AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Hvorfor er det sånn at når en kjent person dør uventet, så går media og vanlige folk bananas i å rose vedkommende opp i skyene. Hvorfor er det ikke sånn når vedkommende er i live? Er det litt sånn som når man tenker på barndommen sin at man kun husker de positive ting? Alle var snill og grei hele tiden og det var alltid pent vær... Anonymkode: b0df5...45a 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Jepp, samme med Michael Jackson sin død... folk begynte ikke å komme med det negative før mange år etter. Anonymkode: fc457...b71 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Hvordan vet du at ingen gjorde det før? Jeg er sikker på at familie og venner roste Ari privat uten å gå gjennom media. Anonymkode: 2a8d9...b28 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp, samme med Michael Jackson sin død... folk begynte ikke å komme med det negative før mange år etter. Anonymkode: fc457...b71 Er ganske siker på at Michael Jackson ble rost opp i skyene mens han levde. Fan av kjente personer som har død har rost dem opp i skyene mens de levde, Det er som regel folk som ikke var noe særlige fan av dem som plutselig begynner å rose dem etter at de døde. 1
Gjest Nimbus2000 Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 (endret) Enkelte ganger så tenker man ting man aldri sier og enkelte ganger så sier man ting man ikke mener. Endret 28. desember 2019 av Nimbus2000
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 Fordi vi mennesker er mer interessert i å fonne feil hos andre enn å gå inn i oss selv og prøve å bli en bedre versjon av den vi er. Bare se på alle trådene med "drittslenginga" på rampelys-trådene. Der sitter man på sin høye hest og skal kritiserer bare for å kritisere. Tråder opp og ned om hvor fæle mennesker som skiller seg ut er. Greit å komme med kritikk, men nå det koker ned til kritikk som har vært ramset opp side opp og side ned gjennom mange år, så er det pyton å sitte å lese. Hjelper lite hvor veltalende og korrekt enkelte prøver å være, når deg blir personkritikk og "mobbing" av det. At folk ikke har bedre å gjøre sier litt om dem som mennesker, dessverre. Men folk liker tydeligvis det. Anonymkode: 393c3...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Er ganske siker på at Michael Jackson ble rost opp i skyene mens han levde. Fan av kjente personer som har død har rost dem opp i skyene mens de levde, Det er som regel folk som ikke var noe særlige fan av dem som plutselig begynner å rose dem etter at de døde. Jo sant det, men mange folk som har vært fan av han trodde ikke på ryktene før den dokumentaren kom ut... selvom det var en del bevis, så valgte de likevel å ikke tro på det før de siste årene.. altså en stund etter hans død. Nå kjenner jeg folk som ikke orker å spille musikken hans engang som tidligere var superfan. Liksom de månedene etter han døde, så var det nesten bare ord om hvor mye talent han hadde og snill/god han var. Jeg tror mennesker har en tendens til å gjøre dette rett etter noens død... da husker man liksom bare det gode lenge etter... så kommer det mer negative når man har fått bearbeidet sjokket ?? ihvertfall kjendiser.. Anonymkode: fc457...b71
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at ingen gjorde det før? Jeg er sikker på at familie og venner roste Ari privat uten å gå gjennom media. Anonymkode: 2a8d9...b28 Jeg tenker ikke på familien og vennene til Ari,men jeg tenker på alt som har stått i avisene og ikke minst sosiale medier de siste dagene. Jeg tviler ikke på at han var et godt menneske og omsorgsfull far, men det har jo stått veldig mye forskjellig om han de årene han har vært i rampelyset. Avisene skal jo tjene penger så derfor skriver de, men jeg ser bare på min egen fb profil at folk som aldri har brydd seg om Ari, skriver nå lange hyllesten om han. Men det er vel sånn at alle skal ha en bit av sorgen siden han var kjent. Ts. Anonymkode: b0df5...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå