AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har sett mange gjøre "reactions" til rare ASMR, men noen av videoene ikke så veldig rare, det er bare mange lyder. Jeg syns ikke nødvendigvis at lydene er ekle, men jeg liker ikke at noen hvisker inn i en mikrofon. Det virker rart. Hva er det egentlig som gjør disse videoene så spesielle for så mange? Mange av disse YouTuberne som lager ASRM-videoer har jo mellom 500 tusen og 1 million følgere. De tjener sikker mye penger bare på å lage lyder inn i en mikrofon. Anonymkode: 4f439...3a6
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Aller mest tror jeg at det ble en ting som alle skulle mene noe om og like. Det ble trendy, uten at jeg forstår hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Jeg synes så absolutt ikke at de er avslappende i det hele tatt! Det er forstyrrende, bråkete, masete. Jeg kan ikke fordra hvisking, drikke- og spiselyder - all slags støy fra munnen generelt. Jeg blir nesten forbanna av de lydene 😂 En kost mot mikrofon? Plagsomt. Anonymkode: 07a35...b55
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 "Bare på å lage lyder" tyder på at du ikke forstår ASMR. De lager spesifikke lyder som gir ASMR til folk. Det er ikke helt tilfeldige typer lyder. De bruker mye tid og energi på å finne disse typene lyder i tillegg til å filme og redigere videoene. Mye arbeid. De riktige lydene skaper velbehag, kribling og avslapping i hodet og kroppen for de av oss som opplever ASMR. Og nei, det har ingenting med sex nå gjøre. Det har med å få bort stress og uro. Anonymkode: 69385...454 4
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har aldri opplevd de lydene som en mental luftputebåt som får hele meg til å løfte seg til avslappede høyder. Jeg har lyttet til mange!
Lutetium 71 Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett mange gjøre "reactions" til rare ASMR, men noen av videoene ikke så veldig rare, det er bare mange lyder. Jeg syns ikke nødvendigvis at lydene er ekle, men jeg liker ikke at noen hvisker inn i en mikrofon. Det virker rart. Hva er det egentlig som gjør disse videoene så spesielle for så mange? Mange av disse YouTuberne som lager ASRM-videoer har jo mellom 500 tusen og 1 million følgere. De tjener sikker mye penger bare på å lage lyder inn i en mikrofon. Anonymkode: 4f439...3a6 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes så absolutt ikke at de er avslappende i det hele tatt! Det er forstyrrende, bråkete, masete. Jeg kan ikke fordra hvisking, drikke- og spiselyder - all slags støy fra munnen generelt. Jeg blir nesten forbanna av de lydene 😂 En kost mot mikrofon? Plagsomt. Anonymkode: 07a35...b55 Helt enig! Kan heller ikke fordra slike tilgjorte greier. Søk på Unintentional ASMR, så finner dere gullet (om dere har anlegg for ASMR da, ikke alle har det).
Kjæregutt Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 Jeg så en video som heter "Eating glass ASMR" og sa: Det er nok! Jeg forstår at dette er avslappende for mange mennesker.
Lutetium 71 Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 6 minutter siden, Kjæregutt skrev: Jeg så en video som heter "Eating glass ASMR" og sa: Det er nok! Jeg forstår at dette er avslappende for mange mennesker. Tok et googlesøk på de greiene der, og det fristet ikke å åpne noen av linkene for å si det slik. Menmen, det er noe for alle. Det er noen som liker ditt, andre liker datt. 1
Kjæregutt Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 47 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Tok et googlesøk på de greiene der, og det fristet ikke å åpne noen av linkene for å si det slik. Menmen, det er noe for alle. Det er noen som liker ditt, andre liker datt. Enig, Åpenbart glasset er laget av sukker og blodet var fake. Videoen jeg så var på insta https://youtu.be/wfoXHT9MucE
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: "Bare på å lage lyder" tyder på at du ikke forstår ASMR. De lager spesifikke lyder som gir ASMR til folk. Det er ikke helt tilfeldige typer lyder. De bruker mye tid og energi på å finne disse typene lyder i tillegg til å filme og redigere videoene. Mye arbeid. De riktige lydene skaper velbehag, kribling og avslapping i hodet og kroppen for de av oss som opplever ASMR. Og nei, det har ingenting med sex nå gjøre. Det har med å få bort stress og uro. Anonymkode: 69385...454 Ta det med ro. Hovedinnlegget har med hensikt å forstå hva dette er for noe. Hvis jeg forsto ASMR så hadde jeg ikke spurt hvorfor disse videoene er spesielle. Anonymkode: 4f439...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå