Gå til innhold

Kjenner du at damen får orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kun fått orgasme via stimulering av klitoris, men hvis jeg gjør det alene og jeg har fingrene inni samtidig så kjenner jeg sammentrekningene i vagina flere ganger når jeg får orgasme, så da lurer jeg på om mannen kjenner det samme? Kjenner at det "klemmer" litt ekstra rundt penis når damen får orgasme?

Anonymkode: 575f7...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Anonymkode: 4896a...57d

Skrevet

Hun blir helt slapp etterpå, etter en serie. Men etter bare en blir hun bare mer ivrig, vil ha mer. Under 69 choker hun seg på kølla når hun kommer i kraftige rykk. Holder seg fast akkurat som om hun vil bli en del av meg. Når hun blir fistet trer hun seg agressiv mot hånda mens hun graver hodet ned i madrassen under orgasmene. Etter anal orgasmer går beina hennes en stund. Sier det prikker i dem. Hun er oftest fint ferdig etter at hun har kommet. Døsig og tydelig på at nå er det min tur. Etterpå blir hun kosete og sovner mens hun holder rundt meg. Deilige små rykk før hun blir helt rolig. Da sovner jeg og.

Anonymkode: 677f5...21a

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun blir helt slapp etterpå, etter en serie. Men etter bare en blir hun bare mer ivrig, vil ha mer. Under 69 choker hun seg på kølla når hun kommer i kraftige rykk. Holder seg fast akkurat som om hun vil bli en del av meg. Når hun blir fistet trer hun seg agressiv mot hånda mens hun graver hodet ned i madrassen under orgasmene. Etter anal orgasmer går beina hennes en stund. Sier det prikker i dem. Hun er oftest fint ferdig etter at hun har kommet. Døsig og tydelig på at nå er det min tur. Etterpå blir hun kosete og sovner mens hun holder rundt meg. Deilige små rykk før hun blir helt rolig. Da sovner jeg og.

Har hun også på seg trange jeans, mens hun hyler og skriker, og spenner seg bakover i bro mens hun kommer?

Anonymkode: 61562...597

• Liker 18
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et forum for fantasiene dine. Pell deg vekk om du ikke klarer å svare på det jeg spurte om.

• Liker 13
Skrevet

Nei, de er ikke i nærheten av meg når de får orgasme, så det kjenner jeg ikke.

Anonymkode: 24671...b60

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hun også på seg trange jeans, mens hun hyler og skriker, og spenner seg bakover i bro mens hun kommer?

Smerter sannheten, at noen har det godt sammen? 

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et forum for fantasiene dine. Pell deg vekk om du ikke klarer å svare på det jeg spurte om.

Noens fantasier, andres liv. Ta ut frustrasjonen på andre.

• Liker 5
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noens fantasier, andres liv. Ta ut frustrasjonen på andre.

Akkurat dette svaret som personen kom over med, tviler jeg sterkt på var en annens liv. Å beskrive i detalj på den måten virker mer voyuristisk for å få en reaksjon enn en beskrivelse. Spar oss, dra på et sexforum for den slags.

• Liker 3
Skrevet

Jeg støter ham ut når jeg har orgasme på grunn av sammentrekkkæningene. Jeg er ikke akkurat trang, så sammentrekningene er sterke

Anonymkode: 77b51...06a

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg kun fått orgasme via stimulering av klitoris, men hvis jeg gjør det alene og jeg har fingrene inni samtidig så kjenner jeg sammentrekningene i vagina flere ganger når jeg får orgasme, så da lurer jeg på om mannen kjenner det samme? Kjenner at det "klemmer" litt ekstra rundt penis når damen får orgasme?

Ja, gjorde absolutt det. Med de damene som var i stand til å komme. Verre med de kronisk tungpulte........

Skrevet
Akkurat nå, Resignert skrev:

Ja, gjorde absolutt det. Med de damene som var i stand til å komme. Verre med de kronisk tungpulte........

Kronisk tungpulte :skratte:

Anonymkode: 82e8c...da8

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Spesielt hun siste her klemte faktisk veldig godt. Det var kjempedeilig. Ja hun var såpass leken at jeg fikk holde på masse med henne. Jeg lekte masse med tungen og en eller to fingre inni henne med trykk på G-punktet bare for å oppleve at hun klemte meg når hun kom. Ja jeg gjorde dette mange mange ganger. Må si jeg ble litt fasinert og en veldig happy mann. Hun kom skikkelig også. Det rant formelig utav henne når orgasmen kom. Fantastisk øyeblikk.

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner at det "klemmer" litt ekstra rundt penis når damen får orgasme?

Varierende fra kvinne til kvinne, noen har jo svak og sterk sammentrekninger. Kommer også ann på hvor våt hun er også. Noen kniper jo under sex, men aldri kjent noen som har hatt så sterke sammentrekninger at de har "dyttet" den ut...

Synes det er fantastisk å kjenne at hun strammer i pulserende takt. Noen ganger kan vi komme at at vi bare ligger der og gir sammentrekninger på hverandre, det kjennes ut som den blir runket innvendig😉

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat dette svaret som personen kom over med, tviler jeg sterkt på var en annens liv. Å beskrive i detalj på den måten virker mer voyuristisk for å få en reaksjon enn en beskrivelse. Spar oss, dra på et sexforum for den slags.

Psykolog er du ikke. Prøv igjen.

At en mann beskriver sin sex med den damen han lever med er absolutt et svar på TS sitt spørsmål. Hva kjenner jeg som mann av kvinnens orgasme. Det å se, høre og føle er hva jeg kjenner. At noen nevner kniping over her er vell en vag indikator på at en kvinne kommer. Det hele minner mer om en platåfase en en absolutt total orgasme. At ei beskriver at hun driver mannen ut under orgasmen er mer kjent, særlig i enkelte stillinger der enn har penis i bunn. Bevegelsene i området rundt Cervix kan være kraftige. De ytre vaginale musklene er ikke i nærheten, og like ærlige, som nevnte utdrivende muskler. Så hva vi menn fysisk kjenner varierer nok mye med størrelsen. Er du lang og tjukk kan utdrivelsen være ubehagelig, da rommet blir mindre enn behovet for plass. Men at utdrivelsen skjer er og en indikasjon på at Cervix åpner seg, klar for å motta.  

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når hun får orgasme merker ein samantrekninger, og "klemming  " rundt penis.   Kan også noen ganger  føles som vagina forlenges ytterlig "rett før" og under orgasmen.   

Skrevet
On 12/28/2019 at 6:45 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor skulle det være en greie hvis hun har trange jeans?

Anonymkode: 9ae44...83a

Skrevet

Hun spenner hele kroppen og lager lyder. Hun er en sånn type som simpelthen ikke greier å ikke lage lyder når hun har sex.

Anonymkode: 1bc2b...f78

• Liker 1
Skrevet

Hørt fra mine partnere at de merker at jeg klemmer rundt penis, BLir våtere. Får rykninger ol... Men sannheten er at jeg faker alt dette. Får kun orgasme ved direkte stimulering av klitoris alene. 

Anonymkode: 4d7d0...aa1

• Liker 6
Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 28.12.2019 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Nei, de er ikke i nærheten av meg når de får orgasme, så det kjenner jeg ikke.

Anonymkode: 24671...b60

😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...