Gå til innhold

Dere som squirter - hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som squirter - gjør dere det hver gang? Ufrivillig eller noe dere stimulerer aktivt? Er det kun teknikk for å få det til eller krever det at dere er spesielt tent? Kjenner dere en spesiell lyst/nytelse ved det, eller skjer det bare?

Anonymkode: 90c1c...6d3

Videoannonse
Annonse
Gjest Snorkfrøken36
Skrevet

Finner popcornet og venter på at nå hagler det inn at damene tisser på seg og er inkontinente:popcorn:

Skrevet
15 minutter siden, Snorkfrøken36 skrev:

Finner popcornet og venter på at nå hagler det inn at damene tisser på seg og er inkontinente:popcorn:

🍷🍷

• Liker 4
Skrevet

Jeg squirter ikke hver gang, og må stimuleres aktivt for skjer ikke av seg selv. Synes det var godt noen ganger før, men ble litt lei av det etterhvert. Det kan være veldig godt av og til, men ellers er det mer "mye jobb for lite". 

Anonymkode: bf9c8...5bb

Skrevet

Ikke hver gang.
Noen ganger mye - andre ganger lite
Stort sett bare renner det litt - andre ganger spruter det ordentlig
Lettest hvis han slikker og bruker en finger inni, opp mot magen
Eller jeg bruker vibrator på et spesielt sted.

Anonymkode: cea07...c92

Skrevet

Aner ikke, for jeg får det ikke til selv. Typen klarer å få det til å skje, men hva han gjør aner jeg ikke for jeg er helt i en annen verden. 

Anonymkode: 90025...451

Skrevet
22 minutter siden, Snorkfrøken36 skrev:

Klikket meg inn for å skrive akkurat det samme!

Vi elsker jo å diskutere det samme om igjen og om igjen!

Anonymkode: 2678e...843

• Liker 1
Skrevet

Fruen spruter av og til. Som regel er det ganske heftig fingerarbeid fra meg som må til. Langfinger i "fiskekrok"-grep, trykk på finger fremover og håndbaken som gnir mot klitoris. Hurtig bevelgese inn/ut, vekselvis med rotasjon. Noen ganger er det bra trykk - forleden kveld fant vi ut etterpå at det var klissvått i fotenden, altså har det vært en bra sprut og mengde 1 meter lengre ned. Når jeg jeg tok henne i doggy etterpå var hun klissvåt over hele baken og korsryggen. Meget digg synes jeg. Hun sier det er pirrende, men ikke noen spesiell nytelse ved det. 

Anonymkode: 90c1c...6d3

• Liker 1
Skrevet

Tror det er om jeg blir truffet mange ganger på g-punktet. Har skjedd noem ganger når jeg har ridd og gnidd meg en del på ham.

Anonymkode: faaaa...084

Gjest Snorkfrøken36
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klikket meg inn for å skrive akkurat det samme!

Vi elsker jo å diskutere det samme om igjen og om igjen!

Anonymkode: 2678e...843

Jeg bare måtte :ler:

Gjest Forumhei
Skrevet

Kona gjør det innimellom, når det blir for mye for henne😂😉

Skrevet

Skjer uten at jeg har noen som helst kontroll over det, tviler på at man kan "lære" seg til det. Enten kan du det eller så kan du det ikke... Jeg spruter hver gang jeg onanerer, store mengder og sikkert opp mot 1 meter. Har gjort det siden jeg begynte å onanere, ca. 16 år. Men gjør det ikke hver gang jeg har sex.

J21

Anonymkode: fd10a...903

• Liker 4
Skrevet

Jo, det skjer iblant at mannen min fingrer meg helt til jeg ser et skimrende, hvitt lys, og ut av lyset stiger frem en melkehvit liten squirte-alvinne, med en liten tryllestav i sine hender, og når hun med denne tryllestaven sveiper over vaginaåpningen og sier "blipp blopp blupp" så renner det ut en sprut. 

Anonymkode: 3d1db...619

• Liker 3
Skrevet

Squirting er ikke væske som renner ut av selve vaginaen, det må jo vær at man er så sinnsykt våt? Leser mange som hevder det er squirting...

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Squirting er ikke væske som renner ut av selve vaginaen, det må jo vær at man er så sinnsykt våt? Leser mange som hevder det er squirting...

Nei, det har en annen konsistens enn når jeg bare er kåt. Minner mer om vann på en måte, smører ikke like godt. Det skjer heldigvis ikke hver gang, han liker det mer enn meg. Jævla søl. 

Anonymkode: 90025...451

• Liker 1
Skrevet

For mange mange år siden "fikk jeg" exen å gjøre det, mens hun var oppå meg, ingen spesiell stimulering. Vi var sammen i flere år til uten at det noensinne skjedde igjen.

Skrevet

Om jeg feks sitter på topp og vugger så spruter det etter bare sekunder.. eller om jeg blir tatt hardt i misjonær eller med bena på skuldra til mannen kan jeg bli så bløt at det spruter opp igjen i mitt ansikt også så for min del bli det veldig vått og følelsen er intens og jeg bare rister og skjelver, får rykninger som ved små orgasmer. Og noen ganger kan Jeg få vaginal orgasme Etter mange spruter. Men det er ikke alle jeg får dette med, jeg må være skikkelig tent

Anonymkode: 63882...fae

• Liker 1
Skrevet

Kun ved stimulering av g-punktet.. Og bare når mannen min gjør det. Noen ganger kommer det bare en bitteliten sprut ved orgasme. Har alltid fått det ved g-punkt stimulering, men ikke sluppet meg løs før i voksen alder da. 

Anonymkode: 30075...44c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hver gang.
Noen ganger mye - andre ganger lite
Stort sett bare renner det litt - andre ganger spruter det ordentlig
Lettest hvis han slikker og bruker en finger inni, opp mot magen
Eller jeg bruker vibrator på et spesielt sted.

Anonymkode: cea07...c92

Kommer vel an på om du må tisse, sikkert

Anonymkode: c48f0...27b

• Liker 2
Skrevet

Skjer kun ved bruk av vibrator. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...