AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Sikkert uproblematisk for veldig mange, men barnet mitt ønsker å ringe meg hver dag til annen hver dag når h*n er på samvær. H*n har det bra der, men skal alltid ringe for å snakke med meg. I starten var det koselig, men nå begynner det å bli litt plagsomt. Kan jeg gi beskjed om at jeg ikke ønsker telefoner (med mindre det er helt krise av noe slag), eller er dette for hardt mot et barn? Anonymkode: d5c54...0ab
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert uproblematisk for veldig mange, men barnet mitt ønsker å ringe meg hver dag til annen hver dag når h*n er på samvær. H*n har det bra der, men skal alltid ringe for å snakke med meg. I starten var det koselig, men nå begynner det å bli litt plagsomt. Kan jeg gi beskjed om at jeg ikke ønsker telefoner (med mindre det er helt krise av noe slag), eller er dette for hardt mot et barn? Anonymkode: d5c54...0ab Hvor gammelt er barnet? Kanskje greit å lære barnet at verden er et kaldt sted å bo. "Jeg ønsker igjen telefoner når du er på samvær, du må forholde deg til den omsorgspersonen du er hos". Tøff love. Neida.. Synes du burde godta det. Det er noe barnet ditt liker å gjøre og finner glede i. Anonymkode: d0260...e56 24
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Hæ? Kødder du? Anonymkode: 46c9a...55a 35
atropos Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Går det ikke an å avtale at barnet ringer for å si god natt, men ikke ellers? Å si helt stopp er kanskje litt hardt? 11
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Det er helt innafor. Gi ham gjerne også en ørefik når du først er igang. Anonymkode: a6a45...aa9 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #6 Skrevet 29. desember 2019 Å kjære, nå fikk 5 år gamle meg sykt vondt inni meg. Hvis mamma hadde fortalt meg da jeg var liten at jeg måtte slutte å ringe henne sånn så hadde jeg aldri glemt det, og nølt med å ringe henne igjen fordi jeg ikke ville visst hva som var viktig nok for henne. Anonymkode: 47fa1...a6e 62
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 Det virker som om du er lei av barnet ditt, og bare ønsker fri når h..n er på samvær.. Anonymkode: 465c7...873 20
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å kjære, nå fikk 5 år gamle meg sykt vondt inni meg. Hvis mamma hadde fortalt meg da jeg var liten at jeg måtte slutte å ringe henne sånn så hadde jeg aldri glemt det, og nølt med å ringe henne igjen fordi jeg ikke ville visst hva som var viktig nok for henne. Anonymkode: 47fa1...a6e Ja, nå vil mamma ha fri fra deg. Ikke plag meg mer i dag. Anonymkode: 465c7...873 21
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 Ungen min peprer meg med sms'er når hun er på besøk hos andre. Hun har minimalt samvær med faren, så er oss to veldig mye. Men kan ikke falle meg inn å be henne om å ikke sende meldinger til meg! Hvis du vil dytte barnet bort, så må du for all del bare si at ungen ikke skal ringe deg. Hva er egentlig problemet?? Anonymkode: 5dce6...14c 18
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert uproblematisk for veldig mange, men barnet mitt ønsker å ringe meg hver dag til annen hver dag når h*n er på samvær. H*n har det bra der, men skal alltid ringe for å snakke med meg. I starten var det koselig, men nå begynner det å bli litt plagsomt. Kan jeg gi beskjed om at jeg ikke ønsker telefoner (med mindre det er helt krise av noe slag), eller er dette for hardt mot et barn? Anonymkode: d5c54...0ab Du tuller. Min sønn har alltid ringt for å si god natt og når han vil/ lurer på noe. 100% mamma selv om han deles med far Anonymkode: 5e7e5...db7 15
Gjest loveli Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 Hvorfor vil du ikke snakke med barnet ditt?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 Er det så lange og plagsomme samtaler da? Hvor gammelt et barnet? Det høres ut som om disse telefonsamtalene kan være en trygghet for barnet ditt i det kaoset som kan oppstå i hodet når man har to hjem. Kynisk av deg å ville ta fra barnet dette. Anonymkode: e3f50...3b1 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 Mitt barn ville ringe meg når han hadde samvær med mor, men fikk ikke lov av henne. Mye verre! Vær glad din expartner lar barnet ringe! Anonymkode: 96ee5...a3c 5
GammelKaktus Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 Stakkars barnet ditt.😨 Hvorfor i all verden er dette et problem??? Det er jo et barn du har valgt å få, hen har ikke valgt å ha to foreldre som bor fra hverandre så hvis han har behov for å prate med deg når han er hos den andre forelderen så for du nesten tåle det. Mener jeg da. 9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Wow...bare wow. Hvorfor i alle dager skal ikke barnet få ha kontakt med deg? Fordi du har "fri"? Anonymkode: cafa4...fa8 5
Gjest Chroma Skrevet 29. desember 2019 #16 Skrevet 29. desember 2019 Hvor gammelt er barnet? Kan ikke si jeg forstår deg. Både far og jeg videochatter med barnet når det ikke er hos oss, koselig for både han og oss. Høres trist ut å ikke ønske kontakt med barnet når det er hos den andre forelderen.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #17 Skrevet 29. desember 2019 Hva med å lage en rutine? Fast klokkeslett i slutten av dagen. Anonymkode: e9d40...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #18 Skrevet 29. desember 2019 Herlighet. Datteren min på 9 år ringer og sender meldinger hver dag når hun er hos sin far - og det ville aldri falt meg inn å be hun slutte. Hun kan ringe i middagslaginga, og jeg kan si "du kjære venn, kan vi snakkes litt senere? For jeg lager middag." Da spør hun pent om jeg heller ikke bare kan ha ho på høytaler i mens og snakke 😆 Nyt det mens du kan! Det gjør ihvertfall jeg! Jeg regner ikke med jeg får sånne telefonsamtaler av datteren min når hun er 14-15 år.. Anonymkode: 007b1...bdb 13
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #19 Skrevet 29. desember 2019 Dette må jo være en trolletråd. Ingen mor synes vel at det er plagsomt at ungen tar kontakt én gang i døgnet 😅 Anonymkode: 27f68...289 3
Sinsiew Skrevet 29. desember 2019 #20 Skrevet 29. desember 2019 Oi, tror du at du slutter å være forelder så fort ungen er ute av huset du da? Stakkars barn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå