Gå til innhold

Kong Harald får fortsette som konge

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Bukkenbruse skrev:

Hvorfor snakker du om en sak fra januar 2019 ts?

Kanskje det tas opp igjen fordi problemstillingen aldri går ut på dato?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Bukkenbruse skrev:

Hvorfor snakker du om en sak fra januar 2019 ts? :klo:

For å være ærlig la jeg ikke merke til når artikkelen var fra, 

Skrevet
På 30.12.2019 den 9.21, Hoppetaujenta skrev:

For min del må Harald gjerne sitte ut tiden sin, men så bør det ta slutt. En konge skal sitte på toppen og virke
samlende, beroligende og alle slike gode ting, men hans barn gjør det motsatte - de vil ha alt og de gjør som
de vil med det, så jeg sier neitakk til å ha noen av dem ved roret. Da er det like godt å avvikle hele sulamitten. :jolie: 

Jeg er for å endre styreform, men først etter Ingrid A. Det bør nå bestemmes at hun blir det siste kongelige statsoverhodet (om hun noen gang blir det, som for eksempel forutsetter at hun er i live og kan overta). 

Skrevet
På 30.12.2019 den 9.21, Hoppetaujenta skrev:

For min del må Harald gjerne sitte ut tiden sin, men så bør det ta slutt. En konge skal sitte på toppen og virke
samlende, beroligende og alle slike gode ting, men hans barn gjør det motsatte - de vil ha alt og de gjør som
de vil med det, så jeg sier neitakk til å ha noen av dem ved roret. Da er det like godt å avvikle hele sulamitten. :jolie: 

Dette.

Skrevet

Jeg har ingen tro på at Haakon vil bli elsket i kongerollen som sin far, bestefar og oldefar. Men man rekker nok ikke å avvikle monarkiet før Harald dør. 

Jeg har alltid likt "det gamle" kongehuset, men nå syns jeg kanskje det er greit om Haakon blir vår siste monark. De nye rekker ikke de gamle til leggen.

• Liker 1
Gjest Bukkenbruse
Skrevet
40 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

For å være ærlig la jeg ikke merke til når artikkelen var fra, 

😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...