AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Min partner igjennom 5år går så vidt ned på meg. Eller fingrer meg. Minimalt med forspill generelt, jeg må ofte nøye meg med litt kyssing. vi har jo fått barn, mulig det å se fødselen kan ha påvirket han( han sier det ikke har det, but you never know). jeg er renslig, sørger for å dusje før sex og jeg veit selv at jeg ikke lukter eller smaker rart. Jeg barberer meg også siden han liker det. i starten gjorde han det ofte. Men det siste året skjer det kanskje bare 1 av 15 ganger vi har sex. Og jeg er klar for sex 5 dager i uka. jeg blir så frustrert fordi hver eneste gang han tar på eller går ned på meg så må jeg først ha bedt om det mange ganger ved flere anledninger. Og Gå til det punktet hvor jeg ikke ønsker sex, fordi jeg får faktisk 0 forspill til vanlig. Jeg sier ifra ganske rett ut hva jeg ønsker. Tidligere ble jeg jo sprengkåt av å suge han, det alene var nesten forspill. For han tok jo i det minste litt på meg uansett. Men nå får jeg ingenting ut av det, jeg får jo ikke berøring utenom selve sexen. Og jeg går ned fast på han før sex og gjerne midt i sexen. jeg har til og med vekket han midt på natta for å gi en ren blowjob, i håp om at han husker på meg neste gang vi har sex. Men INGENTING! nå er jeg bare lei. Eller er det vanlig etter noen år? Jeg tenker jo at jeg må være problemet, han var jo ikke slik før.. men nei, jeg veit ikke lenger. Anonymkode: d5dcd...43d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Hva sier han når du ber om dette? Høres ikke ut som om dere faktisk har snakket sammen om dette. Anonymkode: 08762...6dc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva sier han når du ber om dette? Høres ikke ut som om dere faktisk har snakket sammen om dette. Anonymkode: 08762...6dc Selvsagt har vi det, han sier han skal huske på det eller bli bedre. Og jeg tar han på ordet og håper på at det blir siste gangen jeg trenger å nevne det. Siste gangen forklarer jeg at nå har vi hatt den samtalen uendelig mange ganger og det hjelper ikke. Jeg forklarer nøye, inn med teskje hva jeg ønsker fra han. I tilfelle han har vært usikker på det. Spør så; Hva mer kan jeg gjøre? Da svarer han at han bare skal skjerpe seg. Jeg ønsker jo ikke å krangle med han om dette, så jeg tar ikke samtalen lenger enn det. men vil si det er å si ifra og ha en samtale om det?!?! Anonymkode: d5dcd...43d 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Ja. Hva sier han om dette. Anonymkode: 49bc5...331
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. Hva sier han om dette. Anonymkode: 49bc5...331 Les over Anonymkode: d5dcd...43d
Bamseklemmer Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 (endret) Det som er mest frustrerende er at man ikke finner slike damer som deg i det virkelige liv😜 Endret 29. desember 2019 av Bamseklemmer
Gjest Roseglose Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 (endret) 6 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det som er mest frustrerende er at man ikke finner slike damer deg i det virkelige liv😜 Er flere sånne der ute 🙈 min erfaring er at menn synes det bare er gøy de først 3-4mnd, så blir de slitne og synes det hele bare er masete. Og før du veit ordet av det så er du blitt den masete sexgale kjerringa som bare vil pule 😭😂 til ts: mulig han sliter med noe? Eller bare er bortskjemt? Endret 29. desember 2019 av Roseglose
Bamseklemmer Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, Roseglose skrev: Er flere sånne der ute 🙈 min erfaring er at menn synes det bare er gøy de først 3-4mnd, så blir de slitne og synes det hele bare er masete. Og før du veit ordet av det så er du blitt den masete sexgale kjerringa som bare vil pule 😭😂💪🏻 Haha nei så enkelt er det ikke å finne ei som fyller mine ønsker, det er jo en forskjell på nymfomani og dyrke sex😉 Inntil videre må man jo prøve seg frem til man finner den rette👌
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 Høres ut som om han er lat eller ikke liker det. Nå som dere har pratet så mye om det og du er sikker på at det ikke er hygienisk årsaker, ville jeg gitt tilbake som jeg fikk. Alle forhold handler jo om å gi å ta. Ikke gi han blowjob, med mindre han går ned på deg! Anonymkode: 9644e...