Gå til innhold

Vanskelig med legning: vet ikke hva jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg er.
Jeg har hatt sex med jenter, men har aldri syntes noe om det. Får orgasme og kommer, men har aldri hatt spesielt lyst til å ha sex med dem. I en alder av 21 trodde jeg at jeg var homofil da jeg begynte å ha sex med homofile. Ikke på mitt eget initiativ, men de ønsket å ha sex med meg så jeg ble med på det og jeg likte det.

Greia er at jeg aldri har lyst på sex. Jeg har lyst på kroppskontakt på en måte, men ikke nødvendigvis sex. Jeg liker bare sex fordi jeg er ser at de jeg er glad i vil ha det.
Så hva er jeg??

Anonymkode: 04d01...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: a97c9...f36

Skrevet

Du er et menneske. Du er 21år ung! Du har mye å finne ut av. Ingen hastverk.Prøv deg frem. Hva liker du hva liker du ikke. Å måtte sette selv i en box er da ikke nødvendig

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Sugerøret skrev:

Du er et menneske. Du er 21år ung! Du har mye å finne ut av. Ingen hastverk.Prøv deg frem. Hva liker du hva liker du ikke. Å måtte sette selv i en box er da ikke nødvendig

Nei, jeg har ikke så mye behov for å sette meg selv i bås, men jeg føler meg så rar. Jeg vil gjerne vite hva jeg er. Det er så slitsomt å ikke forstå seg selv.

Skrevet

En veldig myk hetro mann🙂 

Anonymkode: cf0d5...eea

Skrevet

Asexuell?

Anonymkode: 58f6e...324

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En veldig myk hetro mann🙂 

Anonymkode: cf0d5...eea

Ja... kanskje det! "Føler" meg ikke er homofil, bare veldig glad i noen spesielle. asånn dypt glad i. 

Skrevet

Asexuell?

Anonymkode: 58f6e...324

Hva er det?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: a97c9...f36

Får ikke til å høre på nå, er i selskap med andre, men takk?

Skrevet

Kanskje bifil med litt liten sexlyst? Men uansett, som noen andre sier så er det ikke noe du trenger å definere. Vær i forhold med de du blir glad i, ha sex med samtykkende voksne du har lyst til å ha sex med. 

Anonymkode: 4fdbe...62b

Skrevet

Prøv å tenke emosjonelt istedenfor seksuelt et øyeblikk: hvem faller du for? Når du tenker på delte øyeblikk, emosjonell intimitet, muligheten for å dele bolig og liv med en person, ser du for deg en kvinne eller en mann? Eller er det likegyldig? Det er mulig du er aseksuell og det er mulig du bare ikke er så veldig seksuell av deg. Det er også mulig du bare ikke har møtt riktig person ennå.

Anonymkode: 9fefa...caf

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, Doge skrev:

Du kan jo lese denne og se om du kjenner deg igjen.

https://time.com/2889469/asexual-orientation/

Tusen takk! 

Do you find other people sexy—in a way that makes you feel sexual desire or arousal, or a way that makes you think sex or sexual touching with that person would be satisfying (regardless of whether you’d actually do it)? If you don’t feel this with anyone, you may be asexual.

Nei, tror ikke det. Men jeg blir kåt av å se at han blir kåt og at han liker det jeg gjør, men liker ikke at han gjør ting på meg, tror jeg. Jeg liker at han feks stryker meg på brystet og kysser meg, men føler liksom at det mest er fordi det kjennes godt.

Do you develop sexual attraction every once in a while, but don’t find its pursuit or satisfaction intrinsically rewarding? Some people would call that asexual.

Skjønte ikke helt denne. Jeg tenker ikke "å herregud for en fin rumpe han har". Mer sånn, "jeg er så glad i han at jeg bare vil gjøre alt for han. Alt som han vil".

Do you think having sex (or the idea of having sex) is okay, but not very interesting or important? Could you take it or leave it, and find leaving it more convenient or preferable? Some people would call that asexual.

Ja. Jeg liker ikke det som skjer i sex, men jeg liker at han blir glad.

Do you feel sexual attraction sometimes, but only rarely? You may be graysexual,* and you’ll have a lot in common with asexual people if you are.

Vanskelig å svare på når jeg ikke helt vet hva "sexual attraction" vil si. Jeg kan kjenne at jeg har veldig behov for å være nær han, men det er mer på et psykologisk nivå enn fysisk, kanskje. Og det fysiske er liksom viktig fordi det gir bekreftelse. Forvirrende.

Do you sometimes develop sexual attraction when you’ve already developed other important connections with someone, but never feel sexually attracted to strangers, celebrities, or mere acquaintances? You may be demisexual,* and you’ll also have a lot in common with asexual people if you are.

Ja! Klarer ikke tenne på feks pupper eller rumper. Tenner på at jeg er glad i en person på en måte. Men jeg blir også opphisset av berøring, så jeg kan ha sex likevel. Men jeg synes ikke folk er sexy liksom.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje bifil med litt liten sexlyst? Men uansett, som noen andre sier så er det ikke noe du trenger å definere. Vær i forhold med de du blir glad i, ha sex med samtykkende voksne du har lyst til å ha sex med. 

Ja, kanskje 🤔 Men det er veldig vanskelig å vite hva grensene mine er, på en måte, når jeg ikke vet hva jeg er. 

Skrevet

Om du ikke blir sexuelt tiltrukket av noen, føler du at du kan bli romantisk tiltrukket?

Anonymkode: b48a0...d0a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje 🤔 Men det er veldig vanskelig å vite hva grensene mine er, på en måte, når jeg ikke vet hva jeg er. 

Hvis det føles feil at noen gjør en ting på/med deg, eller det føles feil å gjøre en ting på/med andre, så betyr det at det er over din grense. Da bør du ikke gjøre det/de tingene. 

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å tenke emosjonelt istedenfor seksuelt et øyeblikk: hvem faller du for? Når du tenker på delte øyeblikk, emosjonell intimitet, muligheten for å dele bolig og liv med en person, ser du for deg en kvinne eller en mann? Eller er det likegyldig? Det er mulig du er aseksuell og det er mulig du bare ikke er så veldig seksuell av deg. Det er også mulig du bare ikke har møtt riktig person ennå.

Anonymkode: 9fefa...caf

Den jeg har vært mest emosjonelt involvert i er desidert han jeg er med nå. Jeg er veldig glad i han. Har aldri vært så glad i noen, men jeg vil ikke nødvendigvis ha sex med han. Jeg skulle helst vært uten det, men samtidig så må jeg ha det fordi jeg føler at han trenger det og jeg blir på en måte engstelig hvis jeg ikke får gitt han det. Jeg vil ikke ha det, men takler ikke at han avviser meg.

Hjelpes, hva skjer med meg?? Skjønner jo at dette er veldig unormalt når jeg skriver nå.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke blir sexuelt tiltrukket av noen, føler du at du kan bli romantisk tiltrukket?

Usikker. Hva legger du i romantisk tiltrukket. Jeg liker å kysse ja, feks. 

Skrevet

Usikker. Hva legger du i romantisk tiltrukket. Jeg liker å kysse ja, feks. 

Kan du få følelser eller bli forelsket i noen? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det føles feil at noen gjør en ting på/med deg, eller det føles feil å gjøre en ting på/med andre, så betyr det at det er over din grense. Da bør du ikke gjøre det/de tingene. 

Ja, så enkelt er det jo egentlig, men vil gjerne gjøre partner glad også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...