Gå til innhold

Komme i skjeden

Anbefalte innlegg

Skrevet

ONS eller ny kjæreste og sex uten kondom - spruter dere inni og antar at hun bruker prevensjon?

Er det turn-off å avklare dette på forhånd? "Kan jeg sprute inni deg?" liksom?

Anonymkode: b8cdc...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn-off er når du etter en stund får beskjed at du skal bli pappa. 

Anta ingenting du ! 

Sjekk ,spør og avklar på forhånd ! 

Anonymkode: 4a061...311

• Liker 9
Skrevet

Da kan du ihvertfall ikke klage på at du etterpå er blitt ufrivillig pappa eller har fått en kjønnssykdom. Nei, bruk kondom! 

Anonymkode: 587b0...1fe

• Liker 11
Skrevet

Typen gjorde dette før vi ble sammen. (jeg sa, og fant frem, kondom første gang vi hadde sex). Nå skal han bli pappa.  True story. 

Anonymkode: da18f...b18

• Liker 2
Skrevet

er alltid jeg som må ta ansvar. Mennene bare kjører på og spør aldri.......var en periode jeg ikke brukte p piller og for en syting det ble fra diverse menn...

Anonymkode: ebe31...1fa

• Liker 1
Skrevet

Bruker alltid kondom, frem til begge er testet for sykdommer. 

Anonymkode: dd62b...86d

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 28.12.2019 den 18.28, AnonymBruker skrev:

ONS eller ny kjæreste og sex uten kondom - spruter dere inni og antar at hun bruker prevensjon?

Ons har jeg ikke - uten kondom  hadde i alle fall tilfeller vært hjerneskadet. Jeg er ikke keen på unger, Hiv eller uhelbredelig mycoplasma. Jeg er ikke så dum at jeg spør en fremmed om det 1 min før sex og forventer å få et saklig og troverdig svar. 

Kjæreste - kondom frem til begge har testet seg, og annet prevensjonmiddel er avklart. Igjen, ikke keen på unger, Hiv osv.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

er alltid jeg som må ta ansvar. Mennene bare kjører på og spør aldri.......var en periode jeg ikke brukte p piller og for en syting det ble fra diverse menn...

Anonymkode: ebe31...1fa

Valg av menn sier noe om deg også da. 

Anonymkode: bf588...4aa

• Liker 3
Skrevet

Bruker alltid kondom på samleie uansett.

Fatter ikke hjernedøde kvinner som lar seg knulle uten kondom, så skylder de på mannen etterpå. "Han ville ikke bruke det", men alikevel går dere med på det.

Dumme nek.

Anonymkode: 1d80e...fe3

• Liker 3
Skrevet
På 28.12.2019 den 18.28, AnonymBruker skrev:

Jeg spør altid i det  jeg kjenner at spruten er på vei : SKAL DU HA DET INNI fitta, rumpa ELLER I MUNNEN, får altid til svar at inni går bra. Har til dags dato ikke blitt pappa og har heller ikke fått noen sykdommer 🙂 

Anonymkode: ba2ed...2d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...