Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg løy om hvorfor jeg sier opp i e-posten og har dårlig samvittighet. Sannheten er at jeg er møkka lei og deprimert. Har hatt det så tøft psykisk her i Norge at det frister aldri å reise tilbake hit. Flytter hjem i april. Oslo er et jævla elitisthøl. Muchas gracias for meg. 

Anonymkode: 906fe...2e5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadebra 

Anonymkode: fd340...261

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke du vil angre på det. Nyt livet og gjør det du synes er best for deg. Spis god mat, ta en joint, kos deg. Gud velsigne deg jesus elsker deg 

Anonymkode: 2e030...2f1

• Liker 1
Skrevet

Trist å høre, håper det går bedre når du reiser hjem. Forstår godt at det er vanskelig å være innflytter i Norge.

Anonymkode: 235e2...dfe

Skrevet

Hvis du føler det er det beste så hvorfor ikke?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du vil angre på det. Nyt livet og gjør det du synes er best for deg. Spis god mat, ta en joint, kos deg. Gud velsigne deg jesus elsker deg 

Anonymkode: 2e030...2f1

Sjelden man ser ordene Jesus og joint i samme innlegg 😄

Anonymkode: 235e2...dfe

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg løy om hvorfor jeg sier opp i e-posten og har dårlig samvittighet. Sannheten er at jeg er møkka lei og deprimert. Har hatt det så tøft psykisk her i Norge at det frister aldri å reise tilbake hit. Flytter hjem i april. Oslo er et jævla elitisthøl. Muchas gracias for meg. 

Du skal da for faen ikke ha dårlig samvittighet fordi du setter ditt eget ve og vel foran en jobb. Håper ting ordner seg for deg, vel hjem og lykke til 😊

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri ha skam eller dårlig samvittighet for å sette helsa først. Ta vare på deg selv. Ta en pause fra livet i jula, og hold ut. Det blir bedre.

Anonymkode: 9a123...898

Skrevet

Hvilket land er du fra?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår deg veldig godt. Oslo er ikke akkurat verdens navle, selv om en del der tror det - spesielt på vestkanten og rundt Asker og BLÆ-rum. Men dessverre er elitisthøl overalt nå for tiden. Det gjelder vel bare å prøve å finne minst mulig elitistjaget plass. Men det er dessverre ikke lett. 

Anonymkode: cd67d...35c

• Liker 1
Skrevet

Ditt valg og ditt liv. Du gjør som du vil. 

Anonymkode: ca5c7...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...