AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Hei, jeg studerer første året på en grad der ex. Phil inngår som første emne nå på vårterminen. Vurderer å heller ta dette emnet på nett hos en annen skole av personlige grunner, da jeg ikke har mulighet til å stille på forelesning og eksamen akkurat nå i januar. Tror dere det går bra? Har tidligere vært mye rot med å få tak i informasjon fra skolen, frister m.m derfor spør jeg her i stedet. Anonymkode: 305e4...917
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg studerer første året på en grad der ex. Phil inngår som første emne nå på vårterminen. Vurderer å heller ta dette emnet på nett hos en annen skole av personlige grunner, da jeg ikke har mulighet til å stille på forelesning og eksamen akkurat nå i januar. Tror dere det går bra? Har tidligere vært mye rot med å få tak i informasjon fra skolen, frister m.m derfor spør jeg her i stedet. Anonymkode: 305e4...917 dette må du spørre skolen din om. send en epost til studieveileder. normalt sett vil det gå greit men ikke avbryt noe før du har sjekket Anonymkode: 845bf...0c6 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Hvem tilbyr ex.phil. på nett? Høres ut som noe som kan passe meg. Er det skoleeksamen eller hjemmeeksamen? Anonymkode: 371db...e97
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem tilbyr ex.phil. på nett? Høres ut som noe som kan passe meg. Er det skoleeksamen eller hjemmeeksamen? Anonymkode: 371db...e97 Høgskulen i Volda. Tror de har løpende opptak. Anonymkode: 305e4...917 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 Jeg har ikke vært på en eneste forelesning, og er på andre året på en bachelor i pedagogikk. Er ikke så mange studier som har obligatorisk oppmøte på alle forelesninger. Går på NLA Anonymkode: b423b...8ba
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Det går helt fint å ta ex.phil fra en annen skole, du får det godkjent så lenge det er tilsvarende studiepoeng i den bacheloren. Anonymkode: 09a3a...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem tilbyr ex.phil. på nett? Høres ut som noe som kan passe meg. Er det skoleeksamen eller hjemmeeksamen? Anonymkode: 371db...e97 Let me google that for you Anonymkode: d885c...0bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå