AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Heisann! Noen som har kjerringråd de har testet ut under prøvingen? Det er vel ganske tilfeldig hva som fungerer og ikke, men spennende å se hva andre har prøvd. Jeg vet at det beste man kan gjøre er å slappe av og ikke teste ut alt mulig så det er ingen som trenger å komme med slike sarkastiske innspill. Jeg har ikke utforsket så mye mer enn å ligge flatt en stund etter samleie - uten hell om noen skulle lure. Dette er vel ikke kjerringråd men neste syklus skal jeg tempe, jeg bruker EL tester fra før av. Håper at mange deler sine tanker og erfaringer Anonymkode: 8bbc7...cda
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Pass på at dere begge har høyt nok D-vitaminnivå! Spesielt på denne årstiden har mange for lite av det. Kan påvirke spermkvalitet. Sist jeg ble gravid tok jeg både-vitamin, tran, multivitaminer, magnesium og folat. Anonymkode: e5114...0bf
Gjest 96erjente Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 - Sex annenhver dag - Ikke bruke setevarmer - Ingen alkohol (ingen av oss drikker noe særlig i utgangspunktet) Gikk på første forsøk med begge barna vi har nå. Nå prøver vi på et tredje (siste) barn og gjør det samme. Pp1 så vet ikke om det har funket så fort denne gangen enda😅
Vestalinn Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 Grapefruktjuice og kapsler med nattlysolje fra mensslutt til eggløsning for å få ekstra eggehvite-slim / fertil utflod 😊
Neutral90 Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Haha skulle til å tagge deg i denne tråden @Vestalinn😅 jeg er så imponert over hvor dedikert og nøye du er!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Bisolvon, slimløsende tablett som brukes ved forkjølelse. Funket med begge mine. Anonymkode: c529f...62f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 2 timer siden, 96erjente skrev: - Sex annenhver dag - Ikke bruke setevarmer - Ingen alkohol (ingen av oss drikker noe særlig i utgangspunktet) Gikk på første forsøk med begge barna vi har nå. Nå prøver vi på et tredje (siste) barn og gjør det samme. Pp1 så vet ikke om det har funket så fort denne gangen enda😅 Hvorfor ikke setevarme? Mener du for menn mtp sædkvalitet? Anonymkode: 6c1fd...15a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 Drikk masse alkohol og ha sex. Funker som bare det. Anonymkode: 62be1...bba
Gjest 96erjente Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke setevarme? Mener du for menn mtp sædkvalitet? Anonymkode: 6c1fd...15a For menn ja 😋 Leste et sted da vi skulle prøve på nr. 1 at det var en grunn til at utstyret til mannen skulle være på utsiden av kroppen, for at ting ikke skulle være for varmt🙊
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 5 minutter siden, 96erjente skrev: For menn ja 😋 Leste et sted da vi skulle prøve på nr. 1 at det var en grunn til at utstyret til mannen skulle være på utsiden av kroppen, for at ting ikke skulle være for varmt🙊 Ok, begynte å lure på om det gjelder for damer også, og eventuelt hva jeg hadde gått glipp av 🙈 Anonymkode: 6c1fd...15a
Vestalinn Skrevet 30. desember 2019 #11 Skrevet 30. desember 2019 @Neutral90 Ja, du vet meg og kjerringråd 😂
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #12 Skrevet 31. desember 2019 Jeg drakk bringebærte 🙈 og lå flatt med bena i været hver PP. Uansett om det er mange myter har man på en måte lyst å prøve. Det skader ikke. Å disse «mytene» kommer vel fra ett sted så man satser på det ligger noe sannhet bak det. Anonymkode: 427db...b60 1
Vestalinn Skrevet 31. desember 2019 #13 Skrevet 31. desember 2019 Kan også signere på å ligge med hofte og ben høyt etter sex. Fungerer det? Kanskje ikke, men gjør det likevel 🤷🏼♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå