AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Hei Vi er et parsamboer sm ha vært sammen i tre år, og har en fantasitsk sexlivet, vi tenker oss på noe nytt sexopplevelse. Min samboer har lyst å se meg knuller annen jente og deretter kose seg meg henne. I går fikk min samboer besøk av hennes kusine som er yngre enn oss. De tok prat om sex fantasier og om vårt ønsket, hennes kusine virker som er interessert i å ha sex med oss, men jeg er litt spaptik for hvordan forhold skal gå videre. Har dere noe erfaring å sex med slektninger? mvh En gutt Anonymkode: 0c414...015
SinEater Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Hva er det du prøver å skrive? Se igjennom det du har skrevet. Ta deg bedre tid neste gang..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Hei! Skal dama ha sex med kusinen sin? Det er spesielt. Men det skjer i andre deler av verden. Dere må nesten ta en vurdering på om det blir riktig for dere, også med tanke på at det er familie og forholdet til familien etter evt. trekant, dersom noen skulle få vite noe. Man kan aldri vite. Anonymkode: 63ef9...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå