AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #81 Skrevet 2. januar 2020 23 timer siden, NewStart87 skrev: Så du mener overvekt er str 38? Dessverre er spiseforstyrrelser også normalt i dette landet. Har du forståelse over at alle mennesker bærer vekt annerledes og ser forskjellig ut? Jeg ser med min størrelse 38 feit ut, rett sagt ut. At alle i verdens befolkning er overvektige med str 38 har jeg derimot ikke påstått, men for meg er det for stort. Påstår du nå at jeg har en spiseforstyrrelse? Anonymkode: 8e53b...fc2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #82 Skrevet 2. januar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: fe597...3de Kjære TS. Ønsker deg lykke til med trening og gode kostholdsvaner i 2020. Du virker veldig opptatt av bekreftelse, men tingen er at dersom du ønsker å bli sprek og stramme opp, og gjerne gå ned noen kilo, så er det noe du må gjøre for din egen del. Det har ikke noe å si om fremmede på nettet mener det ene eller andre om kroppen din. Alle vil ha sin subjektive mening uansett, men dette bør ikke bety noe for deg og for motivasjonen din til å nå målene dine. Lykke til Anonymkode: 81fd8...7c2 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #83 Skrevet 2. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære TS. Ønsker deg lykke til med trening og gode kostholdsvaner i 2020. Du virker veldig opptatt av bekreftelse, men tingen er at dersom du ønsker å bli sprek og stramme opp, og gjerne gå ned noen kilo, så er det noe du må gjøre for din egen del. Det har ikke noe å si om fremmede på nettet mener det ene eller andre om kroppen din. Alle vil ha sin subjektive mening uansett, men dette bør ikke bety noe for deg og for motivasjonen din til å nå målene dine. Lykke til Anonymkode: 81fd8...7c2 Tusen takk for det 😘 Enig i det og gjør det for meg selv for å få bedre selvtillit og værende fornøyd med meg selv. Er i gang nå med maten og meldt meg på første treningstime til uken som kommer. Anonymkode: fe597...3de 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå