Gå til innhold

Nyttårsmiddag for 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et kjærestepar på 19 som nettopp har flyttet sammen. Begge familiene våre er reist vekk på nyttårsaften, så det blir ikke noe pinnekjøtt med familien dessverre. Vi liker ikke ribbe eller kalkun og å lage pinnekjøtt for 2 personer ble vi enige om at hadde blitt mye styr, så vi lurte på om noen har noen forslag til noe skikkelig digg og spesielt vi kan unne oss å lage denne dagen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andebryst, rødløkkompott og søtpotetmos

Anonymkode: 2f92f...8c8

• Liker 5
Skrevet

Biff og fløtegratinerte med div tilbehør? 

• Liker 1
Skrevet

Pinnekjøtt er jo noe av det minst krevende å lage, også for to personer! Pinnekjøtt som blir til overs kan dere feks fryse og lage ertesuppe av senere på vinteren 🙂

Et annet tips er andeconfit - veldig godt og litt eksklusiv følelse, men enkelt å lage. Stek poteter i andefett fra boksen og ha noen friske grønnsaker ved siden av, feks asparges.

Anonymkode: c94d5...870

• Liker 6
Skrevet

Lag pinnekjøtt.

Anonymkode: db656...ea2

Skrevet

Hva liker dere å spise da? Kan dere ikke bare lage favorittretten?

Må ikke ha biff bare fordi det er biff liksom, selv er jeg ikke så glad i det, samma om det koster 600 kr kiloen.

Anonymkode: bac61...f40

• Liker 2
Skrevet

Jeg har flere ganger laget pinnekjøtt bare til meg og kjæresten. Det lager seg selv i gryta

Anonymkode: 9d51e...dcf

Skrevet

Vi blir bare to stk, og vi skal lage pinnekjøtt. Pinnekjøtt er jo kjempeenkelt å lage, og såå godt😊

Anonymkode: b7eab...6c0

Skrevet

Gå ut og spis.

Anonymkode: 53da4...37a

Skrevet

Vil tips om biff stroganoff, det er digg! Lag dobbelt så kan dere kose dere med restene noen dager senere.

Anonymkode: 6050c...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...