Gå til innhold

Er vi flere som bare blir deprimerte av å være her på Kvinneguiden?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

?!

Og du som ikke blir det, hva gjør at du bruker av tiden din her inne?!? Hvilken glede gir det deg som menneske?

Anonymkode: bab2c...f67

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en hyggelig plass å besøke, med mange hyggelige folk å snakke med. Jeg kaller dem forumvenner. :) 

• Liker 8
Skrevet
Just now, Hoppetaujenta said:

Det er en hyggelig plass å besøke, med mange hyggelige folk å snakke med. Jeg kaller dem forumvenner. :) 

Så bra for deg!

Hva syns du om alt hatet som spres her inne, all mobbingen av enkelte, i mange tråder?!

• Liker 7
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så bra for deg!

Hva syns du om alt hatet som spres her inne, all mobbingen av enkelte, i mange tråder?!

Hvilke tråder tenker du på?

Anonymkode: 6a60c...d53

• Liker 1
Skrevet

Nei, blir ikke deprimert. Hvis jeg hadde det, hadde jeg ikke vært på KG.

• Liker 2
Skrevet

Unngår visse tråder. Før jul leste jeg juletråder, så leser jeg litt mat, kosthold og litt samlivstråder uten høyt konfliktnivå.

Anonymkode: faf84...316

• Liker 1
Skrevet

Det er noen råtne epler her, men også veldig mange genuine fine mennesker. Jeg har fått mye god hjelp på KG selv om jeg ikke har vært her så lenge. Jeg kjenner at det på en måte er en trygg plass å dele tanker og søke løsninger, som jeg ikke tør lufte hos andre. Og selv om det kommer noen negative kommentarer så klarer jeg å overse det. 

På den annen side har jeg ikke turt å åpne meg fullstendig fordi folk dømmer og fordi mange fort anklager deg for å være troll.

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns det er hyggelig her og har fått flere gode forumvenner :)

Skrevet

Jeg blir nok ikke deprimert, men kg har åpnet øynene mine på for eksempel hvor «normalt» det er å være utro osv. Da jeg gang på gang finner slike tråder. Det gjør meg lei meg og jeg mister litt troen på ekte kjærlighet da det nærmest normaliseres her på kg

Anonymkode: 80388...b47

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra for deg!

Hva syns du om alt hatet som spres her inne, all mobbingen av enkelte, i mange tråder?! Anonymkode: bab2c...f67

Det er selvfølgelig ikke bra, men det gjenspeiler samfunnet forøvrig og jeg kan bare passe på meg selv. 
   Bortsett fra det holder jeg meg borte fra de smugene hvor man kan bli verbalt overfalt, bakbundet og ranet. 
   Vi har mange hyggelige steder og folk her, så jeg foretrekker de områdene heller. :) 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra for deg!

Er det du som har tråden på Jodel? Der det blir sagt at KG sprer hat og mobber CBE m.fl.

Anonymkode: fed9a...a68

Skrevet

Nei, deprimert blir jeg ikke. Litt oppgitt blir jeg, men ikke deprimert. Men holder meg langt unna sex-forumet. Der er det så mye ekkelt og grisete, at jeg faktisk nesten mister troen på menneskeheten. 

Anonymkode: 5b61d...172

• Liker 6
Skrevet

Føler jeg tar litt tempen på befolkningen når jeg leser her inne, seff med en klype salt, men det er jo underholdende.

Utover det syns jeg det er koselig å lese om graviditet og fødselshistorier, fascinerende å lese om rare forhold til venner/familie/kjæreste etc, og jeg liker å gi andre råd og her på forumet kan man gjøre det uten begrensningene man har "in real life".

• Liker 3
Skrevet

KG er funny.🙂

Anonymkode: c337f...80f

• Liker 2
Skrevet

Skrev en tråd her. Følte jeg åpnet hjertet mitt for en gjeng hyener. Slutta å skrive i tråden fordi jeg ville den skulle avsluttes.

Anonymkode: dd917...80f

• Liker 10
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Skrev en tråd her. Følte jeg åpnet hjertet mitt for en gjeng hyener. Slutta å skrive i tråden fordi jeg ville den skulle avsluttes.

Er det du som var på flytur? Kom tilbake, vi trenger svar!

Anonymkode: 55a6f...8d7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synd at du fikk en slik opplevelse.

Anonymkode: c337f...80f

• Liker 1
Skrevet

Koselig her da :) Fått mykje god støtte her i graviditeten på babyforumet. Mykje sært her og, fått meg fleire gode latteranfall.

Skrevet

Om man blir deprimert av å være her så hvorfor være her?

Jeg blir ikke deprimert, men jeg har lenge blitt forbauset over det generelt lave kunnskapsnivået. Nå har jeg vært her så lenge at jeg nesten ikke lar meg overraske lengre.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...