Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vært prøver nå siden feb 19

Lurer veldig på hva deres symptomer er :🥰

litt usikker på dpo, men TROR jeg er rundt 8 DPO

Mine symptomer så langt er:

* Små/svake murringer på venstre side som kommer og går ila dagen/kvelden, hatt disse siden rundt 3-4 DPO

* kommer en metall lignene smak i munnen av og til når jeg drikker eller spiser. ikke hver gang

* blir fortere bilsyk (kan være inni hodet mitt også hehe)

* tisser ofte, opp til 3 ganger på 5 timer

* konstant trøtt, føles som om jeg har vært våken hele natten så jeg sovner runst 2-3 på DAGEN og våkner i 23 tiden..

Hadde vært koselig med en liten spire, førstegangsmamma 😍

*****OPPDATERING*****

Viste seg at kroppen faktisk prøvde å fortelle meg at noe var på gang😍😍 endelig positiv test!!

20200108_082958.jpg

Endret av Tittan
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes tidlig ut med så mange symptomer, men kan være mulig det er starten på noe 🙂

Jeg er 4 uker og 5 dager på vei, og har kun litt vondt i magen noen  ganger (mest om nettene), og føler meg litt oppblåst. 

Forrige svangerskap var første symptom at jeg var så øm på magen, alle bukser som bare strammet bitte litt var ubehagelige. Det var nesten eneste "plagen" jeg i det hele tatt fikk (bortsett fra stor mage og litt sliten i hoftene siste ukene 😜

Anonymkode: 5de19...297

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes tidlig ut med så mange symptomer, men kan være mulig det er starten på noe 🙂

Jeg er 4 uker og 5 dager på vei, og har kun litt vondt i magen noen  ganger (mest om nettene), og føler meg litt oppblåst. 

Forrige svangerskap var første symptom at jeg var så øm på magen, alle bukser som bare strammet bitte litt var ubehagelige. Det var nesten eneste "plagen" jeg i det hele tatt fikk (bortsett fra stor mage og litt sliten i hoftene siste ukene 😜

Gratulerer så mye 😍

Var det jeg også syntes, men har VELDIG varierte sykluser.. noen mnd er 28 mens andre er 35 og 22... 

Ditt første svangerskap høres jo ut som en drøm hehe

Skrevet

Vi har vært prøver i over 3 år før det klaffet, med stabil syklus. For min del var symptomene før mensen og før IKM helt like 😆 hadde kanskje mer «symptomer» de 3 årene jeg ikke var gravid. Symptomene kom for fullt i begynnelsen av uke 5

Anonymkode: 8c133...b1b

Skrevet

Er uke 5+3 i dag, og den siste uken har jeg hatt nøyaktig de samme plagene som når mensen kommer ila den neste timen. Men den kommer jo ikke. Mye mensmurringer, litt ekstra utflod. Samt ligamentsmerter (stikkinger nederst i magen når jeg reiser meg, eller strekker meg). Litt ømme bryster, samt en del småkvalm, vondt i magen.

Forrige svangerskap så tisset jeg ofte. Men viste ikke om at det var et symptom før jeg leste meg litt opp etter at jeg hadde testet positivt.

Høres ganske tidlig ut ja med så.mye symptomer så tidlig. Men hvem vet? 😊

Anonymkode: 14119...05d

Skrevet

Oppkast/Kvalm og halsbrann på fjerde dagen. Trodde jeg hadde fått omgangssjuke for første gang i midt liv før det slo meg at jeg kanskje er gravid. Usikker på dpo (pga uregelmessig mens), men fortsatt negative tester så rundt dpo 10 +\-. Får vente noen dager til for å se om det faktisk er omgangssjuke eller et liten spire😅

Anonymkode: 0c4dc...8d0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oppkast/Kvalm og halsbrann på fjerde dagen. Trodde jeg hadde fått omgangssjuke for første gang i midt liv før det slo meg at jeg kanskje er gravid. Usikker på dpo (pga uregelmessig mens), men fortsatt negative tester så rundt dpo 10 +\-. Får vente noen dager til for å se om det faktisk er omgangssjuke eller et liten spire😅

Anonymkode: 0c4dc...8d0

Så spennende! Heier på oss begge😍😍

Hold meg oppdatert

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Tittan skrev:

Så spennende! Heier på oss begge😍😍

Hold meg oppdatert

ja❤️
Ja, skal gjøre det 😊 du også! når tenker du å teste? 

Skrevet
1 time siden, Skrufa skrev:

ja❤️

Venter en ukes tid til med tanke på st jeg ikke aner når el var og ikke vet jeg når ikm er, helt utrolig hvor ustabil min syklus er..desverre har den alltid vært slik.. men vi får se, lettere sagt enn gjort 😂

Når tenkte du å teste?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er uke 5+3 i dag, og den siste uken har jeg hatt nøyaktig de samme plagene som når mensen kommer ila den neste timen. Men den kommer jo ikke. Mye mensmurringer, litt ekstra utflod. Samt ligamentsmerter (stikkinger nederst i magen når jeg reiser meg, eller strekker meg). Litt ømme bryster, samt en del småkvalm, vondt i magen.

Forrige svangerskap så tisset jeg ofte. Men viste ikke om at det var et symptom før jeg leste meg litt opp etter at jeg hadde testet positivt.

