Gå til innhold

Lekent forspill?

Anbefalte innlegg

Gjest undring1
Skrevet (endret)

Tenner du på å lekesloss med kjæresten, så det kan fungere som forspill?

Endret av undring1
Videoannonse
Annonse
Gjest Roseglose
Skrevet

Absolutt, så lenge det ikke er veldig vondt eller noe. Synes det gjør sexen ekstra rå når vi er i gang, og fortsetter leken igjennom det.  

Skrevet

Nei, men playrape gir alltid stort lyst på sex! Spennende! Men, selvfølgelig ekstremt viktig å ha høy tillit til kjæresten når man gjør det og ikke minst kommunikasjonen og det er jo ikke for allesammen. ;)

Skrevet

Hadde ei venninne som hadde så trang jeans at hun måtte ha hjelp med å få igjen glidelåsen, jeg satt på magen hennes og trykket ned mot venusberget hennes og fikla lenge...hun var sprutrød i ansiktet og det ble vårt forspill😉

• Liker 1
Gjest undring1
Skrevet
3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Hadde ei venninne som hadde så trang jeans at hun måtte ha hjelp med å få igjen glidelåsen, jeg satt på magen hennes og trykket ned mot venusberget hennes og fikla lenge...hun var sprutrød i ansiktet og det ble vårt forspill😉

Det var kanskje  en situasjon som oppstod som  ikke var planlagt,  men ble ekstra pirrende nettopp av den grunn?

Gjest undring1
Skrevet (endret)
10 timer siden, Roseglose skrev:

Absolutt, så lenge det ikke er veldig vondt eller noe. Synes det gjør sexen ekstra rå når vi er i gang, og fortsetter leken igjennom det.  

Herlig,  Har også opplevd det. Etter leken snøkrig med min kjære ute i hagen, godt påkledd. Kledde av oss og hadde herlig sex i senga etterpå

Endret av undring1
Gjest undring1
Skrevet

Vet ikke helt hvordan 'playrape' arter seg, men det høres litt voldsomt ut for min smak. Men lekeslossing der man småerter litt, evt har vannkrig, snøkrig eller noe lignende som ikke gjør vondt, og begge synes er gøy ...noen erfaringer?

Skrevet
On 12/29/2019 at 4:55 AM, Bamseklemmer said:

Så trange jeans burde alle kvinner bruke😍

Anonymkode: 324e3...aab

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trange jeans burde alle kvinner bruke😍

Haha, ja det kribler vel i mange underliv bare ved tanken🙈...Lyden av glidelås i seg selv er jo tennende🤪

• Liker 1
Skrevet
På 29.12.2019 den 1.39, undring1 skrev:

Tenner du på å lekesloss med kjæresten, så det kan fungere som forspill?

Herregud. Hvor gammel er du?

Anonymkode: ba7bf...ae2

Skrevet
3 hours ago, Bamseklemmer said:

Haha, ja det kribler vel i mange underliv bare ved tanken🙈...Lyden av glidelås i seg selv er jo tennende🤪

Helt enig😁

Anonymkode: 324e3...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...