Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan disse brukes før man forventer mens? Og hva bruker dere til å tisse oppi når dere ikke har uringlass? 

Jeg får mens til fredag, men de puppene mine er så innmari vonde og røde(:blink:). Jeg pleier vanligvis å få ømme bryster to-tre dager før, men dette her er vondt. 

Jeg aner ikke når jeg hadde eggløsning. 

Anonymkode: c0057...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt mye dårlig om testene fra normal. At de gir ingen / svak strek osv, så ville ikke stolt helt på resultatet hvis det ble negativt.

Skrevet

Skader ikke å ta en i morgen tidlig, har hørt at man får skyggestrek på dem men du ser jo raskt om den er tydelig positiv eller ikke. Jeg bruker engangskopper, ikke så miljøvennlig men jeg greier ikke tanken på å bruke en kopp flere ganger (prøvde en gang og det luktet ekkelt bare etter 2-3 ganger).

Anonymkode: ce90a...aa7

Skrevet
6 minutter siden, hotfudge skrev:

Jeg har hørt mye dårlig om testene fra normal. At de gir ingen / svak strek osv, så ville ikke stolt helt på resultatet hvis det ble negativt.

Hmm.. Har også en clearblue digital liggende, burde kanskje heller ta den? 

Slår den ut tidlig, og er den til å stole på? 

Jeg er helt ny i dette, så beklager dumme spørsmål! 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skader ikke å ta en i morgen tidlig, har hørt at man får skyggestrek på dem men du ser jo raskt om den er tydelig positiv eller ikke. Jeg bruker engangskopper, ikke så miljøvennlig men jeg greier ikke tanken på å bruke en kopp flere ganger (prøvde en gang og det luktet ekkelt bare etter 2-3 ganger).

Har ikke engangskopper heller.. Andre forslag? 

Har en clearblue liggende også, burde jeg heller ta den? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmm.. Har også en clearblue digital liggende, burde kanskje heller ta den? 

Slår den ut tidlig, og er den til å stole på? 

Jeg er helt ny i dette, så beklager dumme spørsmål! 

Jeg ville brukt den digitale senere, de er jo mer kostbare også så greit å være ganske sikker før man tar den. Skal du ta den digitale så burde du hvertfall ventet til IKM.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville brukt den digitale senere, de er jo mer kostbare også så greit å være ganske sikker før man tar den. Skal du ta den digitale så burde du hvertfall ventet til IKM.

Hva er IKM? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er IKM? 

Ikke kommet mens, den dagen du skal få mensen med andre ord

Skrevet

Jeg har brukt et vasket syltetøy-/oliven-/salsaglass eller lignende til å dyppe testene i 😜 Funker fint! 

Ville også spart clearblue-testen til den dagen du tror mensen kommer. Normal-testene kjenner jeg ikke til. 

Lykke til! Krysser fingrene for at testen viser det samme svaret som jeg fikk på min på julaften 🤩

Anonymkode: c6be1...39d

Skrevet

Om testene er tidlig-tester eller «vanlig» tester kommer Ann på følsomheten. Tidlig har følsomhet på 10mlU/ml, mens vanlig har følsomhet på 25 mlU/ml

Skrevet

Jeg vet ikke om de er gode til tidlig testing, men jeg brukte tester fra normal da jeg fant ut at jeg var gravid med datteren min. Denne testen er tatt  3 dager etter jeg skulle mensen, så jeg er fornøyd med de. Men jeg vet jo ikke hva den ville vist hvis jeg hadde tatt test før jeg skulle hatt den :) 

925A7454-413C-4AAF-9B30-C2C1A0F71772.jpeg

Anonymkode: 98cae...92a

Skrevet

Jeg fikk positiv digital før det slo ut strek på Normal tester🙄

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo vaske glasset etter bruk.

Anonymkode: f5eb7...142

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å vente til lørdagen, altså en dag etter forventet mens. Kan jo hende disse vonde brystene er pga mens er rundt hjørnet. For meg virker det bedre å heller få mensen enn en dings som "skriker" ikke gravid midt i fleisen. 

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...