AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Jeg har liksom prøvd å si i fra at jeg ikke vil høre så mye detaljer om hvor kåt hun er, men det går ikke inn. Hun har vært singel i én måned og har allereide prøvekjørt halve kommuna for å finne en erstatning. Hun vil rett inn i et nytt fast forhold sier hun. Er det feil at jeg rett og slett ikke bryr meg? Jeg klarer meg veldig godt uten å motta snapper av nyinnkjøpte sexleketøy som skal testes, "pene gutter" på tv, og at hun driver å sender melding *mens* hun blir knulla. Jeg synes det er drygt når jeg ikke vil vite hvem hun høvler over. Å våkne nesten hver morgen til meldinger der det står "er så kåt :(" går ikke under mine særskilte interesser, men jeg finner ingen god måte å si det på. Har aldri opplevd at andre venner et så jævlig kåte av seg når de er nysingle, så det er et helt nytt problem for meg, men hun eier jo ikke sosiale antenner heller. Andre folk annonserer jo ikke at de skal runke etc., så what the fuck skal man si. Anonymkode: fe038...925
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Hvis du er mann er det kanskje deg hun egentlig vil ha i seng? Anonymkode: 0f1ec...744 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Høres ut som en ekkel grisekjerring Anonymkode: e3a89...65b 14
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Svar: too much information Anonymkode: 3e68e...fa7 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 "jeg skjønner du er kåt. Det er lov til å syte og klage litt. Men nå synes jeg det blir litt mye snakk om kåtheten din :)" Anonymkode: 318c9...517 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 'Men faen kvinne, nå holder det, jeg skiter da i hva som foregår eller ikke foregår i trusa di! Jeg vil ikke vite, så kutt ut!' Anonymkode: 84f47...02c 12
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 Jeg hadde slettet henne. Anonymkode: 47018...76a 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 Da er hun vel bare en annen type enn deg. Personlig hadde jeg syntes det var morsomt og hyggelig å få sånne meldinger, så folk er forskjellige. Du kan jo prøve å si i fra på en forsiktig måte først? Kanskje hun tar hintet... Ellers er jeg enig i at det høres nesten litt flørtende ut å sende sånne meldinger... kanskje det er deg hun vil ha, ja Anonymkode: 7088e...d0e 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 Tja du får bare jatte med. Selv hadde jeg syntes det var spennende å høre om slikt. Anonymkode: 2269c...9e3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #10 Skrevet 28. desember 2019 Jeg hadde benyttet anledningen til å melde inn detaljert info om mitt matinntak, tarmbevegelser, avføringsmønster, konsistens og farge på urin og avføring, søvnkvalitet osv, osv. Dagen lang! Anonymkode: 040f6...324 20
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde benyttet anledningen til å melde inn detaljert info om mitt matinntak, tarmbevegelser, avføringsmønster, konsistens og farge på urin og avføring, søvnkvalitet osv, osv. Dagen lang! Anonymkode: 040f6...324 TS her. Skal jeg faen meg gjøre om ikke hun roer musa snart. Godt tips! Anonymkode: fe038...925 3
Gjest bloody Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 For enhver rabiat mus finns det 100 mannfolk 😂
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er hun vel bare en annen type enn deg. Personlig hadde jeg syntes det var morsomt og hyggelig å få sånne meldinger, så folk er forskjellige. Du kan jo prøve å si i fra på en forsiktig måte først? Kanskje hun tar hintet... Ellers er jeg enig i at det høres nesten litt flørtende ut å sende sånne meldinger... kanskje det er deg hun vil ha, ja Anonymkode: 7088e...d0e Ja altså, jeg liker jo gossip sånn som alle andre. Til en viss grad. Det er litt mindre gøy når man sitter i pausa på jobben og får en melding det det står "er så kåt jeg dør snart" eller en selfie der det ligger en kar du selv har pult i bakgrunnen og sover. Jeg har faktisk ikke tenkt tanken på at det kanskje er litt flørtete, men når du poengterer det... I går kveld spurte hun meg hvordan jeg bruker å frisere musa og hvilken preferanse jeg har midt i en helt annen samtale. Hun veit at jeg er bifil, så nå vetta jeg faen. Litt rart er det. Hun holder ikke på sånn med andre i vennegjengen. Anonymkode: fe038...925 2
Gjest Roseglose Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 (endret) Altså, jeg og venninnene mine er sånn med hverandre. Sender ikke snapper med «jeg er kåt» kanskje. Men vi snakker aktivt om dette med sex, sex vi akkurat har hatt, skal ha, tidligere har hatt, og er kanskje generelt noen grisejenter? Haha men uansett, folk er forskjellige. Det må dere begge forstå. Hun trenger kanskje å høre det at du ikke er sånn. Jeg har en venninne som har 0 intr i sex, verken i prat med venninner eller generelt i livet så hun får pent slippe unna samtaler om erobringer og annet sexfjas. Og måten hun fortalte oss det på, var ved å si hun ikke hadde så stor interesse for det, så ho kobler litt ut når vi snakker om det. Vi tok hintet med en gang. Kanskje venninnen din også trenger en sånn beskjed? ellers når du skriver at du er bi, så kan det virke som om ho prøver seg på deg? Kanskje forsøker ho å sjekke temperaturen for din interesse ? Endret 29. desember 2019 av Roseglose
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Jeg var rask med å skrive ekkel grisekjerring, men når jeg tenker på det så har jeg hatt en lignende erfaring selv med en tidligere venninne. Hun skrev også sånt til meg hele tiden, og hun ble sur og frekk hvis jeg skrev noe lignende tilbake. Jeg tok en prat med henne om det, og da innrømte hun at hun var forelsket i meg. Hun lå seriøst rundt med masse mannfolk for å få min oppmerksomhet. Hun ville at jeg skulle bry meg og bli bekymret for henne, fordi hun visste at vi ikke kunne bli sammen. Hun var mye sint på meg. Til slutt orket jeg ikke mer og brøt kontakten. Hun har senere sagt til andre at jeg ødela livet hennes gjennom flere år i ettertid. For et styr. Når jeg ser hva du skriver ts, så minner dette mistenkelig om noe av det samme. Vet jo ikke, men det kan være tilfelle. Anonymkode: e3a89...65b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #16 Skrevet 29. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var rask med å skrive ekkel grisekjerring, men når jeg tenker på det så har jeg hatt en lignende erfaring selv med en tidligere venninne. Hun skrev også sånt til meg hele tiden, og hun ble sur og frekk hvis jeg skrev noe lignende tilbake. Jeg tok en prat med henne om det, og da innrømte hun at hun var forelsket i meg. Hun lå seriøst rundt med masse mannfolk for å få min oppmerksomhet. Hun ville at jeg skulle bry meg og bli bekymret for henne, fordi hun visste at vi ikke kunne bli sammen. Hun var mye sint på meg. Til slutt orket jeg ikke mer og brøt kontakten. Hun har senere sagt til andre at jeg ødela livet hennes gjennom flere år i ettertid. For et styr. Når jeg ser hva du skriver ts, så minner dette mistenkelig om noe av det samme. Vet jo ikke, men det kan være tilfelle. Anonymkode: e3a89...65b Nå ble jeg nervøs, har jo kjent henne i snart 10 år og vil ikke at ting skal gå skeis pga. dette. Hun er jo egentlig veldig grei, utenom akkurat dette. Anonymkode: fe038...925
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #17 Skrevet 29. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble jeg nervøs, har jo kjent henne i snart 10 år og vil ikke at ting skal gå skeis pga. dette. Hun er jo egentlig veldig grei, utenom akkurat dette. Anonymkode: fe038...925 Det behøver jo som sagt ikke å være tilfelle, men det du skriver minner meg veldig om det der. Du bør uansett snakke med henne, og spørre hvorfor hun holder på med griseprat hele tiden. Det er jo veldig slitsomt. Anonymkode: e3a89...65b
Hr. Aktiv Skrevet 3. januar 2020 #19 Skrevet 3. januar 2020 På 28.12.2019 den 19.18, AnonymBruker skrev: Jeg har liksom prøvd å si i fra at jeg ikke vil høre så mye detaljer om hvor kåt hun er, men det går ikke inn. Hun har vært singel i én måned og har allereide prøvekjørt halve kommuna for å finne en erstatning. Hun vil rett inn i et nytt fast forhold sier hun. Er det feil at jeg rett og slett ikke bryr meg? Jeg klarer meg veldig godt uten å motta snapper av nyinnkjøpte sexleketøy som skal testes, "pene gutter" på tv, og at hun driver å sender melding *mens* hun blir knulla. Jeg synes det er drygt når jeg ikke vil vite hvem hun høvler over. Å våkne nesten hver morgen til meldinger der det står "er så kåt :(" går ikke under mine særskilte interesser, men jeg finner ingen god måte å si det på. Har aldri opplevd at andre venner et så jævlig kåte av seg når de er nysingle, så det er et helt nytt problem for meg, men hun eier jo ikke sosiale antenner heller. Andre folk annonserer jo ikke at de skal runke etc., så what the fuck skal man si. Anonymkode: fe038...925 Kan du ikke bare gjøre som alle damer gjør, blokkere?
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2020 #20 Skrevet 4. januar 2020 Jeg er singel og har vært det lenge. Og jeg synes ikke det finnes noe verre i hverdagen omtrent enn ei nysingel venninne som begynner å bli ekstrem på å ta kontakt i helgene når hun har barnefri pga hun vil treffe mine andre single venner og feste. De er så himla intense og kjeder alle med de der stakkars meg historiene pga bruddet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå