AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Jeg var sammen med en i 3 år. Her hadde vi sex kanskje en håndfull ganger i begynnelsen. Jeg ble gravid ved et uhell og vi skulle prøve å leve sammen pga det. Altså ingen sex på 2,5 år. Det var han som ikke ville pga tidlig utløsning og tydeligvis skam rundt det. Vi var i samtaler med familievernkontoret uten at det hjalp. Det slet altså da veldig på min selvtillit siden han ikke ville. Jeg var veldig ung den gang. Så ble det slutt og jeg møtte menn/ holdt på med, og hadde normal sex igjen. Det hjalp jo til at jeg følte meg normal og fikk et normalt forhold til sex igjen. Møtte en det var frem og tilbake med i 3 år og her fikk jeg virkelig opplevd å ha bra seksuell kjemi og gjøre mye spennende. Men så møter jeg en som rett og slett var lik han første. Jeg likte han så tenkte, eller prøvde å gi han tid for det kunne jo bli bedre, men han ville ikke ha sex. Kunne ligge i senga å holde rundt meg, men ingenting skjedde. Sa det til han en gang, men han var bare sånn visst. Til slutt så hadde vi sex og det var ufattelig dårlig. Føltes som første gang man hadde sex og ble både kleint og stusselig. Helt ukontrollert jukking fra hans side og jeg måtte være på bunnen sa han, så ble liggende der å ikke like det i det hele tatt. Kun ukontrollert jukking, han tok ikke på meg hverken under sex eller under "forspill". Å dette lot jeg holde på kanskje 5 ganger fordi jeg skulle gi det sjanser for å se om det ble bedre. Og jeg mista absolutt hele tenninga på han og sex i det hele tatt. Har selvfølgelig avsluttet med han nå, selv om han maste om at vi måtte gi det flere sjanser... Så nå sitter jeg her og faktisk føler jeg aldri kunne tenkt meg å ha sex igjen. Til og med han jeg hadde så bra sex med i de 3 årene frister ikke lenger en gang. Tror dere det går over med tid? Jeg pleier ikke ligge rundt, så har ikke noe hastverk sånn sett, men hadde i det miste trodd at jeg kunne tenkt meg å ligge med han som det var så bra med. Jeg føler meg bare teit nå. For å ha holdt på flere ganger med noe som var så kleint som det der siste. Anonymkode: bd697...445
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Det går over. Jeg hadde ikke hatt sex på 2 år før nå. Før der pliktsex med en eks hvor kropp ble tent, men ikke hodet. Hadde nylig sex igjen. Her hadde vi møttes over noen dager før det skjedde. For å si det pent så vil jeg ha mer av denne mannen. Våknet til live igjen 😁 Anonymkode: 04030...bca
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har vært der! Og det føltes faktisk ut som en type overgrep... Det var ikke dét man sa ja til. Også føler man seg presset til å si ja igjen bare for å ikke såre han, selvom man ikke vil. Har ligget med flere dårlige partnere og nå tar jeg ikke sjansen lenger. Fant en som var god men han var mye utro, men jeg ville heller ha det enn en dårlig en igjen. Han har det vært slutt med en stund nå og jeg blir oppriktig lei meg når jeg tenker på skuffelsen med å oppleve dårlig sex igjen, så jeg begynner å akseptere at jeg ikke skal ha sex med andre igjen resten av livet. Trist men heller det enn ræva sex så man bare føler seg misbrukt og voldtatt etterpå Anonymkode: d6048...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært der! Og det føltes faktisk ut som en type overgrep... Det var ikke dét man sa ja til. Også føler man seg presset til å si ja igjen bare for å ikke såre han, selvom man ikke vil. Har ligget med flere dårlige partnere og nå tar jeg ikke sjansen lenger. Fant en som var god men han var mye utro, men jeg ville heller ha det enn en dårlig en igjen. Han har det vært slutt med en stund nå og jeg blir oppriktig lei meg når jeg tenker på skuffelsen med å oppleve dårlig sex igjen, så jeg begynner å akseptere at jeg ikke skal ha sex med andre igjen resten av livet. Trist men heller det enn ræva sex så man bare føler seg misbrukt og voldtatt etterpå Anonymkode: d6048...f3d Ja, enig der. Huff, var ikke oppmuntrende å lese, håper jeg klarer å komme over det. Anonymkode: bd697...445
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har også en sånn kjæreste. Som tydeligvis er vant med å få det som han vil og på hans måte, fordi det går for han for tidlig. Er ganske så sikker på at exen han nesten ble et slags tømmehull. Men jeg fant meg ikke i det. De kan skjerpe seg hvis de får beskjed. Og ting kan trenes opp. Ikke finn deg i dette. Prøv heller å løs det. Så om du ser tendensen hos en ny. Si fra med en gang. Forstår godt at du mister lysten. Kunne ha vært der jeg også. Min tørr ikke annet enn å holde seg. For han risikerer nemlig å miste meg hvis vi ikke får utbytte av sex begge to. Og han henger egentlig i en tynn tråd hver eneste gang. Anonymkode: 4273c...3cd
OPIgirl Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Svært mange menn er elendige i senga. 3
Gjest Roseglose Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 (endret) Huff. Jeg opplevde lignende med eksen. Han jokket for harde livet, og Skifter brått masse stillinger før han kom etter kort tid. Da kunne han plutselig bli lei seg og unnskylde seg, fordi han syntes synd på meg som lå med han som hadde så liten tiss. jeg visste aldri hva jeg skulle si til det. Etter brudd tok det litt tid før jeg plutselig kjente at kroppen var «min» igjen, og sexlysten kom tilbake. Jeg gikk lenge med en slags indre uro eller kvalme over sexen vi hadde. Har siden holdt meg langt unna menn som minner meg om han på alle måter. Endret 29. desember 2019 av Roseglose
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #8 Skrevet 31. desember 2019 Når eg les noen av disse innleggene så må eg ærlig talt si at eg e glad eg ikke e aleina! Er sammen men en som e 5 år yngre enn meg. Vi har nesten aldri sex mer og når vi har så e den bare dårlig. Sexen kan være sånn passelig den dagen eg har tatt opp ang sexen,men neste gang så e det tilbake igjen. Tar aldri initiativ sjøl siden det e ingenting som tenne meg mer og eg vil ikke ha dårlig sex. Satan eg vil bli knulla, sleika og fingra. E lei gutta som e redd for fitta! Treng noen som eelske fitte som eg elske kuk!!😂😂🥳🎆 Anonymkode: 0303f...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå