AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Har alltid hatt et fantastisk tykt og langt hår, fått kommentarer fra alle og enhver om det er mitt eget.. Dum som jeg var ville jeg bli brunette og farget det. Angret kort tid etter, måtte dra til frisør og avfarge + stripe håret lyst. Frisøren børstet gjennom det, og det kom store manker med hår på hårbørsten.. (dette var en lærling, og hun fikk beskjed om å ikke børste det når det er vått av læreren) men da var skaden allerede skjedd. Nå sitter jeg her med et knusktørt hår, halvparten av tykkelsen er long gone og jeg er knust.. (jada, i-landsproblem).. Spørsmålet er hvordan produkter jeg bør bruke for å få proteiner i håret og masse fukt? Og hjelper b-vitamin? Anonymkode: c39ba...368
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Du må jo bare vente til nytt, friskt hår har grodd ut. Jeg anbefaler å klippe deg kort. Anonymkode: e2081...ca4 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Kokosolje ❤️ burker dette som kur for tørt hår. Anonymkode: 86ffd...bcb
Gjest loveli Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Kinkig, håret er ødelagt. Du kan bruke protein-peodukter som i tillegg tilfører fuktighet. Spør frisøren. Håper du fikk klippen og fargingen gratis.
Cappuccino Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Olaplex. De har sjampo, balsam, kur, leave-in kur og olje. Har selv veldig tykt hår, kan tenkes det går bra. Håret mitt tykner i alle fall fort selv om det ikke vokser så mye i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Olaplex Anonymkode: 80b03...aa1 1
Djungelvrål Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 Så sant ikke lærligen sto og dro ut hårene dine etter røttene er det ikke hennes feil at du har mistet mye hår. Du valgte selv å kjemisk behandle håret ditt, slikt kan få følger. 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 Tror ikke at du får ødelagt hår av at noen børster ett vått hår 🥱 Anonymkode: e85a5...100 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå