AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Jeg løy om hvorfor jeg sier opp i e-posten og har dårlig samvittighet. Sannheten er at jeg er møkka lei og deprimert. Har hatt det så tøft psykisk her i Norge at det frister aldri å reise tilbake hit. Flytter hjem i april. Oslo er et jævla elitisthøl. Muchas gracias for meg. Anonymkode: 906fe...2e5 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Hadebra Anonymkode: fd340...261 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Tror ikke du vil angre på det. Nyt livet og gjør det du synes er best for deg. Spis god mat, ta en joint, kos deg. Gud velsigne deg jesus elsker deg Anonymkode: 2e030...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Trist å høre, håper det går bedre når du reiser hjem. Forstår godt at det er vanskelig å være innflytter i Norge. Anonymkode: 235e2...dfe
Husholdning1 Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 Hvis du føler det er det beste så hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke du vil angre på det. Nyt livet og gjør det du synes er best for deg. Spis god mat, ta en joint, kos deg. Gud velsigne deg jesus elsker deg Anonymkode: 2e030...2f1 Sjelden man ser ordene Jesus og joint i samme innlegg 😄 Anonymkode: 235e2...dfe 11
HalldirV2 Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg løy om hvorfor jeg sier opp i e-posten og har dårlig samvittighet. Sannheten er at jeg er møkka lei og deprimert. Har hatt det så tøft psykisk her i Norge at det frister aldri å reise tilbake hit. Flytter hjem i april. Oslo er et jævla elitisthøl. Muchas gracias for meg. Anonymkode: 906fe...2e5 Du skal da for faen ikke ha dårlig samvittighet fordi du setter ditt eget ve og vel foran en jobb. Håper ting ordner seg for deg, vel hjem og lykke til 😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg løy om hvorfor jeg sier opp i e-posten og har dårlig samvittighet. Sannheten er at jeg er møkka lei og deprimert. Har hatt det så tøft psykisk her i Norge at det frister aldri å reise tilbake hit. Flytter hjem i april. Oslo er et jævla elitisthøl. Muchas gracias for meg. Anonymkode: 906fe...2e5 Aldri ha skam eller dårlig samvittighet for å sette helsa først. Ta vare på deg selv. Ta en pause fra livet i jula, og hold ut. Det blir bedre. Anonymkode: 9a123...898
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #10 Skrevet 28. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg løy om hvorfor jeg sier opp i e-posten og har dårlig samvittighet. Sannheten er at jeg er møkka lei og deprimert. Har hatt det så tøft psykisk her i Norge at det frister aldri å reise tilbake hit. Flytter hjem i april. Oslo er et jævla elitisthøl. Muchas gracias for meg. Anonymkode: 906fe...2e5 Forstår deg veldig godt. Oslo er ikke akkurat verdens navle, selv om en del der tror det - spesielt på vestkanten og rundt Asker og BLÆ-rum. Men dessverre er elitisthøl overalt nå for tiden. Det gjelder vel bare å prøve å finne minst mulig elitistjaget plass. Men det er dessverre ikke lett. Anonymkode: cd67d...35c 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 Ditt valg og ditt liv. Du gjør som du vil. Anonymkode: ca5c7...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå