Gå til innhold

Ser du ned på de som har mistet sexlysten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok noen pils med den gamle guttegjengen i jula, det er gutter jeg har kjent i snart 40 år, som jeg har opplevd og gjort alt med. 

Utover kvelden kom vi inn på hvordan sexlivet var. Et par av guttene(nå menn) var ordentlig bekymret, de hadde ikke fått seg noe på 4-5-6-7 måneder, hun var sliten, hun var... (199 årsaker til ikke å ha sex). 

Hos et par andre hadde sexlivet virkelig blomstret, de hadde introdusert diverse leketøy og rollespill i hjemmet. 

Merker nå at jeg begynner å se ned på de menneskene som ikke vedlikeholder libidoen sin, som alltid har en unnskyldning for å ikke ta tak i det. 

Traff på hun ene i dag, hun som ikke Hadde noen lyst i hele tatt, hun som bare satt å ventet på at lysten skulle komme tilbake uten at hun gjorde noen grep selv. 

Midt i samtalen begynte jeg å smile av henne, for et kjedelig menneske, veldig glad for at jeg ikke hooket opp med henne for 25 år siden, for det valget hadde jeg i sin tid. 

Er det stygt av meg å ha den holdningen til de som mister sexlysten sin, og hva tenker dere om de som har mistet den, slik man glemmer igjen mobilen i bilen.. 😂

Anonymkode: 0182c...af0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr meg ikke så mye, er ikke interessert i noen uten libido så er ikke noe jeg trenger forholde meg til

Anonymkode: 591d7...37e

Skrevet

Ser ikke ned på, men synes kanskje litt synd på dem? 

Samtidig, jeg var en som ikke hadde så stor sexlyst i tidlig tjueårene, men nå er den helt insane. Livet mitt er ikke betraktelig bedre fordi jeg har høy sexlyst heller, så det spiller nok ikke så stor rolle egentlig 😛 

Anonymkode: 121a0...02c

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at du har for lite å underholde det lille hodet ditt med. 😛

Anonymkode: 6420c...e3d

• Liker 8
Skrevet

Jeg ser mer ned på dem som utleverer ektefellene sine på det mest imtime.

Synes du ikke det er rart at det bare var damene det var noe galt med? Det er jo masse menn som sliter med sexlyst.

Anonymkode: 2ef64...a5c

• Liker 9
Skrevet

Sex er sinnsykt digg. Kjør på. 

Anonymkode: 2ff83...b9a

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ikke det er rart at det bare var damene det var noe galt med? Det er jo masse menn som sliter med sexlyst.

Dette! 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke ned på, men synes kanskje litt synd på dem? 

Samtidig, jeg var en som ikke hadde så stor sexlyst i tidlig tjueårene, men nå er den helt insane. Livet mitt er ikke betraktelig bedre fordi jeg har høy sexlyst heller, så det spiller nok ikke så stor rolle egentlig 😛 

Anonymkode: 121a0...02c

Synd og trist, rart at de ikke foretar seg noe.. Jeg hadde blitt deprimert hvis samboeren min var like tafatt

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du har for lite å underholde det lille hodet ditt med. 😛

Anonymkode: 6420c...e3d

Mulig det. 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da helt normalt å dele ekteskapelige utfordringer med venner man har hatt i nesten førti år. 

Mener du at sex ikke kan diskuteres når man snakker med bestevenner? Som om det er så hellig, untouchable? 

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok noen pils med den gamle guttegjengen i jula...

Sure, Jan.

Anonymkode: ed3c9...02b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sure, Jan.

Vet ikke hvem Jan er. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvem Jan er. 

OK.

Tror bare ikke på at du er mann.

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk veldig normalt å ha fallende sexlyst når man har vært i det samme forholdet i 25-30 år. Man er ikke nyforelsket og konstant kåt lengre og hos kvinner faller hormonene i 40-50 årene og det går utover sexlysten. Når man er yngre og sexlysten er høyere, har man gjerne graviditet og små barn og det går iallfall utover samlivet... Jeg tror at man må sprite opp samlivet med nye sexdingser/stillinger for å opprettholde sexlysten etter så mange år, eller så må man som par finne nye interesser sammen som styrker forholdet. 

Anonymkode: bda24...78a

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da helt normalt å dele ekteskapelige utfordringer med venner man har hatt i nesten førti år. 

Mener du at sex ikke kan diskuteres når man snakker med bestevenner? Som om det er så hellig, untouchable? 

Når det utelukkende er negativt det de forteller om ektefellen, ja, da er det ikke mye kjærlighet igjen der.

Og synes ikke du det var merkelig at ikke 1 mann nevnte sine egne begrensninger? De har altså ingenting i mot å fortelle om hva kona kommer til kort på men vil ikke innrømme at de selv sliter. Dere høres ikke ut som en spesielt hyggelig gjeng, inkludert deg som smilte spydig til dama som var uvitende.

Jeg har også problemer med å tro at du er mann og at dette faktisk har skjedd.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK.

Tror bare ikke på at du er mann.

Vel, klipper meg med hårtrimmer annenhver dag, bruker ikke sminke, har penis, kan uten problemer vaske hele meg med håndsåpe. Nevn en kvinne som gjør det så skal jeg ta kjønnsoperasjon og bli det du ønsker. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk veldig normalt å ha fallende sexlyst når man har vært i det samme forholdet i 25-30 år. Man er ikke nyforelsket og konstant kåt lengre og hos kvinner faller hormonene i 40-50 årene og det går utover sexlysten. Når man er yngre og sexlysten er høyere, har man gjerne graviditet og små barn og det går iallfall utover samlivet... Jeg tror at man må sprite opp samlivet med nye sexdingser/stillinger for å opprettholde sexlysten etter så mange år, eller så må man som par finne nye interesser sammen som styrker forholdet. 

Anonymkode: bda24...78a

Ja.. Og det var jo poenget til et par av de gutta, ektefellene hverken prøver eller gjør noenting. 

De bare venter. Og skyver det under teppet, som om det ikke er  noe tema. Det har de visstnok gjort hele samlivet, mannen må gre kvinnen med hårene, dag ut og dag inn, uten t de foretar seg noe. 

Er det galt å le litt av de menneskene som er så tafatte? 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det utelukkende er negativt det de forteller om ektefellen, ja, da er det ikke mye kjærlighet igjen der.

Og synes ikke du det var merkelig at ikke 1 mann nevnte sine egne begrensninger? De har altså ingenting i mot å fortelle om hva kona kommer til kort på men vil ikke innrømme at de selv sliter. Dere høres ikke ut som en spesielt hyggelig gjeng, inkludert deg som smilte spydig til dama som var uvitende.

Jeg har også problemer med å tro at du er mann og at dette faktisk har skjedd.

Tro hva du vil. Godt mulig de selv har mistet ereksjonen for alt jeg vet, men når vi samles slik en gang i blant, og whiskyen inntas som om det var bringebærsaft så blir det ofte mange betroelser.. Denne gangen så kom sex opp. Mange år siden vi har hatt det som tema. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro hva du vil. Godt mulig de selv har mistet ereksjonen for alt jeg vet, men når vi samles slik en gang i blant, og whiskyen inntas som om det var bringebærsaft så blir det ofte mange betroelser.. Denne gangen så kom sex opp. Mange år siden vi har hatt det som tema. 

Og du sitter å godter deg over hva andre ikke får til og føler deg så hevet over dem at du må flire av de mens de snakker med deg.

Og nei, jeg synes ikke det er greit å la sexlivet dø ut uten noen form for interesse for å få liv i det igjen. Jeg har full forståelse for den andre parten. Men å sitte en guttgjeng, med beste venner som du så fint sa, og slenge dritt om sexlivet og legge all skyld på kvinnene synes jeg bare er ufint og respektløst.

Jeg hadde blitt veldig ulykkelig av å være i et forhold med et dårlig sexliv, det betyr enormt mye for meg. Men jeg ville heller vært i et sexløst forhold enn å være sammen med noen som godter seg over andres ulykke, og føler seg så mye bedre enn andre at de flirer av folk som sliter. 

Du er virkelig ikke en bra fyr... Og for å være ærlig så tror jeg du har mye større problemer enn de guttene som har lite sex.

Anonymkode: 1e620...af8

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, klipper meg med hårtrimmer annenhver dag, bruker ikke sminke, har penis, kan uten problemer vaske hele meg med håndsåpe. Nevn en kvinne som gjør det så skal jeg ta kjønnsoperasjon og bli det du ønsker. 

Hva har hårvekst og penis med saken å gjøre?

Skrevet

Damer som har mistet sexlysten= uinteressante gamle kjerringer, uansett alder. Sex er jo hovedpoenget i relasjoner mellom menn og damer, sett fra mannens perspektiv. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo masse menn som sliter med sexlyst.

I det store bildet er nok sannsynligvis andelen menn som er misfornøyde med å ha sex 3 ganger i året 90% større enn kvinner.

Faktum er at norske kvinner er helt komfortable med å fase ut sexlivet I forholdet, og melder hånlig at menn bare tenker på sex. Iskald avvisning av styggeste sort.

Så får de bare leve med at mannen til slutt bare gir opp og heller lever ut denne siden av seg selv andre steder.

Anonymkode: 9efc2...a44

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke ned på folk, men jeg bare skjønner ikke at man kan leve slik, eller ha en tilværelse sammen med et annet menneske hvor dette ikke var en daglig greie.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...