Gå til innhold

Hvordan har fattige studenter råd til restylane, silikon o.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en del jenter mellom 18-25 som har restylane i leppa, silikonpupper og som har operert nesen. De fleste i den alderen er jo studenter, eller har «vanlige» og dårlig betalte yrker slik som sykepleier. Jeg blir selv student snart og ønsker meg alle disse tingene, men hvordan få råd til det?

Anonymkode: 22f2b...e12

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lån. Nordmenn er dynget ned i gjeld.

Anonymkode: 2119c...c40

• Liker 5
Skrevet

Kanskje det er de som faktisk ikke har dårlig råd som tar det da?

Eventuelt er de kanskje sugarbabies.

• Liker 2
Skrevet

Tror mange får bidrag fra foreldrene. Tror ikke nødvendigvis at foreldrene vet nøyaktig hva pengene går til da...

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en del jenter mellom 18-25 som har restylane i leppa, silikonpupper og som har operert nesen. De fleste i den alderen er jo studenter, eller har «vanlige» og dårlig betalte yrker slik som sykepleier. Jeg blir selv student snart og ønsker meg alle disse tingene, men hvordan få råd til det?

Vær så snill ikke gjør det. Du aner ikke hvor mye naturlig skjønnhet blir verdsatt, spesielt nå i disse tider hvor "alle" gjør kosmetiske inngrep!

Anonymkode: 6a857...de9

• Liker 11
Skrevet

Jeg tok alle pengene fra sommerjobben min og la inn silikon da jeg var 18. 10 år senere måtte jeg legge til side penger et helt år for å ha råd til å fjerne faenskapet. Mye lettere å spare og ha råd til unødvendig luksus når man ikke har særlige boutgifter, ikke billån, ikke betaler strøm eller kommunale avgifter, og synes det er helt greit å spise kokt ris og havregryn i et par måneder.

De fleste har faktisk fint råd til sånt, men man må jo gjøre noen harde prioriteringer. Som å ikke ha TV, ikke kjøpe noen klær eller sko det året, spise dårlig og lite, aldri kafe eller en øl eller sånt.

Jeg blir trist over at ungdommen nå er like stokk dumme som jeg var...

Anonymkode: 0883c...b50

• Liker 9
Skrevet

Ei jeg kjenner fikk låne av foreldrene sine til å ta silikon. Jeg tror ikke det er så uvanlig at studenter får bidrag derifra.

Anonymkode: 66673...52b

Skrevet

Jeg er sykepleier og tjener definitivt ikke dårlig😉 har både silikonpupper og Restylane i lepper. Ingen lån👍 

Anonymkode: 32b5f...9b3

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sykepleier og tjener definitivt ikke dårlig😉 har både silikonpupper og Restylane i lepper. Ingen lån👍 

Anonymkode: 32b5f...9b3

Da er ikke denne tråden myntet på deg, da du hverken er fattig eller student. 

Anonymkode: e1525...788

• Liker 7
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er ikke denne tråden myntet på deg, da du hverken er fattig eller student. 

Anonymkode: e1525...788

Ts som spesifikt nevnte sykepleiere.

Anonymkode: ff474...024

• Liker 3
Skrevet

Eventuelt selger de sex. 

Anonymkode: 05d8e...54c

• Liker 3
Skrevet

De har en formue mellom beina. "Selvfølgelig" selger de ikke sex, de blir bare på spandert og får være med uten å betale.  

Anonymkode: 9e136...f34

• Liker 3
Skrevet
På 29.12.2019 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Er sykepleier regnet som et dårlig betalt yrke...jo jeg vet ingeniørene får mer enn oss men allikevel...

Jeg jobber som 40%spl og resten ufør, føler jeg har en solid økonomi i hverdagen.

Går en del på shopping/ cafe, kjøper mye tv- spill relatert, kunne sikkert fått råd til en slik operasjon etter å ha kuttet ut dette og spart opp i seks mnd tid;)

AnonymBruker
Skrevet

Studenter er ikke fattige lengre. Det en gammel myte. I dag jobber de fleste studenter ved siden av studiene sine og mange har nesten full jobb og  derfor tjener de bra, samt at de bor billig

Anonymkode: aba46...a0e

• Liker 1
Skrevet
On 12/30/2019 at 7:07 PM, AnonymBruker said:

Eventuelt selger de sex. 

Anonymkode: 05d8e...54c

Er mange som gjør det når de studderer, vanligere enn man tror

AnonymBruker
Skrevet

Suger sugardaddy

Anonymkode: e7cb6...331

AnonymBruker
Skrevet

Svaret er enkelt. De er fattigere mellom øra enn de er økonomisk. Ingen ved sine fulle fem ville brukt et øre på noe så grenseløst dumt. Det er også gjerne "fattige" folk som røyker, så det er ingenting som tilsier at dårlig økonomi reduserer antall dårlige valg man tar.

Anonymkode: 3a97d...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...