Gjest undring1 Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 (endret) Tenner du på å lekesloss med kjæresten, så det kan fungere som forspill? Endret 29. desember 2019 av undring1
Gjest Roseglose Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Absolutt, så lenge det ikke er veldig vondt eller noe. Synes det gjør sexen ekstra rå når vi er i gang, og fortsetter leken igjennom det.
Gjest Lasox Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Nei, men playrape gir alltid stort lyst på sex! Spennende! Men, selvfølgelig ekstremt viktig å ha høy tillit til kjæresten når man gjør det og ikke minst kommunikasjonen og det er jo ikke for allesammen.
Bamseklemmer Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Hadde ei venninne som hadde så trang jeans at hun måtte ha hjelp med å få igjen glidelåsen, jeg satt på magen hennes og trykket ned mot venusberget hennes og fikla lenge...hun var sprutrød i ansiktet og det ble vårt forspill😉 1
Gjest undring1 Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 3 timer siden, Bamseklemmer skrev: Hadde ei venninne som hadde så trang jeans at hun måtte ha hjelp med å få igjen glidelåsen, jeg satt på magen hennes og trykket ned mot venusberget hennes og fikla lenge...hun var sprutrød i ansiktet og det ble vårt forspill😉 Det var kanskje en situasjon som oppstod som ikke var planlagt, men ble ekstra pirrende nettopp av den grunn?
Gjest undring1 Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 (endret) 10 timer siden, Roseglose skrev: Absolutt, så lenge det ikke er veldig vondt eller noe. Synes det gjør sexen ekstra rå når vi er i gang, og fortsetter leken igjennom det. Herlig, Har også opplevd det. Etter leken snøkrig med min kjære ute i hagen, godt påkledd. Kledde av oss og hadde herlig sex i senga etterpå Endret 29. desember 2019 av undring1
Gjest undring1 Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 Vet ikke helt hvordan 'playrape' arter seg, men det høres litt voldsomt ut for min smak. Men lekeslossing der man småerter litt, evt har vannkrig, snøkrig eller noe lignende som ikke gjør vondt, og begge synes er gøy ...noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 On 12/29/2019 at 4:55 AM, Bamseklemmer said: Hadde ei venninne som hadde så trang jeans at hun måtte ha hjelp med å få igjen glidelåsen, jeg satt på magen hennes og trykket ned mot venusberget hennes og fikla lenge...hun var sprutrød i ansiktet og det ble vårt forspill😉 Så trange jeans burde alle kvinner bruke😍 Anonymkode: 324e3...aab
Bamseklemmer Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så trange jeans burde alle kvinner bruke😍 Haha, ja det kribler vel i mange underliv bare ved tanken🙈...Lyden av glidelås i seg selv er jo tennende🤪 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 På 29.12.2019 den 1.39, undring1 skrev: Tenner du på å lekesloss med kjæresten, så det kan fungere som forspill? Herregud. Hvor gammel er du? Anonymkode: ba7bf...ae2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #11 Skrevet 30. desember 2019 3 hours ago, Bamseklemmer said: Haha, ja det kribler vel i mange underliv bare ved tanken🙈...Lyden av glidelås i seg selv er jo tennende🤪 Helt enig😁 Anonymkode: 324e3...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå