Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst til å reis på ferie i august 2020 til Fort Lauderdale området. Vi kommer ikke til å ha bil hele perioden så vil gjerne bo i gå avstand til strand og restauranter. Hvordan gjør vi det billigst mulig? Med fly og bosted for 3  uker? Vi vil gjerne bo i nærheten av Sawgrass Mills for vi vil shoppe ganske mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde EN dag i Fort Lauderdale og holdt på å kjede rævva av meg. Var alene da. Synes ikke stranden var spesielt fin heller, tre uker der, da hadde jeg sikkert kjedet meg ihjel om dere ikke hopper på et cruise derfra. 

Anonymkode: d9d88...96c

Skrevet

Var noen nordmenn der som gikk på ski på stranda da vi var der. I bare sånn nærmere 40 grader 🙈

Anonymkode: 83f5c...750

Skrevet

1: August er midt i hurricane season i Florida. Dere må regne med høy luftfuktighet og regnbyger (ganske masse) hver dag. Ikke ideelt for 3 uker på stranda.

2: hvordan dere har tenkt å klare dere uten bil i Florida, skjønner jeg ikke. USA generelt, og Florida spesielt, fungerer nesten bare med bil. Bil er relativt billig.

3: hvis dere da har bil, bør dere i alle fall dra til Miami, Orlando, vestkysten i tillegg til Fort Lauderdale. FL er kjedelig. 

Anonymkode: c2ec2...714

• Liker 1
Skrevet

4: hvis shopping er hovedmålet for ferien, reis like godt til New York/New Jersey og Coney Island (strand). Hakket bedre vær i august. 

Skrevet

Jeg ville også frarådet det området. Tenker at rent økonomisk sett ville jeg heller prioritert å bo litt mindre sentralt (billigere) og bruke det dere sparer på bil. Så lenge i USA uten bil kan fort bli trist. Eventuelt får dere bli gode på uber.

Anonymkode: 83356...673

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

1: August er midt i hurricane season i Florida. Dere må regne med høy luftfuktighet og regnbyger (ganske masse) hver dag. Ikke ideelt for 3 uker på stranda.

2: hvordan dere har tenkt å klare dere uten bil i Florida, skjønner jeg ikke. USA generelt, og Florida spesielt, fungerer nesten bare med bil. Bil er relativt billig.

3: hvis dere da har bil, bør dere i alle fall dra til Miami, Orlando, vestkysten i tillegg til Fort Lauderdale. FL er kjedelig. 

Oj her var det ikke mye svar på det jeg lurte på haha😂Men mye andre meninger.Takk for  det men vi har vært 4,5 uke i Fort Lauderdale området før i July. Så vi vet GODT hva vi går til😃 Vi har tenkt til å ha bil i deler av ferien. Og ja det regnet hver dag når vi var der sist, men det hølje regna i 1 time midt på dagen så var det sol igjen. Syntes ikke det var ille. Da gikk vi å spiste lunsj så lenge. 

Skrevet

4: hvis shopping er hovedmålet for ferien, reis like godt til New York/New Jersey og Coney Island (strand). Hakket bedre vær i august. 

Jeg har vært i Fort Lauderdale området før i 4,5 uke i July. Og digger det. Har aldri vært borti bedre outlet enn Sawgras mills og siden det er ett av verdens største så er det kanskje ikke rart. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var noen nordmenn der som gikk på ski på stranda da vi var der. I bare sånn nærmere 40 grader 🙈

Anonymkode: 83f5c...750

Jepp har vært der før i July i 4,5 uke. Sykt varmt og deilig😊

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde EN dag i Fort Lauderdale og holdt på å kjede rævva av meg. Var alene da. Synes ikke stranden var spesielt fin heller, tre uker der, da hadde jeg sikkert kjedet meg ihjel om dere ikke hopper på et cruise derfra. 

Anonymkode: d9d88...96c

Har vært der før så vet hva vi går til.

Skrevet

Jeg ville også frarådet det området. Tenker at rent økonomisk sett ville jeg heller prioritert å bo litt mindre sentralt (billigere) og bruke det dere sparer på bil. Så lenge i USA uten bil kan fort bli trist. Eventuelt får dere bli gode på uber.

Anonymkode: 83356...673

Det kan være en ide. Vi bodde et sted som het Weston sist vi var der, 30 min fra Fort Lauderdale med bil. Men jeg elsker elsker strand og mannen min syntes det var litt langt å kjøre hver dag. Så hadde vært bedre å bo nærmere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...