så gammel at jeg var den eneste med navlepiercing på skolen min. Men det er den alderen og noen år opp at det faktisk er pent. Voksne med det er sørgelig. Så vil du ha det så ta det nå. 

Anonymkode: 0901a...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...