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som om han er lat eller ikke liker det. Nå som dere har pratet så mye om det og du er sikker på at det ikke er hygienisk årsaker, ville jeg gitt tilbake som jeg fikk. Alle forhold handler jo om å gi å ta. Ikke gi han blowjob, med mindre han går ned på deg! Anonymkode: 9644e...ed7 Jeg er redd han ikke liker det, blandet med litt lathet. Veldig trist da han har store forventninger til at jeg skal suge eller ta på han.. som om jeg bare skal gi i det uendelige. Han tror jo at jeg fortsatt blir kåt av å bare suge han, men det forandrer seg når ting er som de er. Jeg får bare gi med samme mynt vel.. Det er jo veldig kjedelig når sexlivet ikke fungerer og det blir et dårlig punkt i forholdet vårt. Anonymkode: d5dcd...43d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 24 minutter siden, Roseglose skrev: Er flere sånne der ute 🙈 min erfaring er at menn synes det bare er gøy de først 3-4mnd, så blir de slitne og synes det hele bare er masete. Og før du veit ordet av det så er du blitt den masete sexgale kjerringa som bare vil pule 😭😂 til ts: mulig han sliter med noe? Eller bare er bortskjemt? Jeg tror han er bortskjemt ja. Anonymkode: d5dcd...43d 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd han ikke liker det, blandet med litt lathet. Veldig trist da han har store forventninger til at jeg skal suge eller ta på han.. som om jeg bare skal gi i det uendelige. Han tror jo at jeg fortsatt blir kåt av å bare suge han, men det forandrer seg når ting er som de er. Jeg får bare gi med samme mynt vel.. Det er jo veldig kjedelig når sexlivet ikke fungerer og det blir et dårlig punkt i forholdet vårt. Anonymkode: d5dcd...43d Ja det er kjedelige når det blir sånn. Når man har vært sammen noen år er det selvsagt ikke som når man var nyforelsket og man omtrent var klar, bare av å ha blitt strøket over låret utepå buksa. Om han digger at du går ned på han, endrer han sikkert kjapt teknikk om du begynner å bli mer gjerrig. Jeg fikk oftere orgasme under sex i starten enn nå etter åtte år sammen. Så nå må han jobbe mer for å tilfredsstille meg, men heldigvis er han opptatt av at jeg også skal komme, så det ekstra arbeidet gjør han frivillig. Anonymkode: 9644e...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 3 timer siden, Roseglose skrev: min erfaring er at menn synes det bare er gøy de først 3-4mnd Det gjelder de som gjør det bare for å være snill, mens vi andre utvikler en avhengighet, og sliter med det resten av livet. Anonymkode: fd9e1...3de 1
Coolzero2013 Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 Høres ikke bra ut og det dårlige tegn på forholdet!! Ta en kort prat med han om det? Kanskje drar på hotell en gang prøve noe nytt!!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Jeg trengte ikke lese mer enn en setning før jeg visste hva jeg skulle svare: hvorfor i all verden gidder du å være sammen med han?! Anonymkode: ad708...df5 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #16 Skrevet 29. desember 2019 Han tenner kanskje ikke nok på deg lengre. Du er for tilgjengelig. Har vært i din situasjon. Min eksmann gikk aldri ned på meg. Det ble bare "tøm og røm" etterhvert. Han kom veldig fort også. Sexen ga meg til slutt ingenting. Jeg er også klar 5 dager i uka, men han ville bare ha fem minutter, en gang i uka. Tok det opp mange ganger. Det endte med brudd. Da innså han det, og ville plutselig ha meg igjen. Men da var det for seint for meg. Fant meg en ny kjæreste, superkjekk, som fortsatt ikke får nok av meg, 4 år etter. Som elsker å gå ned på meg, og er like vill som meg. Anonymkode: 32168...1b7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #17 Skrevet 29. desember 2019 Hjelp, at du gidder. Min mann gjennom 20 år får ikke nok av å fingre og slikke meg (blir veldig kåt av det) , og det er en selvfølge at jeg kommer først. Fatter bare ikke hvorfor du lar ham behandle deg som en prostituert. Anonymkode: 77947...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #18 Skrevet 29. desember 2019 nei jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Nå har jeg forsøkt å åpne meg skikkelig for han, forklart at det sårer meg og jeg blir oppriktig lei meg. Og spurt om det er noe jeg gjør feil. Han sier at det ikke er noe feil, han bare husker ikke på det. Jeg forsøker å ta samtalen videre, og ber han om å snakke med meg om det. For nå har det blitt et sårt problem. Og nå gir han meg silent treatment. Eneste jeg får ut av han nå er at han ikke vil krangle og at det ikke er noe å krangle om. Jeg vil jo ikke krangle heller, men han kan vel snakke med meg uten at det må bety krangling. Føler meg jo helt dum og begynner å analysere forholdet. Hotell har vi prøvd før, for han fokuserer generelt lite på forholdet. Det hjalp de to dagene vi var på hotell. Jeg har også tidligere gjort meg selv mindre tilgjengelig, da har han ikke tatt initiativ og heller runket. Og sagt at han liker det når jeg tar initiativ. Men nå som jeg tenker etter så virker han generelt lite interessert i meg og forholdet.. -ts Anonymkode: d5dcd...43d 1
jabx Skrevet 29. desember 2019 #19 Skrevet 29. desember 2019 Du får bare kutte ut å tilfredsstille ham da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå