Kipa Skrevet 7. september 2002 #1 Skrevet 7. september 2002 hei, nå er vi prøvere vi også. Sluttet like før vi giftet oss for 2,5 mnd siden og i dag kom mensen....den er like jævlig som jeg husker den, var ikke noe godt da jeg brukte piller heller, men er verre nå. Jeg bruker naproxen som jeg har fått på resept- har dette noe å si om man prøver på å bli gravid?? jeg var også veldig uregelmessig før jeg begynte på p-piller for over 5 år siden, noen som har erfaringer med at det er vanskeligere å bli gravid da?? Med vennlig hilsen Kipa :D
viwi Skrevet 8. september 2002 #2 Skrevet 8. september 2002 Det eneste jeg vet er at Naproxen IKKE skal brukes i 3. trimester av graviditeten... Men om det er noe du er nødt å bruke hele tiden syns jeg du skal kontakte din lege og spørre han.
Angel Skrevet 8. september 2002 #3 Skrevet 8. september 2002 Da jeg ble prøver fikk jeg beskjed av legen min å IKKE bruke naproxen..står i bruksanvisning også at den ikke bør brukes i forbindelse med graviditet...legen mente at selv om mensen kom, så kunne det jo være en sjanse for at jeg var gravid allikevel, og da var det ikke heldig å bruke Naproxen..så jeg holdt meg borte, samme hvor vondt jeg hadde.... Men leger sier jo forskjellig da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå