Gå til innhold

Dagtur til Danmark m/colorline uten retur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Plis ikke halshugg meg nå, men jeg ser på en kort tur til Danmark med colorline med barn nå i romjula, men tur retur på ulike dager er vesentlig dyrere enn dagstur. Jeg vet dette ikke er helt stuerent, men er det noen som har bestilt dagstur for så å ikke møte opp på tilbaketuren? Blir det noe "straff" for dette? Det er jo dyrt nok som det er å spise og handle på de båtene, så penger tjener de vel uansett. 

Jeg har jo tidligere ikke rukket flytur pga trafikkulykke, så det kan jo skje ved uhell også :vetikke:

Anonymkode: bc843...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Null stress, gjort det mange ganger. 

Anonymkode: 99d4c...3ab

Takk for svar! Ringte du da inn før avgang og sa du ikke kunne komme? Eller tok de kontakt med deg? Eller skjer det ikke noe i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem. Det er bare å la vær å møte opp. Skjer ingenting. 
Men hvordan tenker du deg hjem igjen da? 
For du kan ikke bestille t/r fra Norge en annen dag og kun benytte returen. El tenker du bestille t/r fra Danmark da? 

Anonymkode: 45ff6...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For du kan ikke bestille t/r fra Norge en annen dag og kun benytte returen. El tenker du bestille t/r fra Danmark da? 

Dette er et viktig poeng! Om man ikke møter opp på utreisen blir hele turen kansellert.

Anonymkode: d31a3...0dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, mulig. Uansett er det masse penger spart om jeg bare gjør det den ene veien også. Så jeg vet ikke jeg. Hva jeg tør og ikke. Av det jeg har forstått er det jo ingen regler mot det, men sikkert ganske uglesett. Har ikke lyst til å bli svartelistet liksom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, mulig. Uansett er det masse penger spart om jeg bare gjør det den ene veien også. Så jeg vet ikke jeg. Hva jeg tør og ikke. Av det jeg har forstått er det jo ingen regler mot det, men sikkert ganske uglesett. Har ikke lyst til å bli svartelistet liksom 😅

Jeg og andre gjør slikt hele tiden. I flere år. Ingen svartelisting. Men gå inn på colorline.dk om du skal bestille t/r tilbake også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...