AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Etter mange år med samme partner er det lett å bli vanedyr og gå i fellen for en standard sexøkt. Helt feil trenger det ikke være, så lenge sexen og resultatet er bra for begge. Hva er deres standard rutine? Hos oss starter det med litt klining, mens en hånd vandrer over brystene hennes og ned mot skrittet. Jeg veksler på å kline og slikke litt på brystvortene, mens klitoris får en lett massasje og en finger glir inn. Deretter ruller jeg meg over henne og kryper ned slikker henne, samtidig som jeg berører brystvortene forsiktig (streifer over). Er hun skikkelig tent, så hender det at jeg har to fingre i fitta og lillefinger i rumpa og fingerpuler litt, mens den andre hånden leker med puppene. Slik holder vi på til hun nesten kommer 3-4 ganger, før jeg aker meg opp og tar henne i misjonær. Etter litt misjonær løfter jeg ofte hennes venstre fot opp på skulderen min. Da kommer jeg godt til og får pult henne dypt. Hun stimulerer klitoris, og jeg leker med en hånd på puppene. Så snur vi over til doggy. Jeg holder fortsatt en hånd på en pupp og hun stimulerer klitoris til i kommer i en heftig, samtidig orgasme. Kuken blir slapp og glir ut, sæden tar i bokseren og vips er vi ferdig. God natt! Anonymkode: fc22e...678 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Ville ikke akkurat klaget på denne sexen da, høres jo bra ut. Men hva med å ha sex eller oppvarming litt nye steder? På stua, i dusjen, på vaskerommet? Sexen hos oss er også ganske rutine, en ganske intenst rutine god, men vi elsker begge den rutinen så da er vi fornøyde. Men sexen begynner med laaangt forspill i stua enten mens vi spiller noe brettspill, ser tv eller spiser god mat med spisebordet. Starter alltid med at jeg teaser ham med utfordrende klær, tar på meg selv, etter hvert fingrer meg selv foran ham ol, deretter går det over til at han stryker mye på meg, masse puppeleking, han stryker lenge på meg før han fingrer og slikker meg, jeg gir ham en kortere eller lengre blowjob, noen ganger gir han meg rimjob for så at vi ender i senga først i misjoner, deretter beina opp på skuldrene og så oftest doggy til slutt. Jeg kommer mot slutten av fingring, ca før doggy (jeg blir øm etter at jeg kommer så penetrering er ikke så greit etter det) Vi har variasjoner, men vi elsker begge denne metoden så den kan liksom ikke bli gammel. Siden dette tar tid blir det ikke sex så veldig ofte men til gjengjeld varer den i timesvis. Kjappiser får jeg ikke orgasme av så det får han lite av Anonymkode: d2fc1...b4b 4
Bamseklemmer Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik holder vi på til hun nesten kommer 3-4 ganger Det er jo det som er poenget! Det er de gangene hun ikke kommer man skal endre på ting, men selv variasjon skader ikke. Jo mere du varierer og fremdeles får henne til å komme, jo tryggere blir man på hverandre. Du skal ha kred for at du vil hun skal få så mange orgasmer som mulig, for min egen del greier jeg meg med ei skikkelig ladning på slutten av akten👌 Endret 29. desember 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 6 timer siden, Bamseklemmer skrev: Det er jo det som er poenget! Det er de gangene hun ikke kommer man skal endre på ting, men selv variasjon skader ikke. Jo mere du varierer og fremdeles får henne til å komme, jo tryggere blir man på hverandre. Du skal ha kred for at du vil hun skal få så mange orgasmer som mulig, for min egen del greier jeg meg med ei skikkelig ladning på slutten av akten👌 Mens noen jenter liker også å spare det å komme. For meg blir feks penetrering vondt etter at jeg har kommet så jeg vil helst avvente det, og kan nyte enormt at jeg nesten kommer. Jeg kan få serieorgasmer, men etter flere orgasmer kan jeg ofte kjenne at jeg er ferdig med sex også så jeg foretrekker å utsette med å komme. Anonymkode: d2fc1...b4b 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Standard for oss er at jeg går inn og ut i 5 minutter og spruter inn i henne. Om hun også skal ha orgasme må vi holde på i timesvis, og det har vi ikke alltid tid til. Skulle så gjerne ønske vår standardsex var slik som deres standardsex, men folk er forskjellige. Anonymkode: a2b65...fd4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Misjonær, ridning eller doggy, aldri forspill hun bruker vibrator og kommer før evt samtidig med meg Anonymkode: 6b312...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 Bruker hånda og spruter i dassen. Dama har jeg gitt opp, hu er ikke interessert samma hva. Anonymkode: 35a8d...ebd 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker hånda og spruter i dassen. Dama har jeg gitt opp, hu er ikke interessert samma hva. Anonymkode: 35a8d...ebd Trist som faen? Eller happy for at du slipper å gjøre jobben som mann? Skrev her om dagen et innlegg ala de over her, men det ble jo mottatt av en gjeng med sjeler som ikke liker at en har et godt og gjensidig sexliv med dama. Hadde mitt sexliv vært som du beskriver så hadde jeg følt meg tom. Nærheten og at hun har det godt med meg er alfa og omega. Tid er relativt i den sammenheng, vi gir hverandre tiden vi trenger. Anonymkode: b6171...99a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 Han slikker til jeg kommer. Så er det typ misjonærene med litt armer og ben her og der. Har jeg en god dag, eller er utålmodig setter jeg meg oppå. Tar sexen lenger enn noen minutter så avslutter vi med doggy for å få fortgang. Berøring og kyssing hører også med, men jeg er ingen kliner. Anonymkode: 8e96f...1db
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 Han maser og klår, jeg stiller meg på alle 4 og han tømmer seg i meg. Ferdig og alle happy. Anonymkode: fc22e...678 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 Kliner og koser, stryker på hverandre, så fingrer han meg, både utenpå og inni, kysser og slikker puppene mine, jeg tunker han forsiktig, kliner ennå mere, noen ganger suger jeg han, og han slikker meg, andre ganger slikker han meg til jeg kommer. Så starter vi som oftest i misjonær, jeg får orgasme etter 1-2 minutter. Så sitter jeg oppå han, så puler han meg hardt bakfra, å jeg kommer som oftest en gang til. Så avslutter vi i misjonær og han puler meg dypt mens vi kliner masse. Elsker lydene og ansiktet hans når han kommer. Så ligger han litt inni meg etterpå mens vi kysser og ser på hverandre. Han ruller seg over på siden, og vi ligger å koser lenge 🥰 Noen ganger er vi klare for en runde to etter 15 min. Andre ganger blir vi bare liggende å kose og prate leeenge. Anonymkode: eaf29...950 2
Lalibita Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 Det starter alltid med at han begynner å klå på meg mens vi ligger i senga. Han tar meg på puppene, beveger seg ned til skrittet og masserer forsiktig der. Eneste måten jeg blir kåt på, er om jeg runker han samtidig som han tar på meg og at vi kliner. Så det gjør vi alltid. Når jeg har blitt kåt nok går vi i dusjen og vasker oss, så suger jeg han i dusjen lenge. Så er det tilbake i senga. Deretter er det rekkefølgen: reversed cowboy, så ri andre veien, så dytter han oss over til siden og tar meg på siden, så snur jeg meg og han tar meg bakfra. Så er det over til misjonær, med beina mine i alle mulige posisjoner (mye klining i misjonær), så til slutt doggy hvor jeg da masserer meg selv på klitoris og vi kommer som regel samtidig. Så er det løpe ut av rommet, han inn på badet og jeg på do😂 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 Det er jo riktig bra standardsex som beskrives her 🙂 Om dette er nivået, så står det bra til rundt om i de 1000 hjem. Anonymkode: fc22e...678
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 Standardsexen her går på å ha null oppvarming. Rett på sak, misjonær som regel. Hundretusen stopp, fordi han kommer omtrent med en gang. Pluss Han som syter og bærer seg fordi han ikke vet om han kan holde seg. Jeg som er streng og ber han om å holde seg. Og meg som forter meg med å få orgasme, slik at vi endelig kan komme sammen. Er gjort på fem minutter. Kjedelig. For han vil ikke suges, vil ikke at jeg er oppå han, vil ikke ha analt osv. Han er redd for å komme for tidlig. Men det er bedre enn ingenting. Og det funker. Anonymkode: a42a4...13f 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Begge er som regel nydusja før det begynner. Det starter alltid med mye klemming og kyssing og at han tar meg på puppene. Han liker også å kysse meg på halsen bakfra mens han holder hodet mitt, det er sexy siden han er høyere enn meg og har deilige hender. Så setter jeg meg overskrevs på ham på senga og kysser ham mens jeg holder ham fast. Suger ham hard om han ikke er det eller hvis jeg bare vil smake på ham. Så flipper han meg rundt og knuller meg i misjonæren på rygg. Jeg fingrer/åpner meg selv litt så våtheten min skal komme helt ut til de ytre kjønnsleppene mine. Han skrur seg inn i meg uten hender. Begge stønner, mye dirty talk eller at vi prater stygt til hverandre, kanskje slår han meg i ansiktet eller på rompa. Det er litt som en brytekamp, han liker å kjenne styrken min. Jeg liker at det store kukhodet hans glir over klitten min, teknikken han bruker, og følelsen av at han ligger over meg. Vekta hans er sexy. Han liker å fortelle meg at jeg har deilig trang fitte. Iblant kan han bli veldig aggressiv, andre ganger er han underkastende mens han knuller meg, mer som et forplay til etterpå. Så kommer vi og tar en pause, eller han går bare ut etter ei stund. Det neste som skjer er at han ligger på rygg og jeg setter fitta mi over fjeset hans og får ham til å slikke meg underfra. Så slikker jeg ham mye og lenge i rompa, og stikker tunga langt inn. Når han er åpen nok, spenner jeg på meg dildìobeltet og knuller ham bak med glid, enten i misjonær eller doggy eller at han sitter oppå meg og cowboyer rompa si opp og ned på dildoen. Som regel blir det misjonær der jeg tar ham mens han ser meg inn i øynene. Kommer jeg godt til kjennes det litt som å ri noen bare mye mer dominant. Samtidig med at han blir penetert gir jeg kuken hans olje-behandling med ene handa, eller han gjør det selv mens jeg ser på. Jeg elsker å se kuken og ansiktet hans da. Jeg kommer ofte av å se at han kommer, eller jeg fingrer meg selv til orgasme over ham etterpå. Adrenalinkicket jeg får av å ta ham er sterkt, nesten som en annen slags orgasme, kjennes nesten ut som hjertet skal forlate kroppen. Vi gjør andre ting også, men dette er basic. Tar som regel noen timer. Elsker at det er viktig for ham å ta seg tid til sex, og utforske. Vi blir nok aldri noe quickie-par. ...anonym 950 pleide å være standard med eksen min. Hyggelig det også. Jeg pleide å penetrere ham også, men ikke så ofte. Anonymkode: e72e8...c89 1
Bamseklemmer Skrevet 30. desember 2019 #16 Skrevet 30. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Standard for oss er at jeg går inn og ut i 5 minutter og spruter inn i henne. Om hun også skal ha orgasme må vi holde på i timesvis, og det har vi ikke alltid tid til. Stakkars dame... 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #17 Skrevet 30. desember 2019 Før var det vane. Litt klønete stryking av mannen på meg som oppvarming. Så litt ut og inn i misjonær til han kom. Så ordnet jeg meg selv mens han var på badet etterpå. Dette har vi snudd. Så nå er det lite vane og rutine. Pirring kan starte flere timer i forkant. Forspill kan være så mye forskjellig. Massasje (begge to eller den ene ene gangen og omvendt), lett bruk av pisk, binding, blindfold, kiling, fjærlett berøring...mye mer. Men med begjær og innlevelse nå. Mye bruk av sexy undertøy. Jeg suger han og han slikker og fingrer meg. Til vi nesten kommer. Så ulike stillinger til vi kommer. Noen ganger meg først, noen ganger samtidig og noen ganger han først. Kommer han først, så avslutter vi med at han bruker vibrator på meg til jeg kommer (går oftest fort). Anonymkode: d5727...e48
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. desember 2019 #18 Skrevet 30. desember 2019 Smører noe Gildemiddel på en finger og fører den under trusa hennes , og begynner varsamt å massere kliten. Holder på slikt til hun får orgasme, og noen tilfelle forsøke å til hun nesten får orgasme og fortsettelse i misjonærstilling , og fortsettelese med å massere kliten til hun får orgasme nr. 2.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #19 Skrevet 30. desember 2019 På 28.12.2019 den 19.57, AnonymBruker skrev: Etter mange år med samme partner er det lett å bli vanedyr og gå i fellen for en standard sexøkt. Helt feil trenger det ikke være, så lenge sexen og resultatet er bra for begge. Hva er deres standard rutine? Hos oss starter det med litt klining, mens en hånd vandrer over brystene hennes og ned mot skrittet. Jeg veksler på å kline og slikke litt på brystvortene, mens klitoris får en lett massasje og en finger glir inn. Deretter ruller jeg meg over henne og kryper ned slikker henne, samtidig som jeg berører brystvortene forsiktig (streifer over). Er hun skikkelig tent, så hender det at jeg har to fingre i fitta og lillefinger i rumpa og fingerpuler litt, mens den andre hånden leker med puppene. Slik holder vi på til hun nesten kommer 3-4 ganger, før jeg aker meg opp og tar henne i misjonær. Etter litt misjonær løfter jeg ofte hennes venstre fot opp på skulderen min. Da kommer jeg godt til og får pult henne dypt. Hun stimulerer klitoris, og jeg leker med en hånd på puppene. Så snur vi over til doggy. Jeg holder fortsatt en hånd på en pupp og hun stimulerer klitoris til i kommer i en heftig, samtidig orgasme. Kuken blir slapp og glir ut, sæden tar i bokseren og vips er vi ferdig. God natt! Anonymkode: fc22e...678 Men skal ikke hun gjøre noe? Det der hadde jeg fort gått lei av, elsker å suge han, viktigste med hele sexen nesten, liker også å være litt mer aktiv enn det der. Men nå skal det sies at jeg kun har en fast partner jeg treffer ca 1 gang i mnd siste årene så vi får jo aldri standardsex i den forstand. Anonymkode: 41688...692 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #20 Skrevet 30. desember 2019 Kjappis er best, doggy eller at jeg rir han. Orker ikke lange sexøkter uansett. Sjelden mer enn ca halvtimen uansett. Blir lett tent, leser om par som har sex i timesvis. Slitsomt. Slikke, suge, så knulle.....ferdig! 😍 Men, spenningen dør alltid i et forhold. Så ikke ha for mye sex, lær dere heller å være intime med masse kos og nærhet uten sex. Sex 3-4 ganger i uken ser jeg på som maks. 8år sammen, like lysten som første mndene. Anonymkode: d2a0c...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå