AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Hei! Dere som er nyutdannede og fått bachelor f.eks. - Jobber dere der dere har studert, eller har dere flytta til en annen by(Oslo)? - Bor dere selv eller med andre folk? Anonymkode: d27ff...fdc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Flyttet veldig langt vekk etter ferdig utdannelse. Bor alene. Trives godt med å ha noe eget. Anonymkode: 9ed6e...91b 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flyttet veldig langt vekk etter ferdig utdannelse. Bor alene. Trives godt med å ha noe eget. Anonymkode: 9ed6e...91b Hva med venner osv? Er du ute i helgene? Anonymkode: d27ff...fdc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Flytt hjem igjen til foreldrene og bor her i påvente av oppspart egenkapital. Bryr meg lite om hva andre tenker, tjener gjennomsnittlig lønn. Anonymkode: 5ff5a...a09
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Flyttet bort i perioder, bodde stort sett alene. Ikke Oslo. Enten kjente jeg folk der fra før, fikk nye venner blant kollegaene, eller meldte meg på en aktivitet/ble med k en frivillig organisasjon. Anonymkode: e5253...7d0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Da jeg var nyutdannet bodde jeg gratis hjemme hos foreldrene mine i ca et halvt år før jeg flyttet inn i kjøpt leilighet. Anonymkode: 1cb22...517
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Flyttet bort i perioder, bodde stort sett alene. Ikke Oslo. Enten kjente jeg folk der fra før, fikk nye venner blant kollegaene, eller meldte meg på en aktivitet/ble med k en frivillig organisasjon. Anonymkode: e5253...7d0 Skjønner. Så det er vanlig at man får venner blant kollegaene, som i at man er med dem på byen osv? Anonymkode: d27ff...fdc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var nyutdannet bodde jeg gratis hjemme hos foreldrene mine i ca et halvt år før jeg flyttet inn i kjøpt leilighet. Anonymkode: 1cb22...517 Hvem bodde du med i den nyinnflyttende leiligheten da? Anonymkode: d27ff...fdc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 Har i to runder flyttet uten mannen (den gang samboeren) for å utnytte karrieremuligheter. Har da bodd alene. Kollektiv var jeg ferdig med i studiedagene. Vennene kommer raskt når man er åpen og søkende. Av karrieregrunner endte vi opp der vi begge har studert, uten familie, og kun med noen spredde bekjentskaper. Har ordnet seg helt fint det og. Og nå føles det mer hjemme enn stedene vi har vokst opp. Anonymkode: 279d8...9d3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har i to runder flyttet uten mannen (den gang samboeren) for å utnytte karrieremuligheter. Har da bodd alene. Kollektiv var jeg ferdig med i studiedagene. Vennene kommer raskt når man er åpen og søkende. Av karrieregrunner endte vi opp der vi begge har studert, uten familie, og kun med noen spredde bekjentskaper. Har ordnet seg helt fint det og. Og nå føles det mer hjemme enn stedene vi har vokst opp. Anonymkode: 279d8...9d3 Kjenner ingen i Oslo, men kan få jobb der. Usikker hvordan jeg skal få venner via en jobb. Anonymkode: d27ff...fdc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #11 Skrevet 30. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Så det er vanlig at man får venner blant kollegaene, som i at man er med dem på byen osv? Anonymkode: d27ff...fdc Min stilling var som en slags trainee-stilling, så det er ofte mye sosialt der. Men ja, innenfor mitt felt er det vanlig å få hvertfall bekjentskaper blant kollegaer. Jeg går sjelden på byen, men det var det også en del som gjorde. Det vanligste er at man finner felles interesser og gjør det sammen, og så utvikler det seg derfra. Anonymkode: e5253...7d0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #12 Skrevet 30. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med venner osv? Er du ute i helgene? Anonymkode: d27ff...fdc Har mange venner via jobb og hobbyer. Er vel ute som på fest kanskje 4 ganger i året. Jeg er jo ikke 18 år lengre og har ikke det store behovet for å feste. Tar meg heller en tur på fjellet. Anonymkode: 9ed6e...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå