AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Del Skrevet 29. desember 2019 Vi bor i en eldre bygård i Oslo, hvor det er veldig lytt. Vi har svært aktive naboer både ved siden av og under oss. De under er svært aktive i halmen på morgenen, de ved siden av begynner ganske tidlig på kvelden. Det er så lytt og de så høylytte at det er null problem å få med seg alle faser av omgangen. Det er helt greit når det bare er oss hjemme. Men det har faktisk blitt slik at vi kvier oss for å ha gjester på de tidspunkt hvor naboene vanligvis er mest aktive, fordi det rett og slett er pinlig å sitte å måtte heve røsten i samtalen for å overdøve naboen. Jeg husker da vi hadde innflyttingskaffe med mine foreldre og svigerforeldre. Det var pinlig det! Har ikke turt eller tenkt ta det opp med naboene. Bør/skal jeg det? Andre med samme problem? Hva ville du ha gjort? Anonymkode: bf075...f6b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Del Skrevet 29. desember 2019 Legg en anonym lapp i postkassa til "kaninene"... Anonymkode: 6e675...45a 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Del Skrevet 29. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bor i en eldre bygård i Oslo, hvor det er veldig lytt. Vi har svært aktive naboer både ved siden av og under oss. De under er svært aktive i halmen på morgenen, de ved siden av begynner ganske tidlig på kvelden. Det er så lytt og de så høylytte at det er null problem å få med seg alle faser av omgangen. Det er helt greit når det bare er oss hjemme. Men det har faktisk blitt slik at vi kvier oss for å ha gjester på de tidspunkt hvor naboene vanligvis er mest aktive, fordi det rett og slett er pinlig å sitte å måtte heve røsten i samtalen for å overdøve naboen. Jeg husker da vi hadde innflyttingskaffe med mine foreldre og svigerforeldre. Det var pinlig det! Har ikke turt eller tenkt ta det opp med naboene. Bør/skal jeg det? Andre med samme problem? Hva ville du ha gjort? Anonymkode: bf075...f6b Jeg hadde dødd om jeg måtte bo sånn. Før jeg døde så hadde jeg lagt en lapp i postkassa til de aktuelle naboene. Anonymkode: 61089...ace 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Del Skrevet 29. desember 2019 Bank i veggen/gulvet. Anonymkode: a5260...35e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Del Skrevet 29. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg en anonym lapp i postkassa til "kaninene"... Anonymkode: 6e675...45a Meg og Ronja. Anonymkode: b7d1a...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #6 Del Skrevet 29. desember 2019 Er vel sånt man bare må finne seg i når man bor i blokk eller deler vegger og tak med andre mennesker, jeg hadde ikke gjort noe ovenfor naboen men heller prøvd å finne et annet sted å bo så fort som mulig. Anonymkode: 99b60...024 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 29. desember 2019 #7 Del Skrevet 29. desember 2019 Slik er livet i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #8 Del Skrevet 29. desember 2019 Når folk bor i blokk med dårlig lydisolering, er det absolutt innafor å be dem dempe seg litt hvis det blir det blir plagsomt høylytt. Anonymkode: f0e22...f49 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 29. desember 2019 #9 Del Skrevet 29. desember 2019 Ha sex og vær høylytt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 29. desember 2019 #10 Del Skrevet 29. desember 2019 Er lov å kose seg😊🥂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Del Skrevet 29. desember 2019 Ta lydopptak, legg det på en minnepinne og putt den i postkassa deres. Anonymkode: 2729f...d9d 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 29. desember 2019 #12 Del Skrevet 29. desember 2019 Dessuten er det enda bedre når du vet noen hører deg(eller ser deg)😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 29. desember 2019 #13 Del Skrevet 29. desember 2019 Akkurat nå, Warrior skrev: Dessuten er det enda bedre når du vet noen hører deg(eller ser deg)😍 Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmatian Skrevet 29. desember 2019 #14 Del Skrevet 29. desember 2019 (endret) Jeg sliter med det samme pluss tobakk og hasj-lukt. Det var verst i Juni. Da gikk det utover nattesøvnen fordi de våknet meg midt på natta. Etterpå fikk jeg ikke sove igjen. Det var som om jeg var i samme rom som dem. Det er psykisk tortur å bli behandlet slik. Etter det mistrives jeg mer og det trigget meg til å isolere meg selv enda mer. Skjønner at andre synes det er stas, men for meg er det kun vondt å høre på og jeg gråt den natten de vekte meg. Jeg er ikke voyeurist og setter ikke pris på ekshibisjonisme. Trist og respektløst. Han har ofte fest og høylytt besøk midt i uken. Verre er det når han akkurat har fått hasj. Endret 29. desember 2019 av Dalmatian 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Del Skrevet 29. desember 2019 Jeg har sagt fra til nabo om det. Han tok det til seg, så jeg hørte ikke noe mer etter det. (Bodde der i mange år og fikk etterhvert et godt naboforhold.) Det er IKKE slik å bo i blokk, har bodd i blokk flere steder de siste 40 år.... Naboer som plager andre med høylytt sex er hensynsløse og ufine. Anonymkode: b38c9...f7a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #16 Del Skrevet 29. desember 2019 Mest sannsynlig bryr de seg ikke uansett om du sier ifra, folk generelt er hensynsløse nok. Jeg hadde flytta. Anonymkode: a4aae...f0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #17 Del Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, Warrior skrev: Dessuten er det enda bedre når du vet noen hører deg(eller ser deg)😍 For ekshibisjonister og for de unge, og/eller de som synes det er sjeldent og enestående å ha sex. Litt som ungdom som kliner på hvert gatehjørne. Så blir man litt eldre, innser at alle andre også har sex, og forstår at man bør ta hensyn. Anonymkode: b38c9...f7a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 29. desember 2019 #18 Del Skrevet 29. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi bor i en eldre bygård i Oslo, hvor det er veldig lytt. Vi har svært aktive naboer både ved siden av og under oss. De under er svært aktive i halmen på morgenen, de ved siden av begynner ganske tidlig på kvelden. Det er så lytt og de så høylytte at det er null problem å få med seg alle faser av omgangen. Det er helt greit når det bare er oss hjemme. Men det har faktisk blitt slik at vi kvier oss for å ha gjester på de tidspunkt hvor naboene vanligvis er mest aktive, fordi det rett og slett er pinlig å sitte å måtte heve røsten i samtalen for å overdøve naboen. Jeg husker da vi hadde innflyttingskaffe med mine foreldre og svigerforeldre. Det var pinlig det! Har ikke turt eller tenkt ta det opp med naboene. Bør/skal jeg det? Andre med samme problem? Hva ville du ha gjort? Anonymkode: bf075...f6b Hvis jeg hører en dame er det bare deilig å lytte til og bli kåt av. Har også hatt gleden av å gå forbi åpne vinduer i byen og hørt pulelyder og orgasmestønn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmatian Skrevet 29. desember 2019 #19 Del Skrevet 29. desember 2019 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: For ekshibisjonister og for de unge, og/eller de som synes det er sjeldent og enestående å ha sex. Litt som ungdom som kliner på hvert gatehjørne. Så blir man litt eldre, innser at alle andre også har sex, og forstår at man bør ta hensyn. Anonymkode: b38c9...f7a Takk. Du er snill og logisk anlagt.^^ Endret 29. desember 2019 av Dalmatian 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 29. desember 2019 #20 Del Skrevet 29. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For ekshibisjonister og for de unge, og/eller de som synes det er sjeldent og enestående å ha sex. Litt som ungdom som kliner på hvert gatehjørne. Så blir man litt eldre, innser at alle andre også har sex, og forstår at man bør ta hensyn. Anonymkode: b38c9...f7a Jeg er snart 30 og kommer alltid til å synes det er digg. Vet godt at alle andre har sex men noen liker «publikum» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå