Gå til innhold

Hun ville ikke ha sex på julekvelden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort; Var på besøk hos henne og foreldrene hennes julekvelden, det var hyggelig og god stemning. MEN etter at pakkene var åpnet etter en lang og hyggelig dag, «orket» hun ikke sex med meg. Vet ikke helt om jeg kjøper dette. Når du ikke orker tenker jeg at jeg har sagt eller gjort noe galt, men dette har hun nektet på. vel, det ble en diskusjon ut av dette og dårlig stemning helt på tampen av dagen for jeg mente hun løy og holdt tilbake grunnen til at hun ikke ville ha sex med meg, men hun nekter å si noe. Jeg ble ihvertfall sur på henne og har gitt henne silent treatment noen dager nå. Jeg mener ihvertfall at «orker ikke» ikke er god unnskyldning og skjuler noe. Hva mener dere, jeg som er urimelig eller henne?

Anonymkode: 26af7...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes bare det er rart og ikke kunne si noe om grunnen. Akkurat som om det er noe hun ikke vil si til meg. Har ikke opptelling over når vi har sex eller bør ha sex, men det var jo julekvelden da.

Skrevet

Ville hun ikke, så ville hun ikke. Er du som er urimelig.

Anonymkode: 873b9...ca9

• Liker 40
Skrevet

Jeg heller orket ikke sex med mannen min på julekvelden. Selv om det var god stemning tideligere... 

Anonymkode: 7edbb...aa2

• Liker 45
Skrevet

Orker ikke er helt greit å si. Du oppfører deg som en usikker tufs 

Sånt hadde jeg ikke funnet meg i of faktisk slått opp med deg. 

Anonymkode: 83b02...332

• Liker 27
Gjest theTitanic
Skrevet

Hvem vil vel ha sex på julekvelden.....??

Skrevet

Nei betyr nei! Og julaften kan være lang og slitsom for mange, dermed har man ikke så mye å gi når julekvelden er over.
Da er det helt innafor og rimelig å ikke orke. Du er en dust!

Anonymkode: da560...2a5

• Liker 34
Skrevet

Er dette nok en tråd hvor TS hevder å være den ene siden, men er egentlig den andre siden?

Anyways, å ikke ville ha sex en kveld må den andre bare godta.  Å tro at å skape en diskusjon ut av det vil hjelpe, må være av sorten som også tror på julenissen og påskeharen og tannfeen.

Diskusjonen etterpå vil nok heller medføre flere kvelder uten sexlyst.

Anonymkode: b3529...9b4

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er urimelig. Høres ut som exen min.. jævla masing. Du sier det selv.. etter en lang dag.. orker man kanskje ikke. Slutt å mas ellers blir det til at hu gjør det bare for din del. Og det er begynnelsen på slutten. 

Anonymkode: e3838...659

Men det er jo ikke et svar hvis du tenker deg litt om. Så hvorfor, det hadde hun ikke svar på. Bare «fordi det er sånn.» Da hadde jeg hjulpet til og vasket huset, pyntet stua og vi hadde også kjøpt inn juletre. Jeg burde nevnt i første innlegget mitt at det også var noe med tonen, jeg fikk ikke akkurat noe kyss på kinnet og hvisking i øret om at i kveld orket hun ikke. Det var kort og avvisende. Det var tonen og bare «orker ikke» jeg reagerte på ihvertfall.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ikke et svar hvis du tenker deg litt om. Så hvorfor, det hadde hun ikke svar på. Bare «fordi det er sånn.» Da hadde jeg hjulpet til og vasket huset, pyntet stua og vi hadde også kjøpt inn juletre. Jeg burde nevnt i første innlegget mitt at det også var noe med tonen, jeg fikk ikke akkurat noe kyss på kinnet og hvisking i øret om at i kveld orket hun ikke. Det var kort og avvisende. Det var tonen og bare «orker ikke» jeg reagerte på ihvertfall.

Selvfølgelig var tonen kort og avvisende. Hva skulle den ellers vært?

Anonymkode: f11e3...1ce

• Liker 18
Skrevet

Var det bare julekvelden hun ikke orket? Det er greit å ikke orke en dag. Kan bare knulle dagen etter😍Er selvfølgelig også greit å ikke orke hvis man er syk og i dårlig form. 

Hvis det var flere dager hun ikke orket av ingen grunn og hun var helt frisk, så skjønner jeg du ble sur, men hvis det bare var den ene kvelden så skjønner jeg ikke hva du syter for..

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men herregud da menneske, hun var sliten og orket ikke sex og det er hun i sin fulle rett til å ikke orke.

Anonymkode: 60418...610

• Liker 28
Skrevet

Dump henne.

Anonymkode: 582f7...246

Skrevet

Furter du seriøst i flere dager fordi hun ikke orket å ha sex etter julekvelden som er lang og med mye tung mat? Ja jøss, veldig voksent 

Anonymkode: aca6d...b61

• Liker 24
Skrevet

Alt handler ikke om deg. Og "orker ikke,har ikke lyst" er helt greit å si. Og du eier ikke det som foregår oppe i hennes hode. Du har ikke rett på noe utdypende svar. Og om du hadde latt det være, og latt henne være, hadde det vært en ny dag med nye muligheter dagen etter. Men det ødela du.

Anonymkode: 84e47...670

• Liker 11
Skrevet

Dere var jo hos foreldrene hennes, tror nok de fleste ikke tenker på sex i barnesenga, på selveste julaften, med mamma og pappa i et av naborommene. Hun følte kanskje på at det ville vært respektløst mot dem også. Come on..! 

Og silent treatment resten av jula fordi hun ikke ville ha sex den ene natta? Mens dere er med hennes familie? Fordi du ikke fikk sex akkurat den natta, akkurat når du ville? Du ødelegger jo myye mer enn det hun "ødela" for deg!

Du skriver på KG hele fire dager senere, - du har krangla, holdt på med silent treatment du sutrer her FIRE DAGER ETTER. Hadde du ikke holdt på sånn hadde dere sikkert hatt sex allerede dagen etter ellernoe. Du er en dramaking og jeg håper hun åpner øynene for at du ikke akkurat er det beste manneemnet hun kunne hatt som kjæreste, du driter jo i hennes jul du. "Her kommer jeg, og jeg får det som jeg vil, og får jeg det ikke kan dere drite og dra, for jeg gør som jeg vil uansett hva" 

Blargh...

Anonymkode: 3666f...68b

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...