Høres ganske tidlig ut ja med så.mye symptomer så tidlig. Men hvem vet? 😊

Anonymkode: 14119...05d

Gratulerer så mye😍

Ja syntes selv det er endel symptomer..men vet jo egt ikke helt hvilken dpo jeg er på da syklusen min varierer fra ca 22-35 dager.. så krysser fingrene! Men prøver samtidig ikke sitte å føle etter, kan fort lage på seg litt ekstra symptomer😂😂😂kjenner du lenge finner du de hehe 

Skrevet
8 minutter siden, Tittan skrev:

Venter en ukes tid til med tanke på st jeg ikke aner når el var og ikke vet jeg når ikm er, helt utrolig hvor ustabil min syklus er..desverre har den alltid vært slik.. men vi får se, lettere sagt enn gjort 😂

Når tenkte du å teste?

Samme her, ingen sykluser har hatt lik lengde etter at jeg slutta på pilla.. Skal vente med neste tidlig-test til nyttårsaften (mtp mulig festilgheter), men deretter på nyåret når forventet mens (forventet av fertility friend).. Vil jo egentlig bare teste hele tiden. Haha. 😅

Skrevet
Akkurat nå, Skrufa skrev:

Samme her, ingen sykluser har hatt lik lengde etter at jeg slutta på pilla.. Skal vente med neste tidlig-test til nyttårsaften (mtp mulig festilgheter), men deretter på nyåret når forventet mens (forventet av fertility friend).. Vil jo egentlig bare teste hele tiden. Haha. 😅

Føler med deg😂 med en skuff full av tester er det søren meg ikke lett å holde fingrene unna😂

Skrevet
8 timer siden, Tittan skrev:

Gratulerer så mye 😍

Var det jeg også syntes, men har VELDIG varierte sykluser.. noen mnd er 28 mens andre er 35 og 22... 

Ditt første svangerskap høres jo ut som en drøm hehe

Takk 😍

Ja forrige svangerskap var en drøm (selv om prøveperioden på forhånd ikke var det - vet ikke hvor mange år den varte, og det ble mange IVF-forsøk, så jeg var overlykkelig da jeg endelig fikk positiv test og mini kortes seg fast inni der helt til fullendt svangerskap!), og jeg var kun borte fra jobb en dag. 

Håper jeg er like heldig denne gang, men en har vel ingen garanti for at det skal gå like lett denne gangen. 

Ømheten/stikningene jeg hadde i magen forrige gang kom forøvrig tidlig, og var årsaken til at jeg testet før tiden, så det kan godt være kroppen din også har begynt å hinte til deg om at noe er på gang. Lykke til! Krysser fingrene for at du og har en Septemberbaby på vei 😀🤞

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Skrufa said:

Tiden mellom eggløsning til mensen er omtrent den samme hver måned, rundt 14 dager er veldig vanlig. Så om du finner ut når du har eggløsning, enten ved test eller følger med på kroppen, så blir det lettere å vite når mensen kommer og hvor mange dpo du er, samt å faktisk ha sex når du har eggløsning. De månedene du har lang syklus er det nok at eggløsningen er litt senere.😊

Jeg tester ikke, men følger med på utfloden og kjenner etter på livmorstappen når den åpner seg og blir myk. 

Anonymkode: fe2c6...d1d

Skrevet

Jeg hadde innsett 09.12 og er gravid. Mine symptomer er at jeg er veldig trøtt (føler meg nesten rusa), hovne fingre og et konstant hold på høyre side. Håper sånn at min lille eskimo klamrer seg fast! 

Anonymkode: 59066...6ef

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde innsett 09.12 og er gravid. Mine symptomer er at jeg er veldig trøtt (føler meg nesten rusa), hovne fingre og et konstant hold på høyre side. Håper sånn at min lille eskimo klamrer seg fast! 

Anonymkode: 59066...6ef

Gratulerer så mye😍 heier på dere!

• Liker 2
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tiden mellom eggløsning til mensen er omtrent den samme hver måned, rundt 14 dager er veldig vanlig. Så om du finner ut når du har eggløsning, enten ved test eller følger med på kroppen, så blir det lettere å vite når mensen kommer og hvor mange dpo du er, samt å faktisk ha sex når du har eggløsning. De månedene du har lang syklus er det nok at eggløsningen er litt senere.😊

Jeg tester ikke, men følger med på utfloden og kjenner etter på livmorstappen når den åpner seg og blir myk. 

Anonymkode: fe2c6...d1d

Vet at eggløsninga må ha vært tidlig denne mnd.. begynte å teste ca dag 14 men neg..el tester

Endret av Tittan
Skrevet
På 29.12.2019 den 11.52, Skrufa skrev:

ja❤️

Hvordan gikk testinga i dag?

Hvit her..

Skrevet
15 timer siden, Tittan skrev:

Hvordan gikk testinga i dag?

Hvit her..

Samme her også 😏 ser ut som jeg bare får vente å se om TR kommer etterhvert 🤷‍♀️

Skrevet
18 timer siden, Skrufa skrev:

Samme her også 😏 ser ut som jeg bare får vente å se om TR kommer etterhvert 🤷‍♀️

Ja.. murringene kommer og går nå, ikke fult så ofte som tidligere.. eneste er at jeg har fått tydelige blodårer på puppene som går ned mot niplene. aldri hatt dette før.. enten så er jeg gravid eller så er det noe galt med kroppen.. så innmari trøtt for tiden.. tenker å bestille en legetime til mandag, noe er det iallfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...