Gå til innhold

Burde jeg kjøpe dette huset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ordinært. Pluss for mulighet til utleie

Skrevet

Fint hus det, selv om det ligger litt tett i tett og har oppkjørsel til felles med naboene. Har du pengene så kjøp hvis du liker det.

Anonymkode: a5fc6...bd3

Skrevet

Når bidene er fikset så mye på så er det noe som skurrer hos meg.

Anonymkode: eec9b...c0c

• Liker 9
Skrevet

Om du trenger et sted å bo kan du kjøpe det. Men om du har et fra før så er det ikke så viktig.

Anonymkode: cd750...05d

Skrevet

Tja, synes ikke det var så wow med tanke på prisen.. Fint hus men ikke så mye mer enn det.. 

Anonymkode: f541b...6d6

Skrevet

Ja, det synes jeg. Bra hus og fin tomt. Gamle Stovner er hyggelig.

• Liker 1
Skrevet

Grusomt.

Anonymkode: 8a794...3f6

Skrevet

7500000 kr

Mnd renter og avdrag? 

Anonymkode: 8736f...a37

Skrevet

Synes at det ser kjempefint ut! Det virker som et bra nabolag som barn kan vokse opp i.

Veldig bra med utleiemuligheter som kan hjelpe med å betale ned på boliglånet :) 

Skrevet

Huset er helt ok.

Men uansett så burde du ikke høre på hva fremmede på et forum sier om hva du skal eller skal ikke kjøpe.

• Liker 5
Skrevet

Folk som faktisk er ute etter råd gir vel litt mer bakgrunnsinfo enn dette? Sikker på at du ikke prøver å selge, TS?

Anonymkode: f2c2e...760

• Liker 8
Skrevet

Hvis du virkelig tenker å kjøpe: hvorfor dele annonsen her inne slik at potensielle konkurrenter også blir oppmerksomme på boligen? :klo: Enten er det lite troverdig eller lite gjennomtenkt. De fleste som lager sånne innlegg er selgere som later som de er kjøpere, og som skaffer seg flere treff på annonsen for boligen sin, uten at jeg påstår at det MÅ være slik for TS.

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

7500000 kr

Mnd renter og avdrag? 

Anonymkode: 8736f...a37

Velkommen til Oslo.

Skrevet

Syns huset så fint ut på bildene. Men om du skal kjøpe, om det passer for deg, må du jo selv kunne bestemme.

Anonymkode: de593...07d

Skrevet
1 minutt siden, skrue skrev:

Velkommen til Oslo.

Ikke noe problem å få et hus på nærmere 200 kvm, pent oppusset, til en god millioner i Bergen heller. Det er prisene, dessverre.

Anonymkode: de593...07d

Skrevet

Helt ålreit hus. Men grøsser over fotoredigeringen. 😖😖😖 Privatmegleren som skal fremstå som så lukurativt og så drar de helt villt i spakene når de skal justere farge på bildene 😖😖😖 grøss

Anonymkode: db345...f57

• Liker 4
Skrevet

Svimlende pris, men skjønner det har med hvor det ligger å gjøre. Ellers syns jeg det var lite med ca 3.000 pr år i kommunale avgifter? Er det korrekt? Jeg bor i en bitteliten kommune i Nord - Norge, og vi har skyhøyt over dette, selv om vi holder eiendomsskatt utenom. De 3.000 kr kan umulig dekke avløp, vann, feieavgift og renovasjon? (Og er Oslo uten eiendomsskatt? 🤔

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke noe om deres behov, men for oss er dette plusser og minuser:

+ Fint nabolag

+ Ok innsynsskjerming om når trærne har blader. Kan dog settes opp hekk mot naboer i andre retninger. 

+ Hage med en håndterlig størrelse. Mulig å utvikle denne uten å blakke seg fullstendig

+ Vinterhage

+ Lite som må skiftes og vedlikeholdes de neste 10 årene

+ Utleie er fint for økonomien

- Hus bygd etter 1980 er jeg skeptiske til, da de er bygget billig og kjapt. Kvaliteten er ofte lav.

- Downlights gir en utrivelig atmosfære, vi måtte lagt inn i budsjettet at disse måtte rives

- For stort for oss, for mye å vaske og holde styr på 😅

- Utleie medfører et ansvar. Man skal vite hvilke plikter og rettigheter man har, og ta godt vare på leietakerne. Det så også ut som kjøkkenet burde oppgraderes i utleiedelen. Nå var leiligheten mer en hybel, og da er gjennomtrekket ofte større.

- Bad bør pusses opp om 10 år. Det er også ganske lite mtp at det kun er ett bad og 5 soverom. Jeg ville gjort vaskerommet mer funksjonelt, så dette kan benyttes som bad.

- Er det kun elektrisk oppvarming, og ingen pipe? Det kan bli ganske dyrt om vinteren. 

Anonymkode: df132...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...