Gå til innhold

Hva har du i salat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjertesalat,Agurk,Tomat,Mango,granateple,litt koriander, limesaft, rødløk,chilli,litt papaya og med peanøtter over🤤

Anonymkode: c620f...937

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs, men alltid: kinakål/isberg salat, agurk, paprika, mais. Av og til har jeg også oppe i noe løk, og champion. Det er grønn salat.

Skal jeg ha noe annet oppe i er det enten ost og skinke, reker eller pasta. 

• Liker 1
Skrevet

Veldig glad i grillet aubergine og squash. Gjerne sammen med ruccula. Av grønnsalat liker jeg ellers best hjertesalat (også grillet) og crispsalat. Ellers paprika (både grillet og fersk), agurk, tomater, stangselleri, sukkererter, reddik...

Bakt søtpotet og gresskar er også godt sammen med f.eks stekte kikerter og ruccula.

Laget en salat med finrevet rødkål, appelsin og persille i går. 

Anonymkode: 0a772...6fe

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å bruke noe annet enn issalat som base, gjerne en blanding av ruccula, hjertesalat og babyleaf. Syns kikerter eller perlebygg Evt pasta er godt hvis d r middags/lunsjsalat. Sprø grønnsaker som paprika, sukkererter, selleri syns jeg r godt. Liker å ha i en slags ost; parmesan, feta, mozzarella, blåmuggost, østavind eller cottage cheese. 

Cherrytomat, artisjokkhjerter, oliven, rødløk, soltørket tomat. Så liker jeg å bruke noe frukt feks eple, pære, klementiner, melon, appelsin, granateple eller druer. Alt etter hva som er i sesong, hva som passer sammen og hva jeg har.

Anonymkode: a6568...26a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...