Gå til innhold

dere som har ei bestevenninne er heldig

Anbefalte innlegg

Skrevet

misunner de som har ei bestevenninne. 
har en del venner og er klar over at jeg er heldig sånn sett, men savner allikevel å ha ei bestevenninne.. hadde ei jeg var svært nær i 2 år, men hun slet med psyken og ble sykelig klengete. Behandlet meg som om vi var «kjærester», og det ble helt feil. Måtte kutte kontakten med henne fordi det ble veldig vanskelig å være venn med henne når hun var sjalu på samboeren min og fikk angstanfall og ble sur om jeg var med andre.

har en fantastisk samboer som jeg skal få barn med nå, men nå føler jeg at skipet for å få ei ordentlig bestevenninne har seilt. Nå blir det baby.. baby og barseltreff. Sukk. 

dere som har ei bestevenninne er utrolig heldige ❤️  ta godt vare på hverandre og ikke ta vennskapet for gitt.

Anonymkode: 2399b...f84

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje treffer du ei eller flere på barseltreff som ender opp som din bestevenn :) Skipet har ikke seilt som du sier. 

Skrevet

Moren min er 57 og har hatt den samme bestevenninnen i 35 år ❤️ De møttes da de studerte og de fikk også barn ca samtidig. De er heldige :) 

Anonymkode: 5e642...ee8

• Liker 6
Skrevet

Jeg har hatt min bestevenninne i 38 år. Fantastisk ❤️

Anonymkode: 86d15...cad

• Liker 1
Skrevet

Bestevenninner er som regel ikke det samme når man blir skikkelig voksen som når man er yngre/tidlig voksen. Jeg har et par veldig gode venninner, men jeg ser dem ikke så ofte fordi hverdagen kommer i veien. De har mann, barn, fulle jobber, som de fleste andre. Jeg jobber bare deltid, er singel og har ingen barn. Det føles veldig ensomt, selv om jeg har disse få, gode vennene. Jeg syns du er kjempeheldig som har samboer og barn på vei❤️ Selv har inntrykk av at det er samboeren som blir ens bestevenn i voksen alder, det er samboern som er hverandres støtte, samtalepartner, den som lytter og deler stort og smått, den som alltid er der. 

Anonymkode: afb99...86e

Skrevet

Jeg har vet jeg er veldig heldig som har ei bestevenninne som jeg nå har hatt i 14 år. Både hun, mannen, barna deres og foreldrene hennes er som familie. Jeg tok det veldig for gitt da jeg var yngre, men har innsett hvor heldig jeg er og hvor mye jeg setter pris på vennskapet vårt. 

Unner alle en bestevenn 💕

Skrevet

Med barn kommer du til å få mange inn i livet ditt som kan bli bestevenninne.

Anonymkode: 230cd...a39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...