AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Kjæresten har foreslått at jeg kan binde ham fast i sengen. Det virker egentlig spennende men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med ham etter at jeg har bundet ham. Hva hadde dere menn likt? Anonymkode: b0651...d8a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Dere må diskutere hva som er innenfor å gjøre, og hva som ikke er innenfor. Høre med ham om suging, anallek, og annen sexuel handling (om det bare handler om sex). Om det er noe annet BDSM han kunne tenke seg, og hva som eventuelt er off limit der. Eller er det jo alltid moro å spise sjokoladesaus og krem av noen som er budet 😛 Men jeg er rar da Anonymkode: 0e654...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Jeg tenker at hvis du lurer på hva du skal gjøre, så er ikke dette noe for deg. De fleste som binder andre, har jo lyst til å gjøre det, og derfor av en grunn, og da har de også mange ting de ønsker å gjøre. Spørsmålet er vel heller, er dette noe for deg? Anonymkode: 28872...df5 3
I'm just a girl Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Oooh det har jeg lyst til å gjøre, men beina også. Og bind foran øynene. Begynne sakte å stryke og kysse over hele kroppen, leke litt med tungen nedentil og fortsette litt der før jeg stopper og gjør litt andre ting... Rett og slett pine han litt litt han rister av kåthet. Yepp dette har jeg tenkt på! 😂 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten har foreslått at jeg kan binde ham fast i sengen. Det virker egentlig spennende men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med ham etter at jeg har bundet ham. Hva hadde dere menn likt? Anonymkode: b0651...d8a Magedans, naken selvsagt. Alle typer dans, med myke sensuelle hoftebevegelser, mens du tar på deg selv. Blotter deg fullstendig, åpner opp og frister han til det ytterste. Avslutter med å onanere like ved siden av ansiktet hans. Når du er ferdig kan du begynne tulle litt med hans kropp. Ikke før. Han kommer til å kose seg Anonymkode: a723f...9f2 1
ElskerSkinn Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 5 timer siden, I'm just a girl skrev: Oooh det har jeg lyst til å gjøre, men beina også. Og bind foran øynene. Begynne sakte å stryke og kysse over hele kroppen, leke litt med tungen nedentil og fortsette litt der før jeg stopper og gjør litt andre ting... Rett og slett pine han litt litt han rister av kåthet. Yepp dette har jeg tenkt på! 😂 Her prater vi om ei som skjønner det ja👌👍
Hr. Aktiv Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten har foreslått at jeg kan binde ham fast i sengen. Det virker egentlig spennende men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med ham etter at jeg har bundet ham. Hva hadde dere menn likt? Anonymkode: b0651...d8a Liten vits i å spørre oss her hva din kjæreste liker. Det må du spørre ham om.
MuffinStud Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 Hva tenner han på normalt (når han ikke er bundet)?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 Han tenner på helt "vanlige" ting, oralsex, klining, stimulering av brystvortene osv. Anonymkode: b0651...d8a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 Han har vel en tanke om hva han ønsker med St du skal binde ham altså at det er noe spesifikkt han da tenner på. Det kan være at du skal stimulere ham på den vanlige måten men at alt fokuset da er på ham som kan slappe av uten å måtte gjengjelde. Eller kanskje han liker følelsen av å være bundet og at du skal tease ham på andre måter, feks med å være mer på avstand, se på ham, la ham ligge å kjenne seg naken, forlate rommet, ta på deg selv, eller kanskje han ønsker at du skal ta kontroll og utnytte ham feks sitte på fjeset hans, ri ham, spanske ham osv. Det er umulig å si for detå tenne på å bli bundet kan være knyttet til så mange aspekter. Men tipper det er del 1, at du skal tilfredsstille ham utelukkende og han er bundet og kan nyte St han ikke må gi tilbake. Han ønsker noe da St du skal bruke tid på å edge ham. Anonymkode: 4af3b...401
Gjest Alterego666 Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 Hvis han ber om å bli bundet, har ham garantert fantasier om hva som skal skje når han ligger der. Snakk med ham!
DominantHr Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 Han har åpenbare submissive tilbøyeligheter. Du kan begynne med å rise ham forsiktig. Responderer han positivt, fortsetter du. Ellers lar du være. Så kan du penetrere ham analt med en finger. Er også her reaksjonen med vellyst, forsetter du. Kanskje med en dildo. Husk og bruk et glidemiddel. Du kan runde av med å sette deg oppå ham og la penis penetrere deg, til han kommer. Du blir Domina, og han blir din hengivne sub, som vil dyrke deg som sin Dronning.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 5 timer siden, DominantHr skrev: Han har åpenbare submissive tilbøyeligheter. Du kan begynne med å rise ham forsiktig. Responderer han positivt, fortsetter du. Ellers lar du være. Så kan du penetrere ham analt med en finger. Er også her reaksjonen med vellyst, forsetter du. Kanskje med en dildo. Husk og bruk et glidemiddel. Du kan runde av med å sette deg oppå ham og la penis penetrere deg, til han kommer. Du blir Domina, og han blir din hengivne sub, som vil dyrke deg som sin Dronning. Å tenne på å være bundet kan handle om å kjenne seg naken, og å bare motta uten å måtte tenke på å gi tilbake der og da. Å bli bundet kan også handle om å bli "tilbedt" med at din nytelse settes i fokus uten at man er underdanig nødvendigvis. Jeg kan godt ønske å bli bundet selv uten at jeg er sibmissiv, jeg er exebishonist og det er det som tenner meg i denne settingen ikke det underdadige Anonymkode: 4af3b...401
Bamseklemmer Skrevet 2. januar 2020 #15 Skrevet 2. januar 2020 På 28.12.2019 den 19.29, I'm just a girl skrev: Oooh det har jeg lyst til å gjøre, men beina også. Og bind foran øynene. Begynne sakte å stryke og kysse over hele kroppen, leke litt med tungen nedentil og fortsette litt der før jeg stopper og gjør litt andre ting... Rett og slett pine han litt litt han rister av kåthet. Yepp dette har jeg tenkt på! 😂 Aaaah, tankeleser du?😂 1
I'm just a girl Skrevet 2. januar 2020 #16 Skrevet 2. januar 2020 7 timer siden, Bamseklemmer skrev: Aaaah, tankeleser du?😂 Får håpe noen andre også synes det en dag. 😇 2
Gjest Alterego666 Skrevet 2. januar 2020 #17 Skrevet 2. januar 2020 Partner og jeg skal på vårt andre shibari-kurs i februar. 🤟
Gjest Middelmådig Skrevet 2. januar 2020 #18 Skrevet 2. januar 2020 1 time siden, Alterego666 skrev: Partner og jeg skal på vårt andre shibari-kurs i februar. 🤟 Hvor? Jeg er interessert i slike kurs.
Gjest Alterego666 Skrevet 2. januar 2020 #19 Skrevet 2. januar 2020 (endret) 1 time siden, Middelmådig skrev: Hvor? Jeg er interessert i slike kurs. I Oslo kan du søke her: https://www.osloshibaridojo.no/ Ikke her vi skal denne gang, men hadde vårt første kurs der. Innføringskurset vi tok krever at en er to partnere hvor én er rigger (binder) og én er modell (bundet). Endret 2. januar 2020 av Alterego666
Gjest Middelmådig Skrevet 2. januar 2020 #20 Skrevet 2. januar 2020 32 minutter siden, Alterego666 skrev: I Oslo kan du søke her: https://www.osloshibaridojo.no/ Ikke her vi skal denne gang, men hadde vårt første kurs der. Innføringskurset vi tok krever at en er to partnere hvor én er rigger (binder) og én er modell (bundet). Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå