AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Hei, har noen tlf nummeret til vakttelefonen til Hausken? Finner det ingen steder og har ikke med meg papirene hvor det sikkert står på ferie. Anonymkode: d1be0...0dd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Har de vakttelefon da? Har nå sett igjennom alle mine papirer og finner ingenting. Det har vært diskutert her: Er det noe vi kanskje kan hjelpe med? Anonymkode: 8b57f...7c8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Hei takk for svar. Det står ikke nummer i den tråden. De har vakttelefon og jeg har hatt nummeret tidligere, men finner det ikke på telefonen min. Rart det ikke stod i papirene.. De har også beskjed på ordinær tlf om at man kan ringe ved akutte spørsmål men uten å oppgi nummeret. Klinikken Og vanlig telefon åpner ikke igjen før 2.1. Jeg holder på med forbehandling og skal starte nytt forsøk. Skulle fått ny menstruasjon om ti dager og starte andre blødningsdag. Nå har jeg fått blødning i dag (er aldri så tidlig - har alltid regelmessig mens) som er mørkebrun. Så jeg er både stresset over om SA i november ikke er over, men har hatt en relativt ordinær mens etter SA. Og stresset fordi jeg ikke nå vet om jeg skal starte på Menopur i morgen, siden dette er en unormal blødning. vakttelefon har bare oppe mellom 10-13 og 20-22. Anonymkode: d1be0...0dd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Du skal starte på andre dag med friskt rød blødning, så hvis det er brunt nå trenger du ikke tenke på å begynne i morgen. Ville nok sett an morgendagen og se om det tar seg opp eller bare er en liten mellomblødning, syklusen kan være litt på tur etter SA. Har dessverre ikke vakt tlf nr til Hausken jeg heller. Anonymkode: fbbcc...3cd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skal starte på andre dag med friskt rød blødning, så hvis det er brunt nå trenger du ikke tenke på å begynne i morgen. Ville nok sett an morgendagen og se om det tar seg opp eller bare er en liten mellomblødning, syklusen kan være litt på tur etter SA. Har dessverre ikke vakt tlf nr til Hausken jeg heller. Anonymkode: fbbcc...3cd Støtter dette. Rart det skal være så vanskelig å finne nummeret til vakttelefon deres, nå har jeg sett igjennom alle papirene mine en gang til. Anonymkode: 8b57f...7c8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 Fikk tak i det! Så nå er alt i orden😊 Anonymkode: d1be0...0dd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 Fikk du snakket med dem også? Under forrige runde med IVF hadde jeg behov for å ringe vakttelefon, ri gte flere ganger, sendte sms, men de ringte aldri tilbake 😟 Anonymkode: 343b8...915
Hansesvans Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Var det noen som kunne delt nummeret til Hausken Vakttelefon? Haster!!
Hansesvans Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 28.12.2019 den 21.47): Fikk tak i det! Så nå er alt i orden😊 Anonymkode: d1be0...0dd Kunne du ha delt nummeret??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå