AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Noen tips for å øke sexlysten? Vi er et par som har vært prøvere i 2 år og nå begynner det å bli lite Vi er i full jobb begge to, så vi er veldig slitne når vi kommer hjem så når vi skal i senga er vi så slitne at jeg virkelig ikke orker😩 Og jeg blir like skuffa hver gang tanta kommer!😬🙄 Jeg blir jo ikke gravid hvis vi ikke har oss, men altså,, når man ikke orker etter en lang dag, hva gjør man da..? Anonymkode: d5b94...fda
hotfudge Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Vi slet selv med sexlysten under prøveperioden, noe som var ordentlig frustrerende når ønsket om barn er så stort og sexlysten ikke finnes. Det som hjalp veldig for oss var når jeg begynte å bruke digital eggløsningstest fra clearblue som sa ifra om jeg hadde lav, høy eller maksimal fertilitet. Da hadde vi kun sex den dagen testen viste maksimal og dagen etter. Da ble det mindre "pliktsex" og når vi hadde sex utenom de dagene var det fordi vi ønsket det - da kom sexlysten vår tilbake hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Samme som hun over, pliktsex kun ved positiv el-test, ellers bare når vi selv ønsker det 😊 Anonymkode: ca2d2...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Hjelper med El tester ja, slipper å bruke ei hel uke for å satse på å treffe. Det går også an å utsette middagen litt og ha sex først? Eller gå en 30 minutters tur på kvelden, og legg dere litt tidligere slik at det blir tid til sex. Her er samboer så avhengig av søvnen sin at ved mine fertil dager passer jeg på å få oss i seng 21.30 for å få han med på leken. Anonymkode: 89b03...0bb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå