Gå til innhold

Cruise fra Dubai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer er 7 netter cruise fra Dubai med msc «bellissima» eller royal caribbian «jewls of the seas» i februar. Noen som har erfaringer? Enten med disse skipene, Dubai eller cruise generelt? 

Anonymkode: e2995...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært i Dubai  eller reist med noen av de 2 skipene , men jeg har vært på 10 stk cruise rundt om i verden med både royal Caribien og Msc  så jeg kan endel om dette.  

Av de 2 skipene du har som alternativ så hadde jeg valgt Msc Bellisima.  Det er det nyeste skipet og det største og mest sannsynlig  det rimeligste alternativet da royal Caribien som regel ligger over i pris.  

Er det ellers noe annet du lurer på så kan du bare spørre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt royal carribean. De er kjent for veldig god mat, gode spesialitetsrestauranter, spesielt god underholdning og moderne skip. Du kan sammenligne rederiene og skipene på nettsiden cruisecritic.com, veldig nyttig.

Anonymkode: 72261...54a

Skrevet

Begge er gode skip med alt du trenger til cruiset ditt. Du kommer nok til å få det helt supert uansett hvilke av dem du reiser med. Personlig ville jeg nok gått for MSC Bellissima, da det er hakket mer moderne enn Jewels of the Seas. Ellers anbefaler jeg å tenke godt over hvilken lugar du skal velge på cruiset. For meg har det alltid vært vel verdt pengene å betale litt ekstra for å få balkong og litt bedre rom, men det er jo ikke alle som er like glade i å ligge på balkongen og lese bøker som det jeg er da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...