AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Jeg er en hetero kar på 25 som liker å bli sett på når jeg runker. Jeg har vist meg for menn på cam noen ganger, fordi damer flest ikke er så interesserte i å se "nok en kar runke". For meg gjør det ikke så mye at de er menn, det er oppmerksomheten og komplimentene jeg tenner på. Men for litt siden avtalte jeg å møte en mann på et hotell som jeg skulle runke foran. Han var godt voksen, kanskje 45-50 år. Vi avtalte på forhånd at han ikke skulle røre meg i det hele tatt, kun se på at jeg runket. Og han skulle heller ikke runke selv, for jeg vil ikke se pikken hans. Men han spurte om jeg kunne sprute i munnen hans, og det var greit så lenge han bare gapet og ikke kom nær meg. Da jeg kom på hotellet satt han klar på sengekanten. Jeg kledde meg naken og begynte å runke, og da jeg skulle sprute sørget jeg for at pikken var minst 10-15 cm fra munnen hans mens han gapet. Jeg har godt trykk i spruten så det gikk helt greit å sikte meg inn i munnen hans. Men midt i sprutingen lente han seg frem og slikket penishodet mitt én gang. Jeg trakk meg litt tilbake og gjorde meg ferdig. Han beklaget øyeblikkelig og sa at han bare lot seg rive litt med. Jeg sa ikke så mye, jeg bare kledde på meg og forsvant ut av rommet hans slik vi hadde avtalt. Men jeg lurer på om jeg ble voldtatt her? Han slikket jo pikken min mot min vilje og vi hadde avtale at han ikke skulle berøre meg? Jeg skjønner jo at dette ikke er en voldtekt av verste sort og jeg har ikke blitt plaget veldig av det heller. Men kunne bare ønske han ikke hadde gjort det. Men sånn er det kanskje når man møter fremmede menn fra nettet. Det frister ikke til gjentakelse for å si det sånn. Anonymkode: 735bb...8e3
Heisenberg Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Det er ikke voldtekt men et overgrep. 12
Gjest Lama_Drama Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 (endret) Der var hvertfall et avtalebrudd. Jeg ville ikke kalt det en voldtekt, saken sett under ett, men det betyr ikke at det var innenfor. Endret 28. desember 2019 av Lama_Drama
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Han gjorde nettopp det du hadde bedt han om å ikke gjøre. Så det er overgrep, siden du ikke ga samtykke. Anonymkode: 92bd3...463 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 Akkurat nå, Heisenberg skrev: Det er ikke voldtekt men et overgrep. Overgrep er nok mer riktig, ja. Kjipt at folk ikke kan respektere andres grenser. Jeg gidder ikke akkurat å anmelde deg heller, for er ikke veldig gira på å forklare dette til politiet, sikkert kleint for han stakkaren som skal avhøre meg også. Jeg har i hvert fall lært at jeg ikke skal møte folk fra nettet igjen. TS Anonymkode: 735bb...8e3 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 Ut fra hva dj har skrevet mener jeg at dette kvalifiserer til seksuell handling uten samtykke jf. Straffloven 297 Anonymkode: 01ff8...c00 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 Ja, du får anmelde det. Anonymkode: eb992...999
duplexx Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 Vet du hva, dette skjer når man møter vilt fremmede på nettet. Du ble «bare» slikket, tenk om han hadde voldtatt deg? Hva forventer du egentlig når du gjør sånne tankeløse vurderinger?? Jeg er ofte den første som roper voldtekt, for overgrep er jævla alvorlig, men det her er bare idioti fra din side. 9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 15 minutter siden, duplexx skrev: Vet du hva, dette skjer når man møter vilt fremmede på nettet. Du ble «bare» slikket, tenk om han hadde voldtatt deg? Hva forventer du egentlig når du gjør sånne tankeløse vurderinger?? Jeg er ofte den første som roper voldtekt, for overgrep er jævla alvorlig, men det her er bare idioti fra din side. Om han hadde voldtatt meg, ville jeg anmeldt ham. Jeg forventet at avtalen skulle blitt holdt, men det skjedde altså ikke. Kan jeg spørre deg om noe? Dersom en ung kvinne hadde blitt voldtatt av en eldre mann hun møtte på nettet, ville du da sagt til ansiktet hennes "Det her er bare idioti fra din side"? TS Anonymkode: 735bb...8e3 1
duplexx Skrevet 28. desember 2019 #10 Skrevet 28. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om han hadde voldtatt meg, ville jeg anmeldt ham. Jeg forventet at avtalen skulle blitt holdt, men det skjedde altså ikke. Kan jeg spørre deg om noe? Dersom en ung kvinne hadde blitt voldtatt av en eldre mann hun møtte på nettet, ville du da sagt til ansiktet hennes "Det her er bare idioti fra din side"? TS Anonymkode: 735bb...8e3 Dersom en ung kvinne hadde møtt en vilt fremmed mann fra nettet og blitt voldtatt (som i penetrering f.eks) så hadde jeg selvfølgelig tenkt at det bør anmeldes, dog utelukker ikke det at jeg syns det er en JÆVLA dårlig ide. I 2019 så vet vi at sånt skjer. Det er ikke lov å voldta, men er det nødvendig å møte fremmede mannfolk på nett for litt borderline sex? Samtidig - hadde en kvinne avtalt med en mann at hun skal møte han, en vilt fremmed, på et hotellrom, hvor hun skal komme fem cm fra ansiktet hans mens hun fingrer seg selv, eller better yet - de har avtalt at hun skal squirte i munnen hans, og han slikket henne mens hun kom, hadde jeg tenkt «kom ikke her og rop voldtekt». Å helt bevisst arrangere en direkte farlig situasjon og gjennomføre den, for deretter rope hjelp er litt mot sin hensikt. Det handler ikke om å forsvare voldtekt, men dere må da skjønne at dere må passe på dere selv?? Jeg trodde seriøst tråden handlet om en bevisstløs mann ellerno, som hadde blitt slikket/sugd i søvne eller jeg vet ikke hva. Men dette er en arrangert hendelse, som ligger i grenseland av hva man kan anse som både lurt og risikofylt. Da må man ta høyde for at den man treffer vil kunne ønske å flytte grensene. Ærlig talt - hva forventer du av vilt fremmede som avtaler slikt med deg da?? 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 3 minutter siden, duplexx skrev: Dersom en ung kvinne hadde møtt en vilt fremmed mann fra nettet og blitt voldtatt (som i penetrering f.eks) så hadde jeg selvfølgelig tenkt at det bør anmeldes, dog utelukker ikke det at jeg syns det er en JÆVLA dårlig ide. I 2019 så vet vi at sånt skjer. Det er ikke lov å voldta, men er det nødvendig å møte fremmede mannfolk på nett for litt borderline sex? Samtidig - hadde en kvinne avtalt med en mann at hun skal møte han, en vilt fremmed, på et hotellrom, hvor hun skal komme fem cm fra ansiktet hans mens hun fingrer seg selv, eller better yet - de har avtalt at hun skal squirte i munnen hans, og han slikket henne mens hun kom, hadde jeg tenkt «kom ikke her og rop voldtekt». Å helt bevisst arrangere en direkte farlig situasjon og gjennomføre den, for deretter rope hjelp er litt mot sin hensikt. Det handler ikke om å forsvare voldtekt, men dere må da skjønne at dere må passe på dere selv?? Jeg trodde seriøst tråden handlet om en bevisstløs mann ellerno, som hadde blitt slikket/sugd i søvne eller jeg vet ikke hva. Men dette er en arrangert hendelse, som ligger i grenseland av hva man kan anse som både lurt og risikofylt. Da må man ta høyde for at den man treffer vil kunne ønske å flytte grensene. Ærlig talt - hva forventer du av vilt fremmede som avtaler slikt med deg da?? Jeg roper ikke om hjelp, jeg bare spurte om dette teknisk sett er voldtekt. Men overgrep er nok mer dekkende, slik det ble påpekt av en annen bruker. Jeg forventer at vi holder oss innenfor det norske lovverket, noe denne overgriperen åpenbart ikke gjorde. Men som jeg også har skrevet, så har jeg lært at jeg ikke skal møte fremmede på nettet mer. Så helst ikke vær så krass. Gjort er gjort. TS Anonymkode: 735bb...8e3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #12 Skrevet 28. desember 2019 Enig med den over... Er man i grisebransjen så må man bare regne med litt sånt. Du ronka foran en annen gris og spruta han i kjeften. Egentlig sinnsykt kult gjort, men ja.... Anonymkode: 0917e...619
duplexx Skrevet 28. desember 2019 #13 Skrevet 28. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg roper ikke om hjelp, jeg bare spurte om dette teknisk sett er voldtekt. Men overgrep er nok mer dekkende, slik det ble påpekt av en annen bruker. Jeg forventer at vi holder oss innenfor det norske lovverket, noe denne overgriperen åpenbart ikke gjorde. Men som jeg også har skrevet, så har jeg lært at jeg ikke skal møte fremmede på nettet mer. Så helst ikke vær så krass. Gjort er gjort. TS Anonymkode: 735bb...8e3 Jeg skrev ikke at du ropte hjelp. Men jeg reagerer på at du skaper en slik situasjon og i etterkant lurer på om du faktisk ble voldtatt. Det er, unnskyld meg, knapt nok et overgrep. Du arrangerte en ekstremt intim situasjon med enda uklarere grenser. Det er bare et under at det ikke gikk verre. Nei, du ble absolutt ikke voldtatt. Du tok bare en dum avgjørelse. Og som du skriver selv har du vel lært. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Om han hadde voldtatt meg, ville jeg anmeldt ham. Jeg forventet at avtalen skulle blitt holdt, men det skjedde altså ikke. Kan jeg spørre deg om noe? Dersom en ung kvinne hadde blitt voldtatt av en eldre mann hun møtte på nettet, ville du da sagt til ansiktet hennes "Det her er bare idioti fra din side"? TS Anonymkode: 735bb...8e3 Jeg forstod duplexx sin post som en parodi på det kvinnelige voldtektsofre alltid får høre fra menn, til og med fra foreldre og fra politiet. Anonymkode: 13305...4d3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Det var et overgrep om du opplevde det som et overgrep. Noen vil tenke at det var en del av pakka og ikke noe big deal, mens andre vil føle det som et overgrep. Siden det ble gjort uten samtykke har du all rett til å anmelde, men det blir nok bare henlagt uten etterforskning slik 80% av voldtektsanmeldelser blir. Denne saken er enda lavere prioritert enn fullbyrdet voldtekt, siden det kun var berøring ikke penetering. Spørsmålet er vel om du ts følte deg voldtatt selv? Eller er det en twist på tråden her med at du egentlig er mann som møtte dame på hotell for å se hun onanere, og strakk deg frempå for å slikke hun? Jeg kjenner nemlig til mange tilfeller det har skjedd, og oppfatter det som desverre helt vanlig med overgrep fra nett treff. Det betyr selvsagt ikke at det er greit. Anonymkode: 13305...4d3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #16 Skrevet 29. desember 2019 Ja. Men ingen kommer til å tru deg, og ingen kommer til å dømme ham. Da måtte du nesten ha vært en kvinne, trur jeg. Når loven er så uklar må man spille på sympati. Og en som møter andre menn på hotellrom for å sprute dem i ansiktet trur jeg har veldig vanskelig for å få noe særlig sympati fra dommerne. Slik er dessverre virkeligheten. Anonymkode: 7e3b6...088
Gjest Forumhei Skrevet 29. desember 2019 #17 Skrevet 29. desember 2019 Fy f... værste voldtekt historien jeg har hørt. Går det bra med deg?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #18 Skrevet 29. desember 2019 Akkurat nå, Forumhei skrev: Fy f... værste voldtekt historien jeg har hørt. Går det bra med deg? Like ille som når kvinner roper voldtekt fordi en mann tar dem på låret. Anonymkode: 9459f...f2e
Gjest Forumhei Skrevet 29. desember 2019 #19 Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Like ille som når kvinner roper voldtekt fordi en mann tar dem på låret. Anonymkode: 9459f...f2e Dette er jo verre.. dette er voldtekt iallfall et overgrep..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #20 Skrevet 29. desember 2019 Når du selv ber fremmende se på deg naken,onanere. Så tar du en stor risiko. At han kom litt borti deg med tungen sin å beklager seg, er et brudd på avtalen deres,men ikke en voldtekt. Hadde han tvunget deg til å suge han eller omvendt hadde det vært annerledes. Man møter ikke fremmende mennesker for seksuelle handlinger, det er risikabelt. Du får fortsette med det over nettet,eller noe annet. Anonymkode: c5878...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå