Gå til innhold

Hvilke tanker har du nå som gjør deg trist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kvelden kommer så pleier veldig mange å få tid til å tenke på ting som uroer dem, bekymrer dem eller gjør dem trist, hva er dine personlige triste tanker?❤️

Min er at uansett hvor mye jeg drømmer meg bort til et liv med barnefar så vet jeg at sannsynligheten er veldig liten for at vi finner tilbake til hverandre.. og dette opptar tankene mine kveld etter kveld fordi jeg ikke er over han eller over fantasien om at vi og barnet vårt kan bli en lykkelig familie..

Hva med deg?

Anonymkode: ddd68...b98

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke på å leve med moren til ungen min igjen noen gang, men blir likevel veldig trist av å ikke se min egen unge hver dag.

Skrevet

At jeg har tatt dårlige valg i livet som gjør at jeg sitter i en dårlig livssituasjon. Jeg var ikke like bevisst på valgene mine for et par år siden som jeg er nå. Skulle ønske jeg var mer voksen som 18 år og forsto at valg jeg tok den gang da har konsekvenser for hvor jeg er nå. 

Anonymkode: c3fb2...520

Skrevet

For øyeblikket: At jeg er forelsket.🙂

Anonymkode: be1e2...f35

Skrevet

At min psykiske sykdom har ødelagt livet mitt. Jeg hater hva livet mitt har vært, og jeg hater hva det er, og hva det kommer til å bli. Og pga. nevnte sykdom er det helt umulig å endre på noe og jeg klarer ikke å slå meg til ro med det. Jeg er bare full av hat og bitterhet som gjør meg til en stygg person, så jeg hater meg selv akkurat like mye.

Anonymkode: 5d555...468

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...