Gå til innhold

Tre uker igjen (stresser lite...)

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor i.i.
Skrevet

og som sagt så er jeg mer eller mindre lat når det kommer til stykket. Har endel igjen men har likevel ikke klampen i bånn. Flere med meg???

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det er vel ikkje vits i å stresse? Kos deg med det du vil du, det andre er sikkert ikkje så nøye! ;)

Skrevet

Vi gifter oss 25.juni. I dag koser vi oss med å gjøre ferdig bordkort og plassering. Sitter og skriver litt om hver av gjestene.

Vi får hjelp av foreldre til ulike ting. En mor tar seg av blomstene, en far av "sangheftet". Deilig å ha tid til å sitte på verandaen og slappe av også.

Vi har begge fri de siste dagene, og det er jeg glad for. Blir nok litt ekstra da.

Skrevet

Gifter meg også 25. juni og stresser lite. Har satt opp ei liste med ALT som er igjen å gjøre, og har satt meg som mål å gjemnnomføre minst en ting pr. dag.

I går var jeg innom og kjøpte gjestebok + annet småting på bokhandelen. I dag gjør jeg ferdig bordplanen, i morgen skal jeg ringe og bekrefte antall gjester på hotellet der vi skal være.

På denne måten blir det ikke masse pes hver dag og jeg får til og med tid til å jobbe litt..... :-)

Skrevet

Dere som sitter med bordplasseringer - vi hadde tre avlysninger uka før bryllupet ;) i tilleg til at en person ikke dukket opp på selve dagen. Greit å vente helt til dagen før med ferdig bordplassering. :)

Skrevet

Vi skal ha runde bord med 10 på hvert bord, ett med 8. Hvis vi får noen avbud de siste ukene, blir ikke forandringene så store hos oss. Men det er nok lurt med å vente med å lage oversiktene som skal henges opp i lokalet (vet mange har det). Kjedelig å forstørre og sånt, og så måtte forandre.

Takk for påminning om å ikke forstørre opp bordplanen før like før dagen.

Skrevet

Det var den jeg mente selvfølgelig :oops:

En liten plan må man uansett ha slik at man lett kan flytte rundt på noen.

Nå ble alt helt feil hos oss uansett (et avbud klokka halv tolv fredagen og en som ikke kom samme dagen) slik at vi kunne ikke reddet planen på noen som helst måte. :-?

Skrevet

Håper likevel at dagen var fantastisk.

Jeg håper jeg ikke lar slike ting forstyrre dagen min. Men noen har sagt fra om at det kan hende de melder avbud dagen før (av helsemessige grunner), og det har jeg veldig forståelse for. Glad for at de har sagt fra på forhånd, så jeg slipper å bli overrasket

Skrevet

Brydde meg ikke om det litt engang :ler:

Hun ene som kom hadde jeg regnet med ikke kom ;) så de satt nederst. Han andre var en stor overraskelse, men man kan ikke tenke på sånne ting den dagen uansett.

Fint at de har sagt fra på forhånd da (det hadde min farmor også) :)

Skrevet
Gifter meg også 25. juni og stresser lite. Har satt opp ei liste med ALT som er igjen å gjøre' date=' og har satt meg som mål å gjemnnomføre minst en ting pr. dag. [/quote']

Samme her. Dvs vi får gjort ting nå så fort det la seg gjøre. Det blir vel litt ekstra pes de siste dagene uansett, men jeg vet med meg selv at hvis det hoper seg opp for mye de siste par dagene før, så vil jeg sikkert bli superstresset... Men føler absolutt at vi har kontroll og at vi har relativt mye tid igjen til å få unna resten.

Det jeg er mest opptatt av nå, er å få trent og spist riktig, slik at brudekjole og bikini (på bryllupsreisen) sitter som de skal... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...