Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #1 Del Skrevet 1. juni 2005 Kan en 13 mnd gammel unge spise slik posegryterett? Eller er det for salt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #2 Del Skrevet 1. juni 2005 Hørte en gang at en pose tomatsuppe inneholdt dagsbehovet av salt. Om man bruker lite salt i hverdagen (eller seltin), så gjør det vel ikke noe om en så liten får litt posegryterett en og annen sjelden gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2005 #3 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, det kan han, så lenge det ikke er flere ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tin tin Skrevet 1. juni 2005 #4 Del Skrevet 1. juni 2005 Dersom du er usikker, kan du ta av litt av kjøttdeigen ved steking og blande med bare litt av den ferdige gryteretten... Det er nok mere sansynlig at barnet klarer å spise seg mett også da. mine barn syns værtfall det var for sterkt/smakfullt når de var på den alderen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 1. juni 2005 #5 Del Skrevet 1. juni 2005 Dersom du er usikker' date=' kan du ta av litt av kjøttdeigen ved steking og blande med bare litt av den ferdige gryteretten... Det er nok mere sansynlig at barnet klarer å spise seg mett også da. mine barn syns værtfall det var for sterkt/smakfullt når de var på den alderen...[/quote'] Det samme har jeg gjort, og gjerne tatt ut litt av den gryteretten og mildnet smaken med litt melk eller lignende. Fungerer kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #6 Del Skrevet 1. juni 2005 Ga han gryterett jeg. Han elsket det! Så smaken gikk fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå