Gå til innhold

Er det smigrende eller bare nedlatende at en bare vil ha sex med en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mann som er interessert i dette, men ikke annet med meg. 

Anonymkode: 4fe01...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, så mye rart som skal problematiseres! Hvis en mann sier "Jeg vil bare ha sex med deg! Ingen andre." Hvor er logikken i at det er nedlatende?? :klo: 

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes det er godt over middels nedlatende, jeg kan faktisk ikke komme på særlig mye som er mer nedlatende. Hadde jeg møtt en kvinne som var sånn hadde jeg kutta kontakten omgående.

Anonymkode: c1388...c72

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, Ullvott skrev:

Herregud, så mye rart som skal problematiseres! Hvis en mann sier "Jeg vil bare ha sex med deg! Ingen andre." Hvor er logikken i at det er nedlatende?? :klo: 

Hun ønsker forhold. Følelsen av å ikke "bli" brukt sikkert. 

Anonymkode: c4f09...f13

• Liker 8
Skrevet

Det er bare trist og så langt fra et kompliment man kan komme. Spesielt om man selv har følelser for den mannen den meldingen kommer fra. Man føler seg bare verdiløs.I tilegg sammenligner man seg gjerne med damer den fyren faktisk blir kjæreste med på et senere tidspunkt. Hva har hun som jeg ikke hadde? Er hun der virkelig så forbannet mye bedre enn meg? Hvorfor er hun verdt et forhold, mens jeg bare er god nok for sex? Triste greier.

Anonymkode: 330a4...910

• Liker 19
Skrevet

Ja ts, du er bare et hull for han Mao, kjennes det positivt ut?!

Anonymkode: efcdb...473

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja ts, du er bare et hull for han Mao, kjennes det positivt ut?!

Mao er død.

Anonymkode: f6184...eb8

• Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Mao er død.

Anonymkode: f6184...eb8

😂😂😂

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mann som er interessert i dette, men ikke annet med meg. 

Nedlatende. Han liker hullet ditt, ikke personligheten. 

tøm og røm er ikke noe smigrende. 

Anonymkode: 34d49...a4a

• Liker 4
Skrevet

Det er nedlatende. Det sier at du som person er ikke god nok, og han syns verdien din og det som er interessant å bli kjent med ligger mellom beina dine. 

Anonymkode: c8a22...942

• Liker 5
Skrevet

Det er jo ikke et kompliment... Absolutt alle damer er bra og fin nok til å pules. Å være interessert i et forhold derimot er et kompliment

Anonymkode: b9178...e53

• Liker 7
Skrevet

Trenger vel ikke nødvendigvis å være noe nedlatende det. For noen pripne dramaqueens altså.

Er langt, langt fra alle menn som vil ha sex med hvilken dame som helst.

Det er ikke alle personer man passer så godt sammen med at man vil ha et årelangt forhold med dem, men som man utmerket godt kan ha et kortere seksuelt forhold til, basert på gjensidig nytelse.

Har aldri skjønt dette med at menn liksom "bare vil ha et hull". Som om de ikke bryr seg om resten av kroppen, kvinnens forføreriske smil, måte å bevege seg på eller lekende måte å snakke på..

Og hva med kvinner som av og til vil ha sex, men ikke forhold, med akkurat den personen (eller i det hele tatt)? Er vi også drittsekker som "bare vil ha en stake"? 

Så lenge man oppfører seg høflig og omtenksomt og begge får noe ut av det, så er det ikke noe som helst nedverdigende i å ville ha sex, men ikke forhold.

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Nicathv skrev:

Trenger vel ikke nødvendigvis å være noe nedlatende det. For noen pripne dramaqueens altså.

Er langt, langt fra alle menn som vil ha sex med hvilken dame som helst.

Det er ikke alle personer man passer så godt sammen med at man vil ha et årelangt forhold med dem, men som man utmerket godt kan ha et kortere seksuelt forhold til, basert på gjensidig nytelse.

Har aldri skjønt dette med at menn liksom "bare vil ha et hull". Som om de ikke bryr seg om resten av kroppen, kvinnens forføreriske smil, måte å bevege seg på eller lekende måte å snakke på..

Og hva med kvinner som av og til vil ha sex, men ikke forhold, med akkurat den personen (eller i det hele tatt)? Er vi også drittsekker som "bare vil ha en stake"? 

Så lenge man oppfører seg høflig og omtenksomt og begge får noe ut av det, så er det ikke noe som helst nedverdigende i å ville ha sex, men ikke forhold.

Ok så du hadde syntes det var et kompliment om noen hadde sagt: "Hei, vi kan godt være venner, men bare for en liten stund. Jeg ser ikke helt for meg at du har de kvalitene som de folka jeg er venner med år etter år. Men for en stund er du grei nok!" Kom igjen. Det er ikke noe kompliment for en kjeft at de er velkommen som feriegjest i noens liv..hva enn relasjon det gjelder. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så du hadde syntes det var et kompliment om noen hadde sagt: "Hei, vi kan godt være venner, men bare for en liten stund. Jeg ser ikke helt for meg at du har de kvalitene som de folka jeg er venner med år etter år. Men for en stund er du grei nok!" Kom igjen. Det er ikke noe kompliment for en kjeft at de er velkommen som feriegjest i noens liv..hva enn relasjon det gjelder. 

Akkurat den formuleringa vil jeg ikke beskrive som "høflig og omtenksom", noe jeg satt som en forutsetning.

Men ja, jeg har ikke noe problem med at to personer som er seksuelt tiltrukket til hverandre, men ser at de ikke er kompatible nok til å ha et langvarig forhold, uttrykker dette klart til hverandre og har det gøy sammen en stund.

Det er vel dette ungdommen kaller FFs, eller knullevenner. Ikke noe galt i det.

Har selv hatt et par sånne kortvarige seksuelle forhold, og har aldri følt meg brukt eller som "bare et hull". Tvert imot har jeg bare gode minner.

Endret av Nicathv
  • Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Nicathv skrev:

Akkurat den formuleringa vil jeg ikke beskrive som "høflig og omtenksom", noe jeg satt som en forutsetning.

Men ja, jeg har ikke noe problem med at to personer som er seksuelt tiltrukket til hverandre, men ser at de ikke er kompatible nok til å ha et langvarig forhold, uttrykker dette klart til hverandre og har det gøy sammen en stund.

Det er vel dette ungdommen kaller FFs, eller knullevenner. Ikke noe galt i det.

En lort er en lort selv om du pakker den inn i pent gavepapir. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En lort er en lort selv om du pakker den inn i pent gavepapir. 

Som jeg skreiv, har jeg selv hatt noen slike korte seksuelle forhold, og har aldri følt meg brukt eller som "bare et hull". Tvert imot har jeg bare gode minner.

Selv om du ikke kan se for deg å ha sånne forhold, er det ganske fordømmende og smålig av deg å kalle andres positive livsopplevelser for "lort".

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde blitt overlykkelig, - virkelig, om jeg hadde funnet ei som ville ha sex med meg.

Anonymkode: 9e55c...8be

Skrevet

Det var det jeg trodde. Og når det er bare sex kan jeg liksom ikke klage eller ønske noe av han heller siden det er uforpliktende sex. 

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det jeg trodde. Og når det er bare sex kan jeg liksom ikke klage eller ønske noe av han heller siden det er uforpliktende sex. 

Nei, det er jo nettopp det du ikke kan.

Hadde han ønsket at du skulle ha noen innflytelse på livet hans, eller ha noen innflytelse på livet ditt, så hadde han ikke sagt at han kun ønsket sex. Det er noe man gjør når man ikke egentlig liker personen, bare kroppen. Eller, hullet. 

Det er toppen av nedlatenhet. Ikke smigrende i det hele tatt. 

Anonymkode: a38c8...3e3

• Liker 2
Skrevet

Det er en kompliment at han tenner, og ikke noe nedlatende i det. Sånn for normale fyrer, i alle fall.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...