Gå til innhold

Hvite løgner til kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar du en hvit løgn i ny og ne til kjæresten?

Hvilken type løgner og hvorfor?

Anonymkode: 218f9...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faker i senga. 

Anonymkode: 42d5d...49d

Det gjør jeg også ofte bare for å få det overstått. Kjæresten min vil at jeg skal komme hver gang så han kan holde på i timesvis, ofte uten forspill, men det gidder ikke jeg. Hadde jeg ikke faket 7 av 10 orgasmer hadde han gått fra meg muligens... 

Anonymkode: 77e6a...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hele tiden. Gidder ikke diskusjoner om småting.

Anonymkode: 006c1...93c

Hva for eksempel da? 😁

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva for eksempel da? 😁

TS

At et nytt plagg er fint.

Om jeg ser hun har gått ned i vekt

"Jada, two and a half men er idiotisk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis partneren min hadde hatt behov for å lyve til meg kunne hun istedet brukt tiden mere nyttig som f.eks. pakke kofferten sin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://forskning.no/psykologi-menneskekroppen-hjernen/bakgrunn-sannheter-om-logn/1032246

Jeg har såpass selvinnsikt at jeg innser at jeg serverer hvite løgner flere ganger daglig til de aller fleste jeg snakker med. Også til mannen. Noen ganger for å gjøre poenget mitt sterkere, noen ganger for å underdrive litt, og noen ganger for å korte ned en historie for å komme til poenget. Jeg jobber i helsebransjen, og der florerer det av hvite løgner når jeg prater med folk. "Ja, jeg forstår akkurat hvordan du har det, du har all min sympati..." og "Neeei, du ser ikke mørbanket ut i det hele tatt ☺️". Til mannen kan jeg si at jeg kjørte direkte fra jobb til hjemmet, mens jeg muligens satt i bilen og hørte på podcast i femten minutter mens jeg trøkket i meg smågodt. Jeg pleier også å underdrive kraftig på hvor ofte jeg tilfredsstiller meg selv 😂

Anonymkode: 994ba...98a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg lyver ikke til ham om småting. 

Jeg har imidlertid noe jeg holder hemmelig. I den forbindelse har jeg servert en løgn. Det dreier seg om at noe jeg prøver å få til, for enkelthets skyld sa jeg at det allerede er gjort. 

Anonymkode: 5cbcf...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalkulator
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hele tiden. Gidder ikke diskusjoner om småting.

Word. Bruker denne taktikken overalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://forskning.no/psykologi-menneskekroppen-hjernen/bakgrunn-sannheter-om-logn/1032246

Jeg har såpass selvinnsikt at jeg innser at jeg serverer hvite løgner flere ganger daglig til de aller fleste jeg snakker med. Også til mannen. Noen ganger for å gjøre poenget mitt sterkere, noen ganger for å underdrive litt, og noen ganger for å korte ned en historie for å komme til poenget. Jeg jobber i helsebransjen, og der florerer det av hvite løgner når jeg prater med folk. "Ja, jeg forstår akkurat hvordan du har det, du har all min sympati..." og "Neeei, du ser ikke mørbanket ut i det hele tatt ☺️". Til mannen kan jeg si at jeg kjørte direkte fra jobb til hjemmet, mens jeg muligens satt i bilen og hørte på podcast i femten minutter mens jeg trøkket i meg smågodt. Jeg pleier også å underdrive kraftig på hvor ofte jeg tilfredsstiller meg selv 😂

Anonymkode: 994ba...98a

Dette kjente jeg meg veldig igjen i 😂 Spesielt smågodt- og podcast delen 😂 Men egentlig det andre også, hahah.

Anonymkode: 38726...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, små hvite løgner som skader ingen er vel ganske vanlige i forholdet. F.eks. "nei, jeg syns ikke han der va kjekkere enn deg", eller "jeg skal legge meg tidlig", eller "jeg har ikke spist opp sjokoladen din", eller "ja, jeg støvsugde under sofaen".

Anonymkode: 80c73...683

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja da, det hender jeg kommer med en hvit løgn til han og, som til alle andre. 

Nå feks, så fikk jeg ikke sove, så jeg sa til han at "jeg skal bare ned å ta en røyk". 

Det gjorde jeg jo forsåvidt... etter å ha momset i meg litt middagsrester fra kjøleskapet 😂 

Anonymkode: 08aa5...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag løy jeg om at jeg har det greit når noen spurte om hvordan jeg har det.

Jeg sa også til min kristne far at jeg skal vurdere å faste og be til gud fremover, etter at han hadde en lang tale om bibelen 😂 Jeg er altså ikke religiøs, pleier bare å jatte med.

Jeg drar sikkert hvite løgner daglig fordi jeg ikke vil skape en diskusjon eller dårlig stemning.

Anonymkode: fc15d...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...