Gå til innhold

Gjesterom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du/dere gjesterom?

Hvis ja, brukes det faktisk som gjesterom?

Og hvis nei, savner dere det? 

Anonymkode: 1b307...821

Skrevet

Vi har gjesterom som brukes temmelig ofte. Kombinerer det med kontor. 

Skrevet

Vi har et gjesterom som bare brukes som gjesterom. Der er det en behagelig dobbeltseng, 150 cm bred. Så har vi et kombinert kontor/gjesterom med enkeltseng og mulighet for ekstra madrass på gulvet. I tillegg har vi dobbel sovesofa i loftsstua.

Skrevet

Ja - og ja.

Vi bruker det også som et ekstra soverom de gangene min skiftarbeidende mann kommer hjem midt på natten. Jeg har problemer med søvn, så for å redusere på forstyrrelsene sover han på gjesterommet da. 

Anonymkode: 49662...63c

• Liker 2
Skrevet

Vi har et »gjesterom», men det brukes som tørkerom for klær. Har aldri gjester uansett så ser ikke noen grunn til å ordne som et gjesterom.

Anonymkode: c5c02...ec8

• Liker 1
Skrevet

Vi har et kombinert gjesterom/kontor med sovesofa (dobbel). Savnet et eget gjesterom hvor det kunne stått en skikkelig seng. Ikke til gjester, men når gubben snorker som verst eller ungene ommøblerer seg på nattestid😜

Anonymkode: 63992...aa1

Skrevet

Vi har et gjesterom, som har vært brukt av gjester to ganger på like mange år. Ellers bruker vi det fir å oppbevare tingene og klærne til babyen, og når babyen bråker og for mye om natta.

Jeg liker godt å ha muligheten til å ha gjester, selv om vi sjeldent har det.

Anonymkode: eabbb...867

Skrevet

Har ikke gjesterom. Stuen blir brukt til eventuelle overnattingsgjester. Savner det helt klart!

Skrevet

Har 2 gjesterom som blir brukt kun som gjesterom, de er relativt mye i bruk 

Anonymkode: 59a17...ebe

Skrevet

Ja. Eget gjesterom med 1,60 kontinentalseng. Og et kombinert gjesterom-kontor, med sovesofa. 

Førstnevnte brukes jevnlig av gjester. Men også om en er syk. Da er det godt å ha en behagelig seng, slik at den som er frisk kan få en god natts søvn. Rommet brukes også til å sortere og brette nyvaskede klær. 

Sistnevnte brukes hyppig av oss. Innimellom når vi har flere enn to gjester. Sovesofaen er behagelig, og fungerer som lesekrok. 

Anonymkode: 5f42a...3e6

Skrevet

Vi har ikke gjesterom, men har 3 ekstra soverom som brukes som hobbyrom, kontor og tv-stue, de to sistnevnte kan brukes som gjesterom. :)

Skrevet

Har gjesterom kombinert med hjemmekontor. Syns det fungerer greit, men det er ikke ofte vi har gjester som sover over. Brukes også til litt sånn klestørking og diverse.

Anonymkode: f066f...9c7

Skrevet

Vi har gjeste leilighet

Har to sokkelleiligheter på huset, den største leies ut og den andre brukes til ungdommene/gjester.

Vi har gjerne gjester boende i en uke to så det er greit for alle at en ikke må bo oppå en annen.

• Liker 1
Skrevet

Har et gjesterom. Brukes kun som det. Har et annet rom som blir kontor/oppholdsrom etterhvert

Skrevet

Kombinert gjesterom og roterom. Mye klær som mellomlagres på den senga... 

Anonymkode: 34d1a...889

Annonse
Skrevet

Jeg har to gjesterom. Det ene brukes til oppbevaring og det andre brukes som treningsrom. 

Anonymkode: 3d146...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Vi har gjesterom/kontor samt stort garderobeskap 

Anonymkode: ac564...0f2

AnonymBruker
Skrevet

Har et dedikert gjesterom med køyeseng og et annet rom som normalt brukes som altmulig-rom, men hvor jeg rer opp om det er behov. Gjesterommet brukes normalt 3-4 ganger i året. Jeg er veldig glad i å ha gjesterom. Der står alt klart. Der jeg bodde før var det noe herk når jeg skulle ha besøk. Nå er det bare å ha på sengetøy så er det klar til besøk. 

Anonymkode: 3d3a2...5a1

Skrevet

Jeg har ikke men ønsker meg veldig et gjesterom. Har ofte overnattingsgjester, mine foreldre, søsken, venner som av til jobber i denne byen etc. Når vi har gjester må yngste barnet flytte inn i min seng og gjester får hennes rosa glitrende rom med 90-seng med soveskuff under. Det tar tid å rydde et sånn barnerom, og av og på med sengetøy og bytting av dyner og så videre.

Håper å ha bolig med gjesterom i løpet av et år eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...