Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber du som nå? Tok du noe ekstra utdanning? 

Anonymkode: e41c7...ae5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å bruke søkefeltet og søke opp gamle tråder, eventuelt bla deg bakover. Det finnes en haug av tråder om dette allerede. Håper du får gode svar🙂

Anonymkode: 24a9b...8fd

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å bruke søkefeltet og søke opp gamle tråder, eventuelt bla deg bakover. Det finnes en haug av tråder om dette allerede. Håper du får gode svar🙂

Anonymkode: 24a9b...8fd

Jeg har søkt og kikket en del. Men det kommer stadig nye yrker og andre som har tatt valget så helt innafor å spørre. 

Anonymkode: 0c38a...45a

Skrevet

Jeg satt med samme tankene j fjor. Brukte en kveld i jula til å se på stillingsannonser, og søkte på litt forskjellig. Fikk en jobb som er så pass spesiell at jeg ikke vil legge den ut her, av frykt for å bli gjenkjent. 

Tenk over hva du er god på. Er du språklærer kan du være attraktiv i mange bransjer, innenfor kontor/ salg. Er du realfagslærer må du se på andre muligheter. Er du ute etter å jobbe mindre, må du tenke over om det kan være aktuelt å gå ned i lønn.

Lykke til. Og søk på litt urealistiske stillinger også. 

Anonymkode: 3135a...7d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker samme tankene. Er ikke spesielt sliten nå, har en fin klasse. Men har begynt å kjede meg. Skolen får dårligere og dårligere råd, noe som gjør at vi lærere må være mer og mer kretiv for å finne gode løsninger. Skolen er full av mus på vinteren 🤮 Gammel og slitt med elendige løsninger. Foreldrene blir værre og værre, noen er på grensa til psyko. 

Prøver å legge meg en 5 årsplan men å evnt ta litt fag o.l. Eller komme meg ut. Føler ikke jeg kan noen ting, og å bytte jobb virker skummelt. Hadde vært kjekt å jobbe i en slags butikk (ikke dagligvare) et års tid for å få litt pause. 

Lærerutdanningen min er litt uvanlig så kan ikke bare bytte skole heller pga de nye kravene 🤯

Anonymkode: 0c38a...45a

Skrevet

En kollega av meg har byttet jobb og jobber nå som prosjektleder i et privat firma for naturforvaltning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...