AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Litt nysgjerrig på hvordan dere steller med huden deres, med de ulike hudtypene? Jeg personlig har slitt litt med huden oppgjennom. Den er både tørr, lett for å få kviser, samt sensitiv for en del ingredienser noe som har ført til utbrudd av perioral dermatitt tidligere. Per nå bruker jeg både morgen og kveld: rensemelk, toner og fuktighetskrem fra Avéne. Jeg spekulerer på å begynne med øyekrem, serum og maske, men ettersom huden min er som den er er jeg litt skeptisk med å tilføre så mye til rutinen min. Også er jeg på leting etter en god solkrem til daglig bruk som ikke gir dårlig hud eller ødelegger sminken. Hva med dere? Anonymkode: 5df62...404
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Avene er full av alkoholer, parfyme og mineralolje så er ikke så rart om huden reagerer på det. Anonymkode: 5359f...4c1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Avene er full av alkoholer, parfyme og mineralolje så er ikke så rart om huden reagerer på det. Anonymkode: 5359f...4c1 Huden min gjør ikke det. Jeg ble anbefalt denne serien av hudlege da jeg hadde dermatitt. De produktene jeg bruker nå er de jeg har byttet over til, og som gjør at huden min holder seg fin. Anonymkode: 5df62...404
Blingblingtahei Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Renser med good morning gel cleanser fra cosrx. Har på niacinamide fra the ordinary og så granactive retinoid fra samme serie så active moist fra dermologica. Et par ganger i uka bruker jeg aha peeling også fra the ordinary, inni mellom bruker jeg også triple microdermabrasion fra exuviance. Skal jeg sminke meg har jeg litt foundation fra Idun sammen med kremen min, ellers synes jeg ansiktet ser tørt ut og får for mye dekning med ren foundation. Har nok ca samme hud som deg 😊
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Har fet hud, med litt urenheter, og arr fra akne. Morgen; rens (Dermalogica Clearing Wash), toner (Paula's Choice Skin balancing pore-reducing) og ansiktskrem (YourGoodSkin antioxodant day cream) blandet med noen dråper serum (Paula's Choice niacinamide booster). Kveld: Precleanse (Skincity Mellow Balm Cleanser), Rens (Dermalogica Clearing Wash), toner (Paula's Choice Skin balancing pore-reducing), eksfolierende (Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid) og nattkrem (Skincity Total Repair Retinoate Treatment) Anonymkode: e3b99...772
Lillemy- Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har kombinert/fet hud. Morgen: Clarins gentle facial cleanser og Kiehls ultra facial cream Kveld: Jeg bruker en rensemelk og toner fra L’Oréal og deretter Kiehls ulta facial cream og midnight recovery eye fra Kiehls. Ca to ganger i uken skrubber jeg ansiktet med One step gentle exfoliating cleanser fra Clarins. En gang i uka bruker jeg en leiremaske og en gang i uka bruker jeg en fuktighetsmaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå